Disney's Davy Crockett Ranch

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Hoi iedereen,

wij hebben voor in december 2 nachten geboekt (eerste keer in DCR). Nu zouden wij graag onze kat meenemen. De regels voor 'invoer' in Frankrijk kennen we, en deze zullen allemaal in orde zijn (inentingen, Europees paspoort, etc.).
Maar mag ik er vanuit gaan dat ik mijn kat mag meenemen, gezien honden nu ook toegelaten zijn ?
En ben ik dan ook gebonden aan het feit dat er maar een aantal bungelows voorzien zijn voor huisdieren (dacht 15), of zou ze in elke bungalow mee kunnen ? Want anders zullen we nog eens moeten bellen en kijken of de bungalow die we geboekt hebben wel voldoet hiervoor.

Alvast bedankt !
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Sara_P schreefCOLONHoi iedereen,

wij hebben voor in december 2 nachten geboekt (eerste keer in DCR). Nu zouden wij graag onze kat meenemen. De regels voor 'invoer' in Frankrijk kennen we, en deze zullen allemaal in orde zijn (inentingen, Europees paspoort, etc.).
Maar mag ik er vanuit gaan dat ik mijn kat mag meenemen, gezien honden nu ook toegelaten zijn ?
En ben ik dan ook gebonden aan het feit dat er maar een aantal bungelows voorzien zijn voor huisdieren (dacht 15), of zou ze in elke bungalow mee kunnen ? Want anders zullen we nog eens moeten bellen en kijken of de bungalow die we geboekt hebben wel voldoet hiervoor.

Alvast bedankt !
Ik zou er niet vanuit gaan dat het mag en al helemaal niet zomaar in iedere bungalow. Er zijn mensen die erg allergisch zijn voor katten, als ze na je de bungalow krijgen, hebben ze een probleem.
Honden mag je nu ook niet zomaar meenemen, daar moet je extra voor betalen (per hond, per nacht). Ik denk dat je inderdaad moet bellen, maar hou er rekening mee dat het misschien niet mag
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik snap überhaupt niet dat mensen hun hond en/of kat meenemen naar Disney. Waar zit die comfortabeler denk je? Thuis in de eigen omgeving en mand onder de verzorging van een goede buur/ouder/vriend/... of zo'n hele dag in een kennel aan de parken of in zo'n bungalow moeten zitten... Dat je een huisdier meeneemt als je ergens naartoe gaat waar ze ook effectief de dag met je kunnen spenderen (zoals bv. met je hond naar de kust o.i.d waar ze gewoon overal mee binnen mogen) alle begrip voor maar zo plekken waar die alsnog alleen moet zitten wachten tot je terug bent van je dagactiviteit daar doe je die toch echt geen plezier mee. Je viervoeter zit veel meer op z'n gemak lekker thuis in de gekende omgeving dan hoor.
Afbeelding
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Ona1991 schreefCOLONIk snap überhaupt niet dat mensen hun hond en/of kat meenemen naar Disney. Waar zit die comfortabeler denk je? Thuis in de eigen omgeving en mand onder de verzorging van een goede buur/ouder/vriend/... of zo'n hele dag in een kennel aan de parken of in zo'n bungalow moeten zitten... Dat je een huisdier meeneemt als je ergens naartoe gaat waar ze ook effectief de dag met je kunnen spenderen (zoals bv. met je hond naar de kust o.i.d waar ze gewoon overal mee binnen mogen) alle begrip voor maar zo plekken waar die alsnog alleen moet zitten wachten tot je terug bent van je dagactiviteit daar doe je die toch echt geen plezier mee. Je viervoeter zit veel meer op z'n gemak lekker thuis in de gekende omgeving dan hoor.
Ff ter info, de kat zou daar niet alleen zitten. We hebben een aantal weken geleden een kitten gered (mama is overreden). Omdat ze heel erg aanhankelijk is, is het dus geen optie dat ze zo goed als de hele dag alleen zou zitten en enkel iemand zou zien om haar eten te geven.
Lang voordat we de kitten hadden, hadden we al voor de kerstdagen onze trip naar Disney geboekt.
Mijn mama zou sowieso al mee gaan, maar in plaats van mee het park in te gaan de hele dag bij haar in de bungalow blijven.

Maar bedankt olafLover, we zullen dan toch maar is proberen om iemand aan de lijn te krijgen en meer info te verkrijgen.
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Zo ver ik weet worden er alleen honden toe gelaten bij Davy Crockett Ranch.
Sara_P schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk snap überhaupt niet dat mensen hun hond en/of kat meenemen naar Disney. Waar zit die comfortabeler denk je? Thuis in de eigen omgeving en mand onder de verzorging van een goede buur/ouder/vriend/... of zo'n hele dag in een kennel aan de parken of in zo'n bungalow moeten zitten... Dat je een huisdier meeneemt als je ergens naartoe gaat waar ze ook effectief de dag met je kunnen spenderen (zoals bv. met je hond naar de kust o.i.d waar ze gewoon overal mee binnen mogen) alle begrip voor maar zo plekken waar die alsnog alleen moet zitten wachten tot je terug bent van je dagactiviteit daar doe je die toch echt geen plezier mee. Je viervoeter zit veel meer op z'n gemak lekker thuis in de gekende omgeving dan hoor.
Ff ter info, de kat zou daar niet alleen zitten. We hebben een aantal weken geleden een kitten gered (mama is overreden). Omdat ze heel erg aanhankelijk is, is het dus geen optie dat ze zo goed als de hele dag alleen zou zitten en enkel iemand zou zien om haar eten te geven.
Lang voordat we de kitten hadden, hadden we al voor de kerstdagen onze trip naar Disney geboekt.
Mijn mama zou sowieso al mee gaan, maar in plaats van mee het park in te gaan de hele dag bij haar in de bungalow blijven.

Maar bedankt olafLover, we zullen dan toch maar is proberen om iemand aan de lijn te krijgen en meer info te verkrijgen.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Sara_P schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk snap überhaupt niet dat mensen hun hond en/of kat meenemen naar Disney. Waar zit die comfortabeler denk je? Thuis in de eigen omgeving en mand onder de verzorging van een goede buur/ouder/vriend/... of zo'n hele dag in een kennel aan de parken of in zo'n bungalow moeten zitten... Dat je een huisdier meeneemt als je ergens naartoe gaat waar ze ook effectief de dag met je kunnen spenderen (zoals bv. met je hond naar de kust o.i.d waar ze gewoon overal mee binnen mogen) alle begrip voor maar zo plekken waar die alsnog alleen moet zitten wachten tot je terug bent van je dagactiviteit daar doe je die toch echt geen plezier mee. Je viervoeter zit veel meer op z'n gemak lekker thuis in de gekende omgeving dan hoor.
Ff ter info, de kat zou daar niet alleen zitten. We hebben een aantal weken geleden een kitten gered (mama is overreden). Omdat ze heel erg aanhankelijk is, is het dus geen optie dat ze zo goed als de hele dag alleen zou zitten en enkel iemand zou zien om haar eten te geven.
Lang voordat we de kitten hadden, hadden we al voor de kerstdagen onze trip naar Disney geboekt.
Mijn mama zou sowieso al mee gaan, maar in plaats van mee het park in te gaan de hele dag bij haar in de bungalow blijven.

Maar bedankt olafLover, we zullen dan toch maar is proberen om iemand aan de lijn te krijgen en meer info te verkrijgen.
Heb je niemand in je omgeving die het ziet zitten jullie nieuwe gezinslid een aantal dagen op logé te nemen? Lijkt me persoonlijk veel handiger dan ook alle spullen voor een viervoeter te moeten meezeulen enzo. Enfin soit jullie moeten uiteraard zelf zien wat er de beste oplossing is!

Ik zou het persoonlijk nooit doen, alleen al omdat ik doodsbang ben dat mijn hond/kat misschien ter plekke zou gaan lopen o.i.d. Ik heb zo al teveel verhalen gehoord van de hond mee naar de camping in Zuid-Frankrijk, hond uitgebroken tijdens het alleen zitten toen het gezin een uurtje naar het zwembad was en dan zonder hond naar huis moeten terugrijden aan het einde van de vakantie, en dat lijkt me dus echt iets wat je in duizend en één stukken breekt... En dan mag je nog een heel braaf huisdier hebben dat altijd netjes in de buurt blijft enzo, in zo'n vreemde omgeving weet je nooit hoe je hond/kat reageert denk ik dan.

Ik vrees dat je inderdaad wel gaat moet bellen, op honden zijn ze voorzien daar maar katten is zo net ietsje minder standaard dat die mee op vakantie genomen worden. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat ze erop gaan zeggen! Ergens denk ik van och of het nu een hond of kat is, een huisdier is toch een huisdier maar geen idee of de wetgeving hierrond misschien ook kan verschillen in die sector.
Afbeelding
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Ona1991 schreefCOLON
Sara_P schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk snap überhaupt niet dat mensen hun hond en/of kat meenemen naar Disney. Waar zit die comfortabeler denk je? Thuis in de eigen omgeving en mand onder de verzorging van een goede buur/ouder/vriend/... of zo'n hele dag in een kennel aan de parken of in zo'n bungalow moeten zitten... Dat je een huisdier meeneemt als je ergens naartoe gaat waar ze ook effectief de dag met je kunnen spenderen (zoals bv. met je hond naar de kust o.i.d waar ze gewoon overal mee binnen mogen) alle begrip voor maar zo plekken waar die alsnog alleen moet zitten wachten tot je terug bent van je dagactiviteit daar doe je die toch echt geen plezier mee. Je viervoeter zit veel meer op z'n gemak lekker thuis in de gekende omgeving dan hoor.
Ff ter info, de kat zou daar niet alleen zitten. We hebben een aantal weken geleden een kitten gered (mama is overreden). Omdat ze heel erg aanhankelijk is, is het dus geen optie dat ze zo goed als de hele dag alleen zou zitten en enkel iemand zou zien om haar eten te geven.
Lang voordat we de kitten hadden, hadden we al voor de kerstdagen onze trip naar Disney geboekt.
Mijn mama zou sowieso al mee gaan, maar in plaats van mee het park in te gaan de hele dag bij haar in de bungalow blijven.

Maar bedankt olafLover, we zullen dan toch maar is proberen om iemand aan de lijn te krijgen en meer info te verkrijgen.
Heb je niemand in je omgeving die het ziet zitten jullie nieuwe gezinslid een aantal dagen op logé te nemen? Lijkt me persoonlijk veel handiger dan ook alle spullen voor een viervoeter te moeten meezeulen enzo. Enfin soit jullie moeten uiteraard zelf zien wat er de beste oplossing is!

Ik zou het persoonlijk nooit doen, alleen al omdat ik doodsbang ben dat mijn hond/kat misschien ter plekke zou gaan lopen o.i.d. Ik heb zo al teveel verhalen gehoord van de hond mee naar de camping in Zuid-Frankrijk, hond uitgebroken tijdens het alleen zitten toen het gezin een uurtje naar het zwembad was en dan zonder hond naar huis moeten terugrijden aan het einde van de vakantie, en dat lijkt me dus echt iets wat je in duizend en één stukken breekt... En dan mag je nog een heel braaf huisdier hebben dat altijd netjes in de buurt blijft enzo, in zo'n vreemde omgeving weet je nooit hoe je hond/kat reageert denk ik dan.

Ik vrees dat je inderdaad wel gaat moet bellen, op honden zijn ze voorzien daar maar katten is zo net ietsje minder standaard dat die mee op vakantie genomen worden. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat ze erop gaan zeggen! Ergens denk ik van och of het nu een hond of kat is, een huisdier is toch een huisdier maar geen idee of de wetgeving hierrond misschien ook kan verschillen in die sector.
Nee, jammer genoeg niet Ona. Dus het wordt of kijken of we haar mee kunnen nemen, of alles annuleren (en geld kwijt zijn), of dat ik alleen met mijn dochter zou gaan. Maar gezien het dan en mijn verjaardag is en kerstavond+kerstdag is dat laatste eigenlijk geen optie.

Kan ook wel begrijpen dat je bang zou zijn dat je hond/kat zou gaan lopen. Maar dat een kat gaat uitbreken uit een bungalow lijkt me sterk, zo sterk is ze nu ook weer niet :-)

De wetgeving op zich in heel Europa is hetzelfde voor honden, katten en fretten, daar heb ik al enorm veel over gelezen :) Uiteraard kan elk vakantiepark er zijn eigen regels over hebben. Tot nu toe heb ik nog geen verschillen gemerkt tussen honden of katten meenemen. Maar ja...Disney kan wel eens anders zijn natuurlijk :)
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Hoi iedereen,

ff ter info, mocht iemand deze info nodig hebben voor in de toekomst, het is dus niet toegestaan om kat mee te brengen naar DCR. Voor honden hebben ze idd wel een aantal Pioneer en Premium blokhutten voorzien, maar voor katten geldt dit (nog) niet.

Gelukkig voor ons kwamen ze wel met een oplossing en is onze boeking omgeboekt naar Villages Nature Paris. Hier zijn katten wel toegestaan, dus onze Stitch kan gezellig mee kerst gaan vieren met ons :-).
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Bedankt voor de terugkoppeling :)
Fijn dat ze een oplossing voor jullie hebben
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Sara_P schreefCOLONHoi iedereen,

ff ter info, mocht iemand deze info nodig hebben voor in de toekomst, het is dus niet toegestaan om kat mee te brengen naar DCR. Voor honden hebben ze idd wel een aantal Pioneer en Premium blokhutten voorzien, maar voor katten geldt dit (nog) niet.

Gelukkig voor ons kwamen ze wel met een oplossing en is onze boeking omgeboekt naar Villages Nature Paris. Hier zijn katten wel toegestaan, dus onze Stitch kan gezellig mee kerst gaan vieren met ons :-).
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen of jullie dan ook een bijbetaling moeten doen? Als zo even vergelijk komt Villages Nature quasi altijd wel duurder uit dan Davey Crockett.
Fijn dat er een oplossing is! Villages Nature is geweldig, jullie gaan ongetwijfeld een fijn verblijf hebben!
Afbeelding
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Ona1991 schreefCOLON
Sara_P schreefCOLONHoi iedereen,

ff ter info, mocht iemand deze info nodig hebben voor in de toekomst, het is dus niet toegestaan om kat mee te brengen naar DCR. Voor honden hebben ze idd wel een aantal Pioneer en Premium blokhutten voorzien, maar voor katten geldt dit (nog) niet.

Gelukkig voor ons kwamen ze wel met een oplossing en is onze boeking omgeboekt naar Villages Nature Paris. Hier zijn katten wel toegestaan, dus onze Stitch kan gezellig mee kerst gaan vieren met ons :-).
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen of jullie dan ook een bijbetaling moeten doen? Als zo even vergelijk komt Villages Nature quasi altijd wel duurder uit dan Davey Crockett.
Fijn dat er een oplossing is! Villages Nature is geweldig, jullie gaan ongetwijfeld een fijn verblijf hebben!
Yep, uiteraard moeten bijbetalen, was iets van een 250 euro ongeveer. Maar we hebben maar ineens besloten om nog een nachtje bij te boeken, dus euh...'iets' duurder uitgekomen ;-).
Thnx, we kijken er al naar uit ! En DCR moeten we dan maar is boeken als Stitch wat ouder is om langer alleen te kunnen blijven dan een paar uur :-).
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Bij een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch ontvang je nog deze leuke flesjes.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ben je de favoriete knuffel vergeten van je kind? Geen nood, bij Alamo Trading Post op Disney's Davy Crockett Ranch vind je vast een nieuwe favoriete knuffel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
HugoUrk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2018, 13:09

Hoi hoi iedereen, ik heb even een vraagje.... Afgelopen week heb ik gereserveerd voor Davy Crocket ranch via booking.com. In de kleine lettertjes staat dat we zelf voor onze handdoeken ect. moeten zorgen of we moeten een plaatselijke toeslag betalen. Wie heeft hier ervaring in en kan mij hier meer over vertellen?
Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

HugoUrk schreefCOLONHoi hoi iedereen, ik heb even een vraagje.... Afgelopen week heb ik gereserveerd voor Davy Crocket ranch via booking.com. In de kleine lettertjes staat dat we zelf voor onze handdoeken ect. moeten zorgen of we moeten een plaatselijke toeslag betalen. Wie heeft hier ervaring in en kan mij hier meer over vertellen?
Afgelopen keer waren er handdoeken aanwezig, geen theedoeken, die miste ik een beetje.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar