BrittM schreefCOLON**Anja** schreefCOLONDan kan ik eigenlijk alleen nog maar als tip geven dat je een leuk kleurtje kiest voor je magic band (anders krijg je een grijze), neem fastpasses voor de populaire attracties en heb heel veel plezier!!

Thanks, heb al gezien dat je nu voor een klein prijsje zelfs leuke magicbands kan bestellen met characters op via mydisneyexperience. Maar dit was blijkbaar al zo populair dat ze al weken niet meer beschikbaar zijn

.
Fastpasses krijgen voor wat ik echt graag wil doen gaat nogal een gedoe worden vrees ik
Oh ja, dat heb ik ook gezien inderdaad.. Maar goed, je gaat volgend jaar pas, en zoals ik het nu zie als Disney iets nieuws invoerd vliegt iedereen er gelijk op af en is het meteen uitverkocht, maar als het eenmaal loopt zijn ze ruim op voorraad.
Mocht dat nou niet lukken, in Disney Springs zit een winkeltje, D-Tech, en daar kan je ook gepersonaliseerde Magic Bands kopen, kan je zelf je kleur en karakter enzo kiezen. Ik had vorig jaar standaard roze gekozen, en toen in Springs een paarse gekocht met Minnie Mouse erop.
Welke attracties wil je zeker doen?