Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Roodtomaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2013, 18:07

Vraagje, als ik met mijn magic flex een room only boek (waarschijnlijk Sequioa Lodge), kunnen we dan ook gebruik maken van extra magic time? Of kan ik dan net zo goed bij booking.com boeken als de prijs niet uitmaakt?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Roodtomaatje schreefCOLONVraagje, als ik met mijn magic flex een room only boek (waarschijnlijk Sequioa Lodge), kunnen we dan ook gebruik maken van extra magic time? Of kan ik dan net zo goed bij booking.com boeken als de prijs niet uitmaakt?
Het maakt niet uit hoe je boekt, als je in een Disney hotel verblijft heb je recht op EMT, ook met een Magic Flex
Roodtomaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2013, 18:07

olafLover schreefCOLON
Roodtomaatje schreefCOLONVraagje, als ik met mijn magic flex een room only boek (waarschijnlijk Sequioa Lodge), kunnen we dan ook gebruik maken van extra magic time? Of kan ik dan net zo goed bij booking.com boeken als de prijs niet uitmaakt?
Het maakt niet uit hoe je boekt, als je in een Disney hotel verblijft heb je recht op EMT, ook met een Magic Flex
Dank je!
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Ik weet dat ik de info lijn moet bellen hiervoor, maar ik wil graag een inschatting maken.
Iemand bekend betreft de kortingen tijdens de carnavalsvakantie (3e week februari)?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyfan1983 schreefCOLONIk weet dat ik de info lijn moet bellen hiervoor, maar ik wil graag een inschatting maken.
Iemand bekend betreft de kortingen tijdens de carnavalsvakantie (3e week februari)?
Hier wat tips: viewtopic.php?p=141627#p141627
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Vandaag golden forest room geboekt met infinity korting (50%) voor het weekend van 24-26 januari 2020: €459,76 voor 1 volwassene en 1 kind.

Op de standaard kamers was ook nog 50% korting beschikbaar, die was €343,76.

Ter vergelijking, bij expedia waren ze nu €597 en €446.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

timheidi schreefCOLONVandaag golden forest room geboekt met infinity korting (50%) voor het weekend van 24-26 januari 2020: €459,76 voor 1 volwassene en 1 kind.

Op de standaard kamers was ook nog 50% korting beschikbaar, die was €343,76.

Ter vergelijking, bij expedia waren ze nu €597 en €446.
amaai dat is duur gekomen

wij zaten vorig jaar met kerstmis in golden forest en heb 700 euro betaald voor 2 nachten met 4
wij gaan ook graag naar golden forest maar zal niet meer voor direct zijn, beetje sparen want in juli 2020 gaan we naar wdw.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ik heb vorige maand gebeld voor infinity korting voor tijdens het krokusverlof 2020.
En heb uiteindelijk via expedia geboekt, scheelde 100€ dat het dan goedkoper was dan via Disney zelf.
Dit voor 3 dagen/2nachten golden forest voor 4 personen.
Heb 460€ gegeven, dinsdag naar donderdag, dus geen weekend.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Weet iemand als je nu al kan bellen voor deze zomer? (Juni of juli).
Bellen naar het Britse nummer is best duur, en wil niet lang aan de lijn hangen voor uiteindelijk niks en veel betalen.

Waar ze je in België gratis opbellen als je u nummer opgeeft via de site.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee helaas, het is echt waardeloos, je kan niet verder dan april.
De tip is om lid te worden van de run Disney groepen (Engels of NL maakt niet uit), daar wordt het op de voet gevolgd, omdat mensen daar nu het run weekend nog niet kunnen boeken. Het zal daar dus het eerste bekend zijn denk ik (er belt iedere dag wel iemand).

En nog een tip, je kan je ook laten bellen door Disney. Doe net of je een boeking maakt op de site en na 2 of 3 schermen komt er een klein schermpje rechts met de vraag of ze je moeten bellen. Hier vul je je telefoonnummer in en dan gaat je telefoon bijna meteen over. Je komt dan nog steeds in de wacht, maar naar mijn idee wel korter dan wanneer je belt en je hebt de extra kosten dus niet
Gebruikers-avatar
Wendy&Estee
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2014, 10:21

Hallo sinds een jaar hebben we geen jaarkaart meer , maar willen toch graag terug naar Disney voor een paar daagjes
Misschien koop ikzelf een jaarpass voor 1 van ons 3 om dan een room only te kunnen boeken
Kan je ook boeken als je nog geen jaarpass hebt ?
Mag iemand met jaarpass voor jou een kamer boeken als hij niet mee gaat?
Of toch beter een arrangement boeken?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Wendy&Estee schreefCOLONHallo sinds een jaar hebben we geen jaarkaart meer , maar willen toch graag terug naar Disney voor een paar daagjes
Misschien koop ikzelf een jaarpass voor 1 van ons 3 om dan een room only te kunnen boeken
Kan je ook boeken als je nog geen jaarpass hebt ?
Mag iemand met jaarpass voor jou een kamer boeken als hij niet mee gaat?
Of toch beter een arrangement boeken?
Je hebt een geldige jaarkaart nodig om gebruik te kunnen maken van de korting.
En nee, een ander kan met zijn/haar jaarkaart geen kamer voor jou boeken als die persoon er zelf niet bij is.
Zou ook niet bepaald eerlijk zijn. Jaarkaart voordelen zijn voor jaarkaart houder. Lijkt me ook vrij logisch.
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

olafLover schreefCOLON En nog een tip, je kan je ook laten bellen door Disney. Doe net of je een boeking maakt op de site en na 2 of 3 schermen komt er een klein schermpje rechts met de vraag of ze je moeten bellen. Hier vul je je telefoonnummer in en dan gaat je telefoon bijna meteen over. Je komt dan nog steeds in de wacht, maar naar mijn idee wel korter dan wanneer je belt en je hebt de extra kosten dus niet
Wat ik dus al zei ... :)
(ik denk dat ik wat duidelijker moet zijn met zeggen "ik woon in Engeland", hehe)

"Bellen naar het Britse nummer is best duur."
&
"Waar ze je in België gratis opbellen als je u nummer opgeeft via de site."

Via de Britse versie van de site, is die optie dus blijkbaar niet, ik kan hem althans helemaal nergens vinden.

Maar dan houd ik de UK facebook groepen water beter in de gaten :thumbs:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wendy&Estee schreefCOLONHallo sinds een jaar hebben we geen jaarkaart meer , maar willen toch graag terug naar Disney voor een paar daagjes
Misschien koop ikzelf een jaarpass voor 1 van ons 3 om dan een room only te kunnen boeken
Kan je ook boeken als je nog geen jaarpass hebt ?
Mag iemand met jaarpass voor jou een kamer boeken als hij niet mee gaat?
Of toch beter een arrangement boeken?
Je kan ook Disney hotels boeken zonder jaarkaart en zonder tickets online, meer info: viewtopic.php?p=141627#p141627
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

moorhunhe schreefCOLON
olafLover schreefCOLON En nog een tip, je kan je ook laten bellen door Disney. Doe net of je een boeking maakt op de site en na 2 of 3 schermen komt er een klein schermpje rechts met de vraag of ze je moeten bellen. Hier vul je je telefoonnummer in en dan gaat je telefoon bijna meteen over. Je komt dan nog steeds in de wacht, maar naar mijn idee wel korter dan wanneer je belt en je hebt de extra kosten dus niet
Wat ik dus al zei ... :)
(ik denk dat ik wat duidelijker moet zijn met zeggen "ik woon in Engeland", hehe)

"Bellen naar het Britse nummer is best duur."
&
"Waar ze je in België gratis opbellen als je u nummer opgeeft via de site."

Via de Britse versie van de site, is die optie dus blijkbaar niet, ik kan hem althans helemaal nergens vinden.

Maar dan houd ik de UK facebook groepen water beter in de gaten :thumbs:
Ah, sorry, had inderdaad niet helemaal goed gelezen, ik dacht dat je bedoelde dat het Belgische nr geen extra kosten heeft en het Britse wel. Dat je in Engeland woont wist ik ;) Maar gewoon niet goed gelezen dat je zei dat de terugbel optie er niet was vanuit Engeland.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar