Wat te doen met de Village

Alles over Disney Village.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Ik vind jullie ideeën erg leuk. Vraag me alleen af ben ik de enige creatieveling hier?
Hebben jullie nog echt grote ideeën voor de village(met foto zoals in mijn post)
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
verko
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014, 19:47

er zou eens een forumlid die architect of marketing man/vrouw is er aan kunnen werken :-)
Zelf kan ik absoluut het nieuw italiaans restaurant aanraden, heel lekker, allemaal vers gemaakt waar je bij staat en heel persoonlijk contact. Als ik niet zo actief zou zijn in allerlei groepen, had ik het echter nooit geweten, wij komen nooit die kant, jammer.

De Disney store waar vroeger allemaal WDCC verkocht werd en exclusieve kaders is mijn favoriet, ik mis wel de unieke stukken, het is te gewoontjes geworden.

Een permanente Cirque du Soleil show zoals in Orlando zou goed zijn, ze hebben er de tent voor maar ik vrees dat er te weinig volk gaat zijn hier.

Groetjes
Aaron
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Doordat het net zo'n straatje is mis je de gezelligheid, hadden ze iets meer ruimte voorzien met pleintje waar je iets kunt drinken met een waterdecoratie ofzo, was het al veel gezelliger geweest. Er is inderdaad entertainment, maar ik mis Disney entertainment, een show op het meer? Electrical water parade?Of misschien nog grootser. Entertain en mensen blijven. Zorg dat je daar mensen krijgt, breidt uit met winkels, maar ook unieke ervaringen zoals VR experience zoals in disney springs.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Aangezien er nu een aankondeging is gedaan over de renovatie van de Village dit topic maar weer eens opgezocht. Ja het is een behoorlijke schop omhoog alleen ik zou zeggen kom maar door met jullie ideeën
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

Ik mis de lampjes hemel, en de live optredens buiten, zoals het vroeger was
verder eigenlijk wel tevreden
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Disneyparisfreak schreefCOLONIk mis de lampjes hemel, en de live optredens buiten, zoals het vroeger was
verder eigenlijk wel tevreden
Daar moet ik je absoluut gelijk in geven , ik mis dat ook als ik in DLP ben :thumbs: :thumbs: :sorc:
Elske @disney
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 10:58

Ja, dat was mooi. Ik weet nog dat ik als kind dacht dat het een plafond was. Pas de volgende ochtend zag ik dat er geen dak op zat, maar dat het allemaal lampjes waren. Geweldig!!!
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

marc schreefCOLON
Disneyparisfreak schreefCOLONIk mis de lampjes hemel, en de live optredens buiten, zoals het vroeger was
verder eigenlijk wel tevreden
Daar moet ik je absoluut gelijk in geven , ik mis dat ook als ik in DLP ben :thumbs: :thumbs: :sorc:

ja toch :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar