[2019] DLP Halloweenavonden

Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

D-Tekenaar schreefCOLONIk ben zo blij dat ik mijn kaartjes voor de 26ste heb :)
Hehehe, de aanhouder wint!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Cynderella schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONIk ben zo blij dat ik mijn kaartjes voor de 26ste heb :)
Hehehe, de aanhouder wint!
Echt hé :thumbs: waaaah ben echt zo benieuwd :jack:
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Tickets gekocht.
Ik heb het nagevraagd en de twee halloweenavonden zouden compleet het zelfde zijn.
Het enige verschil is de datum en de prijs.
Dus voor degene die zaterdag kunnen is het waarschijnlijk interessanter om dan te gaan.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Annabelle schreefCOLONTickets gekocht.
Ik heb het nagevraagd en de twee halloweenavonden zouden compleet het zelfde zijn.
Het enige verschil is de datum en de prijs.
Dus voor degene die zaterdag kunnen is het waarschijnlijk interessanter om dan te gaan.
Super leuk dat je ook gaat :thumbs:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Onze tickets zijn alvast binnen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Tickets zojuist besteld! Was erg druk bij de reserveringen en kreeg een Engelse dame aan de lijn.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

D-Tekenaar schreefCOLON
Annabelle schreefCOLONTickets gekocht.
Ik heb het nagevraagd en de twee halloweenavonden zouden compleet het zelfde zijn.
Het enige verschil is de datum en de prijs.
Dus voor degene die zaterdag kunnen is het waarschijnlijk interessanter om dan te gaan.
Super leuk dat je ook gaat :thumbs:
Vind ik ook :-)
Maar ik zal de 31ste gaan, aangezien ik de 26ste moet werken.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLONVolgens mij waren er zelfs begin oktober nog tickets vorig jaar
Wij gaan einde juni en ik ben aan het twijfelen om telefonisch te bestellen of gewoon te wachten tot we daar zijn en ze gelijk bij City Hall te kopen, da's dan wel al een geruststelling om te weten dat het vorig jaar niet zo snel gegaan is.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Ona1991 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONVolgens mij waren er zelfs begin oktober nog tickets vorig jaar
Wij gaan einde juni en ik ben aan het twijfelen om telefonisch te bestellen of gewoon te wachten tot we daar zijn en ze gelijk bij City Hall te kopen, da's dan wel al een geruststelling om te weten dat het vorig jaar niet zo snel gegaan is.
Dan zijn er zeker nog tickets hoor, ze hebben dubbele capaciteit tegenover vorig jaar en momenteel hebben ze moeite met events volkrijgen dus eind juni gaan er zeker nog beschikbaar zijn.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Meer info over Disney Halloween-avonden in Disneyland Parijs op 26 en 31 oktober 2019!
Afbeelding


Dit jaar worden twee Halloween-avonden voorgesteld voor het grootste plezier van bezoekers aan Disneyland Parijs! Tot 02.00 uur ontdekken ze unieke sferen geïnspireerd door de Disney-schurken die het Disneyland Park zijn binnengevallen ... kom ze tegemoet als je durft!

Naast de vele attracties die voor de gelegenheid zijn geprivatiseerd, bieden de Halloween-avonden een unieke sfeer en animaties. Ook dit jaar ziet het programma er angstaanjagend uit! De hoogtepunten van 2019 zijn de terugkeer van klassiekers en veel nieuwigheden:

NIEUW! Het enge galactische feest van Goofy en Max wacht op je in Discoveryland! Ontketen als een robot om indruk op ze te maken en shake vanaf middernacht op het ritme van een beroemde DJ!
 Afbeelding

Afbeelding


NIEUW! Elk uur zullen fantastische wezens de Tierra de los muertos in Frontierland binnenvallen voor de Fiesta de la Tierra de los Muertos * Het feest van het land van de doden. Je kunt ook de hele avond dansen op het ritme van een DJ!

Afbeelding

Attention… Méchants! zal terug zijn met gaststerren zoals Jafar, Ursula en Maleficent. De show wordt 5 keer per nacht gespeeld bij het Théâtre du Château.
 
Afbeelding 

De Disney villain's Halloween-parade, een duivelse parade die twee keer per avond doorgaat keert terug voor je plezier.
 
Poseer met Jack en Sally van The Nightmare Before Christmas voor Phantom Manor ... en verwacht de verrassende verschijning van een nieuw personage!
 
Afbeelding

Als je durft, verken Adventure Isle op eigen risico om de schatkist te vinden ... en maak je klaar om Captain Jack Sparrow te ontmoeten! Rock Skull-mapping maakt de ervaring nog indrukwekkender.
 
Geniet van het geluid van de animatiefilm Coco met de uitvoering van een heel speciale pop van Miguel tot Coco's Hacienda, op het terras van de Fuente Del Oro Restaurante Fun Fiesta!
 
Ontmoet de hele avond je favoriete Disney-personages, evenals een unieke sfeer van licht, muziek, speciale effecten en talloze project mapping...

Ten slotte is het dragen van een kostuum met Halloween-thema uitzonderlijk toegestaan ​​en aangemoedigd voor de avond! Wees creatief en neem deel aan de gekke sfeer van Disney Halloween-feesten! *

Geniet dankzij de Jaarkaart van een korting voor deze avonden.

Houders van een Jaarkaart ontvangen tot 30% * korting op Disney Halloween Party-tickets.
* Afhankelijk van het type geabonneerde jaarpas.

Kom en ontvang korting voor deze avonden. Ontvang 15% korting door je ticket te kopen voor een Disney Halloween Night in combinatie met een verblijf in een Disney Hotel.
http://bit.ly/2d915q1
 
* We behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken en op elk moment het dragen van bepaalde kostuums te weigeren, zoals het volledig maskeren van het gezicht en hoofd en / of als we van mening zijn dat deze kostuums / accessoires / make-up waarschijnlijk de gevoeligheid van de jongste en een gezinspubliek. Hetzelfde geldt voor het dragen van accessoires waarvan wordt aangenomen dat ze de veiligheid in onze attracties kunnen beïnvloeden of die gevaarlijk zijn voor andere bezoekers (lange capes, sticks, dummywapens ...).

 
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik ben aant twijfelen om te gaan naar de halloween avond. Ben er nog nooit geweest en wil er heel graag een keertje heen. Nu is mijn vraag rijden de parktner hotel shuttle bussen rond 2 uur snachts dan nog gewoon.
Second star to the right and straight on until morning,
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Hier is de kogel door de kerk, ook wij zullen weer naar de Halloween Soiree gaan maar dan wel op de 26ste, mes snijd aan 2 kanten dit keer, dochter heeft haar laatste werkdag op de 27ste dus boek ik eerst een hotel in de buurt om haar op te pikken en terug te brengen na de soiree en dan doen we er nog 2 dagen Parijs zelf ook maar achteraan. Boeken wel een hotelletje in de buurt van DLP.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Kun je de tickets met jaarkaartkorting ook via de website reserveren/betalen?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Keandra schreefCOLONKun je de tickets met jaarkaartkorting ook via de website reserveren/betalen?
nee, enkel ter plekke of via telefoon.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ok, dan bel ik dit weekend, vermoed dat er nog wel zullen zijn.
Bedankt
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar