[2019] The Lion King & Jungle Festival Shows

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

‘The Jungle Book Jive’ met Baloe en zijn vrienden
‘The Jungle Book Jive’ viert The Jungle Book in het hart van Disneyland Paris. Stel je een reis voor door de Indiase jungle gevuld met kleuren en ontdekkingen. De ‘Jungle Book Jive’ show zal van alle kanten in het Disneyland Park komen. Maak je klaar om plezier te hebben met Baloe en Koning Lowietje en Mickey Mouse en zijn vrienden die zich voor dit seizoen zullen ontpoppen tot echte ontdekkingsreizigers. Samen met verschillende artiesten nodigen zij de gasten uit om te dansen op het ritme van de jungle. Door nummers als ‘The Bear Necessities’ en ‘I Wan’na Be Like You’ zullen de gasten mee terug worden genomen naar hun kindertijd. Het is tijd om te swingen!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Shows: twee Disney-meesterwerken komen tot leven in Disneyland Parijs

Om de angstaanjagende Scar te citeren, "Sta paraat" om te dansen op het ritme van de Afrikaanse savanne en de Indiase jungle met twee grote nieuwe shows: "The Lion King And Rythms of The Prideland" en "The Jungle Jive".


"The Lion King and the Rhythms of the Prideland" in het Frontierland Theatre

Afbeelding

De beroemde muziek van de Lion King, die meerdere generaties beroerde, werd herbekeken in deze nieuwe show gecreëerd door Disneyland Parijs naar het verhaal van Simba, Nala, Rafiki, Mufasa, Scar, Timon en Pumbaa.

Afbeelding

Zangers, dansers, acrobaten en percussionisten geven het Trotse Land een nieuwe dimensie met choreografieën en originele kostuums. Deze show is ook elk weekend "vertolkt" in Franse gebarentaal. De tolk is een vorm van expressie die dansbewegingen en de capaciteiten van de woorden en de intensiteit en emotie van een lied tot uiting brengen.

Afbeelding

Het belooft een emotionele ervaring te zijn met nieuwe spectaculaire stukken op het ritme van de volgende liedjes:

Afbeelding

The Circle of Life

I Just Can’t Wait To Be King

Be Prepared

Hakuna Matata

Shadowland

Can You Feel the Love Tonight

He Lives in You

Endless Night

Busa / King of Pride Rock

Afbeelding

"The Jungle Jive" met Baloo & Louie voor het kasteel

Afbeelding

Deze andere geweldige originele creatie viert The Jungle Book in het hart van Disneyland Park. Een ​​meeslepende reis vol kleuren en ontdekkingen, door de Indiase jungle.

Afbeelding

Afbeelding

De show "Jungle Jive" vindt plaats op Central Plaza, voor het kasteel van de Doornroosje. Hij nodigt het publiek uit om plezier te maken met Baloo en King Louie, en natuurlijk Mickey en zijn vrienden die de ontdekkingsreizigers van het seizoen worden.

Afbeelding

Ze worden begeleid door artiesten uit India en nodigen jong en oud uit om te swingen op de veelgeprezen nummers "The Bare Necessities" en "I Wanna Be Like You", maar om verrast te worden door een nieuwe versie van " Trust in Me »van de slang Kaa.

Afbeelding

Dansen met Timon en Pumbaa met Timon's "MataDance"

Afbeelding

Timon en Pumbaa hebben hun eigen grote evenement in Adventureland voorbereid. Hun missie?

Afbeelding

Introduceer iedereen in de filosofie van zorgeloosheid. Onder begeleiding van dansers nodigen ze bezoekers uit om met hen te dansen en zo de leukste choreografie van de savanne te leren: de "MataDance" van Timon!

Afbeelding

Een dorp dat zich toelegt op het Jungle Book

Afbeelding

Het nieuwe Djembe Joy Village in Frontierland biedt een meeslepende en interactieve ervaring gewijd aan de geweldige Disney-klassiekers.
Dit pittoreske, Afrikaans geïnspireerde dorp verwelkomt bezoekers elke dag tot 14:00 uur voor onvergetelijke muzikale ontmoetingen en de mogelijkheid om te communiceren met King Louie, de mythische orang-oetan van het Jungle Book.

Ten slotte biedt de "Djembe Academy" een inleiding tot de traditionele djembe.

Een wereldwijde onderdompelingservaring in de wereld van de Leeuwenkoning en het Jungleboek
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mastercard-reservaties voor Lion King show: The Rhythms of The Prideland

Afbeelding

Afbeelding

Een maximum aan 4 gasten kan reserveren bij guest service voor een plaats bij de show van 'Rhythms of the Pridelands' voor de voorstelling van 12:30 en 17:05.

Lees meer over mastercard-reservaties
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

The Lion King: Rhythms of the Pride Lands Full Show 4K - Disneyland Paris

Trek op expeditie naar de Pride Lands in Disneyland Paris en geniet met het hele gezin van de beroemde scenes uit The Lion King met een verrassende twist. Laat je betoveren door de meeslepende ritmes tijdens een exclusieve en gloednieuwe podiumshow. En spring, swing of brul mee met de zangers, dansers en acrobaten die verkleed als Rafiki, Simba, Timon, Pumbaa, Nala, Mufasa en Scar een feestje bouwen op de tonen van de beroemde liedjes van de Pride Rock. Deze show is verschillende malen per dag te zien in het gloednieuwe Frontierland Theater (vroeger Chaparral Theater).
Alles over het nieuwe The Lion King & Jungle Festival op ons forum: https://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=178

Deze show neemt je mee op een trein vol sfeer en zalige live gezongen muziek, je geniet ervan van begin tot eind.
Deze liedjes zijn te horen tijdens de show:
*The Circle of Life
*I Just Can’t Wait To Be King
*Be Prepared
*Hakuna Matata
*Shadowland
*Can You Feel the Love Tonight
*He Lives in You
*Endless Night
*Busa / King of Pride Rock

Is dit de beste show ooit in Disneyland Paris? Oordeel zelf....

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Exclusieve screening van The Lion King and the Rhythms of the PrideLands


Afbeelding
Afbeelding

Het Lion King show: Rhythms of the Pridelands wordt zes keer per dag vertoond in het Studio Theatre in the Walt Disney Studio park, van 6 juli tot het einde van het seizoen. De uitzendtijden zijn 10:45, 11:50, 12:55, 15:30, 16:35, 17:40 uur.

Waarschuwing: 6 en 7 juli worden de laatste twee slots verwijderd vanwege de Electroland-gebeurtenis.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Japperboy schreefCOLONMastercard-reservaties voor Lion King show: The Rhythms of The Prideland

Afbeelding

Afbeelding

Een maximum aan 4 gasten kan reserveren bij guest service voor een plaats bij de show van 'Rhythms of the Pridelands' voor de voorstelling van 12:30 en 17:05.

Lees meer over mastercard-reservaties
Wat kost een reservering via mastercard voor deze show?
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disneyfan1983 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONMastercard-reservaties voor Lion King show: The Rhythms of The Prideland

Afbeelding

Afbeelding

Een maximum aan 4 gasten kan reserveren bij guest service voor een plaats bij de show van 'Rhythms of the Pridelands' voor de voorstelling van 12:30 en 17:05.

Lees meer over mastercard-reservaties
Wat kost een reservering via mastercard voor deze show?

Helemaal niets. Disneyland Paris heeft een samenwerking met mastercard en wil zo gasten aanzetten om betalingen binnen het resort met mastercard uit te voeren. Je gaat gewoon naar City Hall of Studio Service, je toont je Mastercard (en indien nog verkrijgbaar) krijg je een gratis ticket voor één van de shows naar keuze.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Super en is dat 1 ticket of kan ik voor mijn kinderen ook een ticket krijgen dan?
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disneyfan1983 schreefCOLONSuper en is dat 1 ticket of kan ik voor mijn kinderen ook een ticket krijgen dan?
Ik raad je aan volgend bericht eens goed te lezen voor verdere vragen:
https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 20#p135120

Maar je kan inderdaad per Mastercard nog 4 andere personen mee naar binnen nemen (zolang de voorraad strekt).
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
goofy87
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 11:22

Houd er rekening mee dat de tickets zeer beperkt zijn voor reserveringen via mastercard. Ik was donderdag om 8.33 bij city hall en had de laatste 6 tickets van die dag (dit kunnen reserveren door 2 personen die een mastercard hadden). Dit terwijl het park pas open was vanaf 08.30.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

goofy87 schreefCOLONHoud er rekening mee dat de tickets zeer beperkt zijn voor reserveringen via mastercard. Ik was donderdag om 8.33 bij city hall en had de laatste 6 tickets van die dag (dit kunnen reserveren door 2 personen die een mastercard hadden). Dit terwijl het park pas open was vanaf 08.30.

Even off topic, weet je of dit enkel geval is voor Rhythms of the Pridelands? Of ook Mickey et le Magicien?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
goofy87
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 11:22

Dit was voor het reserveren van Rhythms of the Pridelands. Voor Mickey and the magician zijn er meer plaatsen die voorbehouden worden voor Mastercard.
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

goofy87 schreefCOLONHoud er rekening mee dat de tickets zeer beperkt zijn voor reserveringen via mastercard. Ik was donderdag om 8.33 bij city hall en had de laatste 6 tickets van die dag (dit kunnen reserveren door 2 personen die een mastercard hadden). Dit terwijl het park pas open was vanaf 08.30.

Bij welke balie in city hall moet ik zijn? En die zijn open om 8:30 uur?dan ga ik gewoon vroeg, is de moeite wel waard denk ik, want las al dat je zeker meer dan anderhalf uur voor een show moet aanschuiven om evt kans te maken dat je in de zaal kan.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Klopt, 2 dagen na mekaar ben ik rond 9h45 al gaan zitten voor de eerste show, en nog was ik niet de eerste in de rij...

Het ticket systeem ten tijde van Legend of The Lion King was veel beter.
Je haalt een ticket voor het uur je wilt, en later staan ook enkel en alleen die mensen in de rij aan te schuiven.

Afgelopen week waren de rijen echt immens, en dan was er nog een kans dat je niet binnen kon (laatste show van de dag) of nog eens een extra uur moest wachten voor de volgende show te kunnen doen (13h30).
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Disneyfan1983 schreefCOLON
goofy87 schreefCOLONHoud er rekening mee dat de tickets zeer beperkt zijn voor reserveringen via mastercard. Ik was donderdag om 8.33 bij city hall en had de laatste 6 tickets van die dag (dit kunnen reserveren door 2 personen die een mastercard hadden). Dit terwijl het park pas open was vanaf 08.30.

Bij welke balie in city hall moet ik zijn? En die zijn open om 8:30 uur?dan ga ik gewoon vroeg, is de moeite wel waard denk ik, want las al dat je zeker meer dan anderhalf uur voor een show moet aanschuiven om evt kans te maken dat je in de zaal kan.
Alle balies zijn goed :)
City hall gaat om 8 uur open
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar