2019 RunDisney Paris/DLP run Weekend

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Oef, ze geven opeens heel veel informatie op een dag :P Hopelijk zelfde manufacturer voor de shirts als vorig jaar, zitten heerlijk als sportshirt en voor casual.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

De medaille pins zijn LE 700

Lijkt erop dat C2C hetzelfde is. Lint voor Aladdin lijkt tapijtje te zijn. Genie de scarabee op het lint en het lijkt alsof ze iets met de wolken gedaan hebben. Die zou wel kunnen verrassen.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Veel nieuws op 1 dag, dat dacht ik nou ook! :P
Castle to Chateau is altijd dezelfde medaille, alleen het lint ziet er elk jaar iets anders uit. :) Tapijt op de 31K lanyard vind ik geweldig! 36K is met de Cave of Wonders, die tijgerkop in het zand. En Rapunzel heeft de lantaarns op de lanyard.

Omdat dit op de vorige pagina nu staat: Let op: dinsdag 18 juni gaat er weer een bib only sale van start, van elke race komen er weer een beperkt aantal nieuwe bibs. Verkoop start om 16uur, wees er snel bij! We kunnen dan ook al wat merchandise bestellen, zoals pins! Je krijgt dan een voucher/bestellijst van je gekochte producten, en deze neem je mee naar de Expo. Hier is een speciale plek voor pre-order merchandise. Vooral met de pins van een limited edition 700, is het wijs om van te voren te bestellen. Geen stress op de Expo of ze uitverkocht raken. Je krijgt alleen geen jaarpas korting bij het van te voren kopen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Ik zal wel weer vast de enige zijn die de medailles afgrijselijk vind ( thema's zijn wel ok) op 1 na die castle /chateau medaille die vind ik mooi maar de rest :o die gezichten zijn net zo lelijk als bij de pins tegenwoordig, zal vast van dezelfde makelaardij zijn haha ben ik even blij dat ik niet aan die run kan doen.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

Door gezondheid redenen durfde ik niet goed vast te leggen. Tot 1,5 week terug zou ik nooit mezelf klaar krijgen voor weer de 36k te doen. Nu ben ik aan de betere hand en wil ik zo graag naar die 36k toewerken maar zo als inderdaad vermeld via Disney package sold out. Nu ga ik super hard hopen ik toch een 36k vast krijg de 18de en zo niet kan ik me wel neerleggen bij de 31k.
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

NickySacred schreefCOLONDoor gezondheid redenen durfde ik niet goed vast te leggen. Tot 1,5 week terug zou ik nooit mezelf klaar krijgen voor weer de 36k te doen. Nu ben ik aan de betere hand en wil ik zo graag naar die 36k toewerken maar zo als inderdaad vermeld via Disney package sold out. Nu ga ik super hard hopen ik toch een 36k vast krijg de 18de en zo niet kan ik me wel neerleggen bij de 31k.
Packages via de externe reisbureaus? Runtothemagic is waar ik nu voor het 4e jaar mee loop
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Even een reminder: vanmiddag is je laatste kans om startbewijzen/bibs te kopen voor het Disneyland Parijs Run Weekend 2019! Om 16uur gaat de verkoop van start.
Dat gaat via deze website.

Momenteel staat alles behalve de halve marathon nog op uitverkocht/Out of Stock, dit verandert om 16uur. Wees er snel bij!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Een eerste blik op de tassen die te koop zullen zijn! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

De merchandise die je van te voren kan bestellen, wanneer je mee doet aan het runDisney weekend!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Het is mogelijk om van elk 1 artikel per bib te bestellen. Je vindt deze artikelen hier, bij Goodies.

Sommige artikelen zijn gelimiteerd tot een bepaald aantal. Bijvoorbeeld de medaille replica pins: Limited Edition 700 en er worden nu online 532 van verkocht, de rest wordt verkocht op de Expo.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Hoe vreemd is het dat er geen pakketten meer kunnen aangeschaft worden voor de Disney run? Gisteren belde ik voor een prijsopgave en kon ik Disney hotel + Tickets 10k nog gewoon bestellen. Vandaag belde ik opnieuw omstreeks 13 uur en zegt men mij dat deze al een maand (? Wat hebben ze me dan gisteren trachten verkopen aan de lijn) niet meer beschikbaar zijn. Weten jullie of de pakketten na de hectische verkoop van de ticket only vandaag gewoon weer beschikbaar zijn vanaf morgen? Of is alles gewoon weg?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Toulouse ik ben bang dat je gister een CM had gesproken die er niet veel vanaf wist. Al maanden zijn de meeste bibs voor de hotel pakketen namelijk uitverkocht. Helaas komt het wel voor dat de CMs aan de telefoon niet alles wat van het RunDisney weekend. Ze zullen ook niet meer beschikbaar komen, vandaag was de 2e bib only sale de laatste kans. Het enigste wat je nog kan doen is een oproepje op bijvoorbeeld Facebook plaatsen dat je een 10K bib zoekt. Parijs accepteert wel dat bibs op andere naam wordt gezet.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

De registratie mails worden momenteel verzonden. Zo sturen ze nooit allemaals in 1x, dus het kan even duren voordat jij de jouwe krijgt. Tot nu toe hebben alleen nog mensen die via een travel agent hebben geboekt de mail gekregen, maar de link werkt niet in hun mail... Dus nog even geduld voordat iedereen de link krijgt en dat het ook werkt.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Je kunt nu je runner's profile aanvullen via https://book-run.disneylandparis.com/ als je al een account hebt. Bij ons stond nu de 'participants' lijst ingevuld, en ik kon nu tshirt maat opgeven, castle to chateau deelname etc.
Vanaf morgen zouden er weer mails komen met de registratie link! Oh, en bij ons staat allebei onze leeftijd op de dag van de wedstrijd een jaar te jong. Maar daar hebben er meerdere al last van merk ik via Facebook. Komt vast allemaal goed!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ze zijn snel met het bekijken van je geuploade medische certificaat! Gisteren ingevuld en vandaag al geaccepteerd. 36K Challenge registratie compleet en caste to chateau geaccepteerd.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Richard1977
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2017, 10:10

Wat bijzonder dat jullie je al kunnen registreren. Wij hebben via Disney zelf geboekt en ik heb zaterdag gebeld om te vragen wanneer wij onze gegevens kregen. Dat was nog niet bekend, zou vermoedelijk eind augustus of zelfs ergens September worden! Iemand nog tips met wie we contact op kunnen nemen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar