Disneyland Paris jaarkaarthouders events

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ontdek de volgende Disneyland Paris jaarkaarthoudersavond!

The Night of Disney Characters op vrijdag 13 september 2019 van 22u tot 03u.

Afbeelding

Je zal in elk land van het Disneyland Park Disney figuren kunnen ontmoeten, meer dan 100 figuren in totaal.
Maak je klaar voor de meest magische avond van het jaar! Tijdens deze avond zal een nieuw systeem er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk figuren kan ontmoeten. Op deze feestelijke avond zullen natuurlijk ook de attracties open zijn en een selectie van winkels en restaurants.

Een nieuwe grote show zal te bewonderen zijn voor het kasteel van Disneyland Paris met in de hoofdrol de grote klassieke Disneyfiguren.
Meer info volgt later via ons forum en de officiële Facebookpagina voor Disneyland Paris jaarkaarthouders.

Tickets kunnen gekocht worden vanaf woensdag 17 april 2019 11u bij de ingang van de parken, via de jaarkaarthouderstelefoonlijn of de Disneyland Paris website.

Tickets zijn exclusief te koop voor magic plus en infinity jaarkaarthouders en kosten 45 euro per stuk. Wel is het mogelijk om 2 vrienden mee te brengen. De jaarkaarthouder koopt dan de tickets voor de 2 vrienden en gaat samen met deze naar binnen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

vanaf volgende week kunnnen magic plus en infinity AP holders een ticket kopen voor de character meet night op 13 september. Nu is mijn vraag, daar ik nog maar net (lees gisteren) een AP heb aangekocht heb ik deze dus nog niet op tijd thuis geleverd voor deze week al te boeken. Hoe groot is dus de kans dat ik nadien hiervoor nog een ticket kan boeken? En kan ik dit online doen of moet ik boeken via een telefoon? (ik bel niet graag dus please zeg me dat dit online kan :D ) Iemand al enige ervaring hiermee die me kan helpen?
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

BrittM schreefCOLONvanaf volgende week kunnnen magic plus en infinity AP holders een ticket kopen voor de character meet night op 13 september. Nu is mijn vraag, daar ik nog maar net (lees gisteren) een AP heb aangekocht heb ik deze dus nog niet op tijd thuis geleverd voor deze week al te boeken. Hoe groot is dus de kans dat ik nadien hiervoor nog een ticket kan boeken? En kan ik dit online doen of moet ik boeken via een telefoon? (ik bel niet graag dus please zeg me dat dit online kan :D ) Iemand al enige ervaring hiermee die me kan helpen?
Het is slechts 1x voorgevallen dat een AP event direct op de dag was uitverkocht, maar het is altijd kans dat ze snel uitverkopen. Persoonlijk denk ik dat je wel enkele dagen/weken kan wachten aangezien het een groot event is. Tickets zijn online beschikbaar.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Oké merci voor de informatie.
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vanaf vandaag zijn de tickets voor de volgende jaarkaarthoudersavond: The Night of Disney Characters te bestellen.
Prins Adam schreefCOLONOntdek de volgende Disneyland Paris jaarkaarthoudersavond!

The Night of Disney Characters op vrijdag 13 september 2019 van 22u tot 03u.

Afbeelding

Je zal in elk land van het Disneyland Park Disney figuren kunnen ontmoeten, meer dan 100 figuren in totaal.
Maak je klaar voor de meest magische avond van het jaar! Tijdens deze avond zal een nieuw systeem er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk figuren kan ontmoeten. Op deze feestelijke avond zullen natuurlijk ook de attracties open zijn en een selectie van winkels en restaurants.

Een nieuwe grote show zal te bewonderen zijn voor het kasteel van Disneyland Paris met in de hoofdrol de grote klassieke Disneyfiguren.
Meer info volgt later via ons forum en de officiële Facebookpagina voor Disneyland Paris jaarkaarthouders.

Tickets kunnen gekocht worden vanaf woensdag 17 april 2019 11u bij de ingang van de parken, via de jaarkaarthouderstelefoonlijn of de Disneyland Paris website.

Tickets zijn exclusief te koop voor magic plus en infinity jaarkaarthouders en kosten 45 euro per stuk. Wel is het mogelijk om 2 vrienden mee te brengen. De jaarkaarthouder koopt dan de tickets voor de 2 vrienden en gaat samen met deze naar binnen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ik heb vandaag onze tickets gekocht, nu nog even wachten, worden met de post verzonden.
Ook direct een verblijf gereserveerd, prijs viel me al bij al wel mee, we gaan voor de eerste keer naar de Sequoia voor een weekendje.
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

op facebook ed 92 staat een filmpje met een teaser van de 100 figuren maar ik kan ze niet allemaal herkennen
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

thierry_mat schreefCOLONop facebook ed 92 staat een filmpje met een teaser van de 100 figuren maar ik kan ze niet allemaal herkennen
Afbeelding

Ik doe een poging, wie vult aan?
Alice
Queen of Hearts
Red heart guard Cards
Chesire cat
White Rabbit
Prince Philippe
Aurora
Maleficent
stitch
Tiana
Mama Odie?
Goofy
Minnie
Winnie the pooh
Mrs pott
Mowgli
Baloo
Peter Pan
Wendy
Tinkerbell
Genie
Hades
Bullseye
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

elsa anna cinderella esmeralda rapunzel
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe soiree voor Infinity & Magic Plus Jaarkaarthouders

Zet 12 december 2019 in je agenda, voor de 7e Jaarkaart soirée rond de 4 Seizoenen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Herbeleef herfst met Halloween, winter met een magische Kerst, lente en bruisende zomer van The Lion King & Jungle Festival.

Tickets zijn te koop vanaf woensdag 7 augustus om 11 uur!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Oh dat ziet er wel interessant uit!
Hebben jullie toevallig een link waar deze te bestellen zouden zijn? Normaal krijg ik altijd emails (Ik heb infinity) maar deze keer heb ik geen email ontvangen.
Macamba
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2015, 14:09

Annabelle schreefCOLONOh dat ziet er wel interessant uit!
Hebben jullie toevallig een link waar deze te bestellen zouden zijn? Normaal krijg ik altijd emails (Ik heb infinity) maar deze keer heb ik geen email ontvangen.
Same here. Thx!
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Iemand ervaring met de shuttle bus na zo’n event? Rijden die dan richting Campanile of moet je zelf regelen dat je terug komt? Wij zijn toevallig deze avond in Disney en als we zeker weten weer terug kunnen naar het hotel zo laat, willen wij ook graag eens naar zo’n event.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

1 avond = 1 jaar feest!

Afbeelding

De volgende jaarpasavond belooft uitzonderlijk te worden! Ga mee terug in de tijd en herbeleef alle feesten van het afgelopen jaar?! Breng het ene moment door in het ene seizoen en ga dan door naar het volgende. Vind je favoriete feesten: tril van angst met Halloween, verwonder je over de magie van Kerstmis, Dans mee op het geluid van de zomerritmes met de terugkeer van het lenteseizoen - allemaal tijdens één enkele avond!

Afbeelding

Eerdere shows van Disneyland Park zijn uitzonderlijk terug voor deze exclusieve avond.
Er worden veel ontmoetingen met de Disney-personages georganiseerd en ze zullen zelfs de outfits gedurende de hele avond veranderen op het ritme van de seizoenen!

Afbeelding

Happenings, ontmoetingen, shows ... Het enige wat u hoeft te doen, is uw feestoutfit(s) uit te kiezen!
Sommige attracties van Disneyland Park zullen ook open zijn voor deze gelegenheid, evenals een selectie van restaurants en winkels.
Details zullen in de komende weken worden onthuld op de officiële Facebook-groep van de jaarpashouders, blijf op de hoogte voor meer informatie over dit evenement.

Afbeelding

De ticketverkoop start op woensdag 7 augustus om 11 uur. Reserveringen zullen beschikbaar zijn bij de kassa's aan de ingang van de Disneyparken, via de speciale jaarpashouders-telefoonlijn of online via deze directe link: https://www.booktickets.disneylandparis ... 454335543R

Ticketprijs: €45 per persoon. Deze avond js een exclusieve avond voor jaarpashouders met Magic Plus en Infinity jaarpas. Elke jaarpashouder heeft ook de mogelijkheid om tickets te kopen voor maximaal 2 niet-jaarpashouderd. Deze personen moeten zich bij de ingang van de avond presenteren samen met de jaarpashouder met wie ze de tickets hebben aangeschaft.
Let op, want voor elke Jaarpasavond is het aantal plaatsen beperkt en wordt een vroege boeking ten zeerste aanbevolen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

SabinaH schreefCOLONIemand ervaring met de shuttle bus na zo’n event? Rijden die dan richting Campanile of moet je zelf regelen dat je terug komt? Wij zijn toevallig deze avond in Disney en als we zeker weten weer terug kunnen naar het hotel zo laat, willen wij ook graag eens naar zo’n event.
Bij mijn weten rijden er geen shuttles naar campanile. Enkel naar Disney hotels en Disney partner hotels.
Gewoonlijk is bij zo'n events wel een latere bus beschikbaar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar