Leuke Disney merchandise

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Met deze Disney Puzzels heb je uren plezier

Afbeelding

Koop de puzzels hier
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

D-Tekenaar schreefCOLONNee deze is voor Nederland :) Je zal ze heus wel snel zien !
Ja en helaas bijna alles ook gelijk uitverkocht, nog een enkel klein maatje.. Helaas... Het was zo leuk geweest, wij zijn met Koningsdag namelijk in Disneyland.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mushu schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONNee deze is voor Nederland :) Je zal ze heus wel snel zien !
Ja en helaas bijna alles ook gelijk uitverkocht, nog een enkel klein maatje.. Helaas... Het was zo leuk geweest, wij zijn met Koningsdag namelijk in Disneyland.
On line is het nog beschikbaar :)
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

olafLover schreefCOLON
Mushu schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONNee deze is voor Nederland :) Je zal ze heus wel snel zien !
Ja en helaas bijna alles ook gelijk uitverkocht, nog een enkel klein maatje.. Helaas... Het was zo leuk geweest, wij zijn met Koningsdag namelijk in Disneyland.
On line is het nog beschikbaar :)
Ohh bedankt voor de tip! Ik ga kijken.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Bij Zavvi vind je nu deze Limited Edition Aladdin Blu-ray

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Speel een spelletje met The Lion King

Afbeelding

Ben je een grote fan van Disney en bordspelletjes? Dan is deze Monopoly van ‘The Lion King’ echt wat voor jou. Dankzij zijn unieke twist wordt deze Monopoly een favoriet van iedere ‘The Lion King’ fan. En een topper in de verzameling van iedere bordspelletjesverzamelaar.

In deze versie koop je niet de belangrijkste straten maar wel de belangrijkste momenten en locaties uit The Lion King. De huisjes en hotels zijn vervangen door heerlijke knapperige beestjes. Verder is de set voorzien van 6 pionnen in de vorm van de geliefde characters en natuurlijk heeft het geld ook een Lion King look.

Afbeelding

Verder zal je geen Algemeen Fonds-kaarten en kanskaarten vinden in het spel. Deze zijn vervangen door 32 Destiny kaarten. Deze kaarten zullen nostalgische momenten creëren voor de fans dankzij de beroemde quote’s op de kaarten. De fans gaan ongetwijfeld smullen van de concept arts in het spel.

Maar het allerleukste in het spel is ongetwijfeld de mini pride rock. Deze doet dienst als houder voor de Destiny kaarten en zal af en toe "The Circle of Life,” laten horen. Wij zijn er alvast zeker van dat jij een fijne spelletjesavond gaat beleven met veel Hakuna Matata. Het spel komt vanaf 22 april in de Amerikaanse Walmart winkels en vanaf juni in andere winkels. Het is nog niet bekend wanneer hij bij ons verkrijgbaar zal zijn. Walmart beschikt over een online shop, maar deze levert helaas niet in Europa.

Afbeelding

Bron : https://www.thisisinsider.com/the-lion- ... oly-2019-4
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf Woensdag vind je deze Disney dekbedden bij Aldi België

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney merchandise bij Carrefour

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ter gelegenheid van de nieuwe Aladdin film. Kwam er ook deze prachtige nieuwe lamp

Afbeelding

Afbeelding


Bron: Ellen van den Bergen
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney en M•A•C slaan de handen in mekaar voor unieke Jasmine make-up

Afbeelding

Heb je er altijd al van gedroomd een echte Disney prinses te zijn ? Dan is er nu goed nieuws voor jou. Want ter gelegenheid van de nieuwe Aladdin Live Action. Komen Disney en M•A•C met een unieke make-up lijn.

De make-up is volledig geïnspireerd op Jasmine. En bevat ondermeer lipsticks en oogschaduwen in de klassieke kleuren van Jasmine. En dankzij de metallieke , matte en glimmende tonen ben je klaar voor elk avontuur.

Maar dat is niet alles! Ieder product wordt geleverd in een prachtige verpakking. Deze verpakkingen zijn geïnspireerd op de prachtige costumes uit de film. De make-up lijn wordt ongetwijfeld een favoriet van veel Disney en make-up liefhebbers.

vindt hier meer info

bron: https://disneyparks.disney.go.com
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney Doorables

Ken jij de Disney Doorables al?
Heel eerlijk, ik ook niet, tot ik ze per ongeluk vond op bol.com. Na een paar weken van toetsen en drukte, vond ik het wel een leuke verrassing voor mijn prinsesjes, dus had ik ze besteld.


Afbeelding

Toen het pakje arriveerde werd het gelijk feest, want ja, zelfs mijn tienerdochter riep, wow, die wou ik al zo lang hebben! Heb ik dan zo lang onder een steen gelegen? In ieder geval schijnt het dat er op youtube door bekende youtubers al diverse keren filmpjes zijn gemaakt over deze verzamelpoppetjes en ja, mijn Disney liefhebbende dochters, zouden deze ook graag hebben.

Afbeelding

Het doosje waar ze in arriveren zien eruit als een deurtje, vandaar waarschijnlijk de naam Doorables. In de kleinste doosjes, die ik had besteld, zitten 2 of 3 Disney figuurtjes. Het is dus een heuse verrassing wat er achter het deurtje zit. Je opent het doosje door het deurtje te openen en dan kom je er pas achter hoeveel en welke figuurtjes je krijgt.

Afbeelding

De poppetjes zijn super schattig en ongeveer 2 tot 3 cm groot. Ze hebben een groot hoofd met glitter oogjes. Er is een ruime collectie Disneyfiguurtjes beschikbaar. Volgens de bijgesloten catalogus zijn er 78 figuurtjes te verzamelen. De doosjes van de grotere pakketjes zijn ontworpen als huisje, met deurtjes en raampjes. Als je ze op elkaar stapelt heb je huisjes.

Mijn prinsessen zijn fan en ondertussen hebben ze al een aardige verzameling. Disney Doorables zijn verkrijgbaar bij bol.com. Er zijn verschillende setjes te koop en ook echte speelhuisjes. Ik zou zeggen, start met verzamelen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney en Samsung slaan de handen in mekaar

Afbeelding

Ben je in bezit van een Samsung Galaxy S10 ? En ben je opzoek naar een leuke cover voor je smartphone ? Dan is er heel goed nieuws voor jou.

Disney en Samsung hebben namelijk een samenwerking aangekondigd voor unieke covers.De covers zijn ondermeer in de thema’s van Frozen en The Incredibles.

Bij het design van de covers werd veel rekening gehouden met het integreren van de camera lens.
Zo is het bij The Incredibles bijvoorbeeld een brandgat van Jack-Jack. En bij de cover van Frozen is het een knopje van Olaf.

Bron: https://newsarticleinsiders.com
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney Reisset's bij Aldi Belgie

Afbeelding
Mouseketeers
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2019, 12:43

Gister via limango de samsonite karissa van mickey op de kop kunnen tikken voor €82!!! Normaal €200. Voor de liefhebber ... wees er snel bij. Zijn nog maar een paar.


Mocht iemand nog tips hebben voor het voordelig aanschaffen van de rugtas en weekendtas horen wij het graag!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney mini-figugrines van Egg Attack bij shop for geek

Afbeelding

Meer info op de onderstaande link

https://www.shopforgeek.com/Search?page ... 77wEQ466pM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar