Kosten infinity jaar pas (1 dag geblokkeerd nieuwe aanvragen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

Hallo,

Door een misverstand is mijn vader met me neef eerder
het hotel uit gegaan, ik was niet heel lekker dus zei gaan jullie maar. Mijn neef hij heeft ook een abonnement) en mijn vader dacht dat hij op mijn kaart mocht. Ik zei (alleen korting) 20x per jaar. Voor toegangskaartjes maar dat werd dus verkeerd begrepen. Mn neef heeft zn eerste jaarkaart wist ook niet hoe of wat. Dus die wilde gewoon samen gaan.

En ja hoor kwamen terug pas weg. En voor een dag geblokkeerd. Wat een toestand want we gingen later in de middag weg. Dus ben weg gegaan zonder Mn kaart.

Word dus gezien als fraude. Hoe de situatie ook is misverstand of niet, helaas.

Nu is mijn vraag ik wil over 2 weken naar Disney ik neem aan dat ik me kaart terug kan vragen.

Maar wat zijn de kosten en waar moet ik dat doen? Zijn er voor de rest nog dingen die ik moet weten voor dat ik ineens vol verassingen komt te staan.

Thanks alvast!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Jaarpas is persoonsgebonden. Lijkt me een zeer simpele regel. Je geeft dat ding aan niemand anders, want een ander is er ook helemaal niks mee. ook om privilege tickets te kopen of van eender welk voordeel te genieten moet de jaarpashouder zélf aanwezig zijn. Tickets kopen met korting aan de kassa kon dus ook niet zonder dat jij mee aanwezig was geweest.
Volg je die regelniet, dan wordt je pas ingetrokken, logisch ook. Je pas wordt per direct ongeldig gemaakt en is niet meer geldig, dus nee, je kan je kaart niet terugvragen. Staat duidelijk in je contract met algemene voorwaarden: https://www.disneylandparis.com/nl-be/j ... bonnement/
Nieuwe kopen is je enige optie.
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Leo1988 schreefCOLONHallo,

Door een misverstand is mijn vader met me neef eerder
het hotel uit gegaan, ik was niet heel lekker dus zei gaan jullie maar. Mijn neef hij heeft ook een abonnement) en mijn vader dacht dat hij op mijn kaart mocht. Ik zei (alleen korting) 20x per jaar. Voor toegangskaartjes maar dat werd dus verkeerd begrepen. Mn neef heeft zn eerste jaarkaart wist ook niet hoe of wat. Dus die wilde gewoon samen gaan.

En ja hoor kwamen terug pas weg. En voor een dag geblokkeerd. Wat een toestand want we gingen later in de middag weg. Dus ben weg gegaan zonder Mn kaart.

Word dus gezien als fraude. Hoe de situatie ook is misverstand of niet, helaas.

Nu is mijn vraag ik wil over 2 weken naar Disney ik neem aan dat ik me kaart terug kan vragen.

Maar wat zijn de kosten en waar moet ik dat doen? Zijn er voor de rest nog dingen die ik moet weten voor dat ik ineens vol verassingen komt te staan.

Thanks alvast!
Vrees dat je verrassing al niet groter kan zij dan dit, maar eens aangemerkt wegens fraude( en dat is niet een dag) heb je nog niet zo maar een andere jaarkaart hoor, deze komt bij fraude op een lijst te staan en krijg je voorlopig ook geen nieuwe. Er staat op papier 18 maanden geen pas in geval van fraude, maar ik meen dat dit zeer recent is gewijzigd in 3 jaar geen jaarpas meer. Zo heb ik het begrepen van een vriendin die er werkt.

Hoe lullig ook, hadden ze er maar met hun tengels af moeten blijven, meer kan ik er helaas ook niet van maken.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

Dit is echt klote, kan ik ergens naar toe bellen?
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Leo1988 schreefCOLONDit is echt klote, kan ik ergens naar toe bellen?
Ben al aan het zoeken geweest voor een mailadres van BPA maar ik kan het zo snel niet vinden in mijn bestanden.......best kun je contact opnemen met de reserveringslijn die zullen je wel verder kunnen helpen hiermee

Voor NL : 0900-34 76 39 65 of 020-7219362
Voor BE : 078 15 60 28

Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur


Of per brief naar dit adres Disneyland Paris
Pass Annuel par correspondance
BP 100 77777 Marne-la-Vallée
Cedex 4, Frankrijk
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Hoe is dit afgelopen? :?:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar