Partnerhotel: Vienna House Magic Circus

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

Het thema van Magic Circus hotel gaat veranderen. Het verbouwen is reeds begonnen.


Facebook Disneyland Direct

The Vienna House Magic Circus will soon be offering a new theme and the work has already begun. The theme of the circus is doomed to disappear, a change of name of the hotel is envisaged and a hot air balloon will replace the ball pool next to the current Bar des Artistes.
The Dream Castle will also be redesigned with the creation of a ceiling of floating candles in the lobby, a name change of the two restaurants and the bar and the creation of a new family bar.
However, the hotels will remain open during the works.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Klaar voor een magisch verblijf? 3 of 4 dagen in een viersterrenhotel incl. ontbijt en een ticket voor 2 parken in Disneyland® Parijs (vanaf 129 euro) Meer info hier: https://goo.gl/A2mEX4

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Link werkt niet bij mij? Ik kom uit op travelbird en krijg melding "404 kan de pagina niet vinden"
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ona1991 schreefCOLONLink werkt niet bij mij? Ik kom uit op travelbird en krijg melding "404 kan de pagina niet vinden"
Nieuwe poging...

Klaar voor een magisch verblijf? 3 of 4 dagen in een viersterrenhotel incl. ontbijt en een ticket voor 2 parken in Disneyland® Parijs (vanaf 129 euro) Meer info hier: https://goo.gl/A2mEX4

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONLink werkt niet bij mij? Ik kom uit op travelbird en krijg melding "404 kan de pagina niet vinden"
Nieuwe poging...

Klaar voor een magisch verblijf? 3 of 4 dagen in een viersterrenhotel incl. ontbijt en een ticket voor 2 parken in Disneyland® Parijs (vanaf 129 euro) Meer info hier: https://goo.gl/A2mEX4

Afbeelding
Opgelost, hij werkt! :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Prins Adam schreefCOLONKlaar voor een magisch verblijf? 3 of 4 dagen in een viersterrenhotel incl. ontbijt en een ticket voor 2 parken in DisneylandAfbeelding Parijs (vanaf 129 euro) Meer info hier: https://goo.gl/A2mEX4
Voor mensen die bovenstaande of een andere aanbieding bij Travelbird hebben geboekt:
De Consumentenbond waarschuwt dat er ‘signalen’ zijn dat TravelBird een betalingsachterstand heeft. Verschillende reizigers hebben laten weten dat bij aankomst in hun hotel bleek, dat TravelBird het hotel niet heeft betaald!
Dus voor vertrek even checken bij het hotel.
https://is.gd/pIhDdD
Het is niet de eerste keer dat er gewaarschuwd werd voor Travelbird
https://is.gd/b7x0ph en de beoordelingen zijn ook de laatste tijd slecht https://is.gd/2egLRl.
Misschien de forumleden aanraden de links naar Travelbird maar niet meer gebruiken? :? https://is.gd/ZUZ5LR


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Edwin schreefCOLONHet thema van Magic Circus hotel gaat veranderen. Het verbouwen is reeds begonnen.


Facebook Disneyland Direct

The Vienna House Magic Circus will soon be offering a new theme and the work has already begun. The theme of the circus is doomed to disappear, a change of name of the hotel is envisaged and a hot air balloon will replace the ball pool next to the current Bar des Artistes.
The Dream Castle will also be redesigned with the creation of a ceiling of floating candles in the lobby, a name change of the two restaurants and the bar and the creation of a new family bar.
However, the hotels will remain open during the works.
Ik lees dat nu pas maar wij waren er vrijdagnacht en ik heb niks veranderd gezien t.o.v. vorig jaar...

Ik had ergens op fb foto's gezien van het ontbijt van Magic Circus met popcorn.
Jammer voor onze kids was dit zaterdagmorgen niet.

Er was vrijdagavond Moijto avond in het hotel met lessen Latin dans. Omdat het dag van de vrouw was, kregen alle vrouwen deze avond 25% korting op alle Moijto cocktails...
En ze waren lekker :-)

Voor de jaarkaarthouders onder ons, als je in de Magic Circus of Dream Castle eet krijg je korting met je jaarpas. Wij hebben 20% korting gekregen met Infinity pas.
Ik weet niet hoeveel de andere jaarkaarthouders krijgen.
Afbeelding

Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ontbijt met popcorn is in het dream castle, wij hadden dat alleszins maandag toch, en de vorige keren ook.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

timheidi schreefCOLONOntbijt met popcorn is in het dream castle, wij hadden dat alleszins maandag toch, en de vorige keren ook.
merci voor tip, daar slapen we volgende maand :D
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Kid's suite in Vienna House Magic Circus

Waan je in het circus in het Vienna House Magic Circus hotel in Disneyland Paris. Naast de standaard kamers vindt je er ook Kid's suites. Geniet van het vrolijke kleurenschema en de hoogwaardige afwerking. De Kids Suite biedt je een rustplaats met een tweepersoonsbed en een stapelbed in een aparte ruimte.

Afbeelding

Faciliteiten:
- 1 kingsize bed 180 x 200 cm en 1 dubbel stapelbed
- Welkomsbericht
- Regelbare airconditioning
- Snelle internettoegang
- Flatscreen-tv met gratis kinderkanalen
- Kamerkluis
- Koffie- en theefaciliteiten
- Weelderige toiletartikelen van L’Occitane
- Gratis toegang tot het binnenzwembad en de fitnessstudio Gratis pendelbus van en naar de Disney Parken
- Minikoelkast beschikbaar (minibar op aanvraag)
- Gratis digitale kranten en tijdschriften

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

In het restaurant van partnerhotel Vienna House Magic Circus kun je dagelijks aanschuiven aan het een Barbeque buffet.

Prijzen: €29,50 per persoon
Voor kinderen van 6 tot 14 jaar wordt €11,50 per kind gerekend.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
minnie1978
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2018, 11:00

Moet je hiervoor reserveren bij het hotel?Krijg je nog jaarpaskorting hierop?
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Het is een aangesloten hotel daar krijg je geen jaarkaart korting. En de keren dat ik er naar toe ben geweest kon je reserveren maar kon ook zo naar binnen lopen. Als je daar slaapt dan kan je wel iets van een korting krijgen en soms staan er wel eens een foldertje waarmee je korting kan krijgen
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ten eerste ik weet niet of dit bericht hier op zijn plaats is , zo dit niet het geval is (aan de moderatoren) verplaats het gerust.

Heb volgend bericht gelezen op mijn vakantie adres in Oostenrijk in de krant "Kronenzeitung " van woensdag 28/08/2019 en zal proberen dit zo goed als mogelijk te vertalen. Het betreffende artikel heb ik in mijn bezit en eer staat een foto op van het "Vienna House Magic Circus" hotel

" De Oostenrijkse groepen WARIMPEX en UBM verkopen 2 - 4-sterren hotels in de nabijheid van Disneyland Paris.
Een investeerder bied 100 Miljoen Euro , volgens Frans recht moeten nu noch de werknemers hun toestemming geven. WARIMPEX rekent erop de verkoop nog dit jaar af te ronden" einde artikel.
Zoals eerder geschreven bevat het artikel een foto van het Magic Circus hotel , maar over welke hotels het juist gaat staat jammer genoeg niet in het betreffende artikel.

Zijn er misschien mensen die hier meer vanaf weten :?: :?: :?: :?: :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLONTen eerste ik weet niet of dit bericht hier op zijn plaats is , zo dit niet het geval is (aan de moderatoren) verplaats het gerust.

Heb volgend bericht gelezen op mijn vakantie adres in Oostenrijk in de krant "Kronenzeitung " van woensdag 28/08/2019 en zal proberen dit zo goed als mogelijk te vertalen. Het betreffende artikel heb ik in mijn bezit en eer staat een foto op van het "Vienna House Magic Circus" hotel

" De Oostenrijkse groepen WARIMPEX en UBM verkopen 2 - 4-sterren hotels in de nabijheid van Disneyland Paris.
Een investeerder bied 100 Miljoen Euro , volgens Frans recht moeten nu noch de werknemers hun toestemming geven. WARIMPEX rekent erop de verkoop nog dit jaar af te ronden" einde artikel.
Zoals eerder geschreven bevat het artikel een foto van het Magic Circus hotel , maar over welke hotels het juist gaat staat jammer genoeg niet in het betreffende artikel.

Zijn er misschien mensen die hier meer vanaf weten :?: :?: :?: :?: :sorc:
Met google op minder dan 1min gevonden dat deze vastgoedinvesteerder maar over 2 eigendommen beschikt in Frankrijk, dus ja, het gaat wel degelijk over Magic Circus en Dream Castle.
Staat ook een press release op de website: http://www.warimpex.com/~/media/Files/W ... en_FIN.pdf
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar