Walt Disney World Wine and Dine Half Marathon Weekend

Hier vind je alles terug over de Rundisney events, Disneyland Paris heeft zijn eigen forum in verband met Rundisney: klik hier
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

YESSSSS!!!!!

Inschrijven is gelukt. 5 km, 10 km en de halve marathon.

Alleen zag ik nergens de optie Castle to chateau?? Hoe regel ik dat?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Esther10 schreefCOLONYESSSSS!!!!!

Inschrijven is gelukt. 5 km, 10 km en de halve marathon.

Alleen zag ik nergens de optie Castle to chateau?? Hoe regel ik dat?
Yes!! Top!! Castle to Chateau hoef je helemaal niets voor te doen. Voelde voor mij in 2018 heel vreemd, want wilde graag alles op papier hebben en bevestigd. Ik nam voor de zekerheid de uitslag mee van de HM in Parijs en het certificaat. Maar Disney weet alles... Wij gingen naar de Expo tijdens w&d naar de booth van C2C, daar lag een map met alle C2C lopers en moest je jezelf opzoeken. Dan keek een castmember je naam na en je paspoort en kreeg je je c2c bandje. Dat bandje moest je het hele weekend om laten, na de HM kon je bij de Challenge medailles ook de c2c krijgen op vertoon van dat bandje. Mickey weet alles Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Yes het is gelukt, ik doe de 10 en de 21 en mijn man alleen de 10. 3 ochtenden om 3.00 uur uit bed vonden we een beetje teveel, vandaar de keuze voor deze afstanden

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Het thema voor Wine and Dine Half Marathon Weekend 2019 in Walt Disney World is bekend gemaakt.

Afbeelding
Het weekend begint met Disney Fall Feast 5K, en voor de eerste keer vindt deze plaats in Epcot (voorgaande jaren was dit Anima Kingdom). Ren de wereld rond met klassieke characters van ''The Jungle Book". Ook nieuw deze editie is dat lopers voor de allereerste keer ook voor de 5km een tech/sport shirt krijgen, in plaats van katoen.

Afbeelding

Vier de Disney Wine & Dine 10K met Sven en Olaf van "Frozen". Nieuw deze editie dat de ChEAR Squad ook gekocht kan worden voor de 10K, naast de Halve Marathon. Met ChEAR Squad kan onder andere je supporter je aanmoedigen op een speciale plek bij de finish.

Afbeelding

Het is de 10e verjaardag voor Disney Wine & Dine Half Marathon! Hardlopers zullen de 'spirit of America' meemaken en vieren dit samen met de klassieke Mickey Mouse die zijn vaderlandsliefde laat zien.

Afbeelding

Het is een 19,3 mijl FIESTA met de Three Caballeros, welke het thema zijn voor dit jaar Disney Two Course Challenge. Nieuw dit jaar is dat de lopers van de halve marathon en de challenge vervroegd deel kunnen nemen aan de Post-Race Party. Toegang tot deze party in Epcot is nu om 17.00 uur (voorheen was dit 20.00 uur). De party zelf begint om 22.00 uur, lopers van de HM en Challenge krijgen deze ticket gratis. Anderen kunnen voor $85 deze ticket kopen.

Afbeelding

Onze kleinste lopers van de 2019 runDisney Kids Races zullen geen zorgen hebben wanneer ze samen met vrienden Timon en Pumba van "The Lion King" hun race zullen vieren.


Bron: RunDisney
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Wine and Dine runDisney weekend 2019 merchandise

Deze merchandise kun je, wanneer je mee loopt dit weekend, van te voren bestellen. Het zal ook op de Expo te koop zijn, maar dingen kunnen uitverkopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron:RunDisney
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

De officiële foto's van de medailles geplaatst door Disney!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Bron: Disney Parks Blog
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Waivers en corral placement staat online.
Via deze link kun je je waiver opzoeken en printen. Deze heb je nodig om je startnummer op te halen op de Expo. Op de waiver staat dan je bib nummer en daarmee kun je opzoeken in welk startvlak je zit. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar