[2019] The Lion King & Jungle Festival Shows

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

The Jungle Jive

The Jungle Jive is een plezier voor oog en oor, zowel op de hub als aan de zijlijn. Deze show heeft zoveel te bieden qua floats, dansers, characters, zangeressen en vuurwerk, dat je nooit weet waar eerst te kijken.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Super, we gaan bijna en zijn er 6 dagen. Hopelijk kunnen we de show een paar keer mee pikken, op tijd het bed uit dus haha.
We zijn met zijn 5en, moeten die personen ook zelf mee aan de kassa voor die kaarten of kan ik zelf zeggen dat ik 5 kaarten wil? Ik ben degene met de mastercard, staat op mijn naam!
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Vanaf hoelaat rijden de pendelbussen van de partnerhotels naar Disneyland.
Ik heb gehoord via facebook dat de mastercard kaarten om 8 uur al vrijwel vergeven zijn, mensen blijken ook al om 8 iur in het park te mogen ipv 8:30, dus die kaarten worden ook al eerder vergeven, weet iemand hier iets van?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyfan1983 schreefCOLONVanaf hoelaat rijden de pendelbussen van de partnerhotels naar Disneyland.
Ik heb gehoord via facebook dat de mastercard kaarten om 8 uur al vrijwel vergeven zijn, mensen blijken ook al om 8 iur in het park te mogen ipv 8:30, dus die kaarten worden ook al eerder vergeven, weet iemand hier iets van?
Het is inderdaad vanaf 8u dat je bij City Hall de kaartjes kan afhalen en om 8u30 zijn ze meestal op.
In de Studios gaat Studio Services open om 8u30.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Studio Services gaat soms ook om 8u15 al open.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

The Jungle Book Jive Full Show - The Lion King & Jungle Festival - Disneyland Paris



Kroon jezelf tot koning van de swing tijdens de The Jungle Book Jive muziekshow

Pak je rugzak in en vertrek op een kleurrijke ontdekkingsreis door de Indische jungle tijdens deze extravagante muziekshow. Denk je dat The Jungle Book je niet meer kan verrassen? Laat je dan overdonderen door vier nieuwe fantastische en nooit eerder vertoonde werelden die het klassieke Disney verhaal een verrassende wending geven. Volg het ritme van Baloe, Koning Lowietje en hun vrienden tijdens een vrolijke jungledans en help ontdekkingsreiziger Mickey op zijn mysterieuze tocht door een indrukwekkend dierenrijk.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Yaron Spiwak, Senior Music Producer voor The Lion King & Jungle Festival - Exclusief interview


Afbeelding

We hadden het genoegen Yaron Spiwak, Senior Music Producer te ontmoeten bij de show The Lion King: Rhythms of the Pride Lands!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Geniet ook thuis van The Lion King & Jungle Festival!
Bekijk de volledige show The Jungle Book Jive



(4 keer per dag te zien in Disneyland Paris tijdens The Lion King & Jungle Festival tot 22 september 2019)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

zingen in gebarentaal, het is mogelijk bij The Lion King: Rhythms of The Pride Lands

Afbeelding

Na het verhaal van Mickey en de Franse gebarentolk Magician (LSF) , hebben de Entertainment teams sinds eind 2017, Accessibility Visitors en Mission Handicap samengewerkt om The Lion King en Rhythms of the Pride Lands te zingen * voor dove en slechthorende bezoekers . Binnen Frontierland Theatre worden specifieke plaatsen ook toegewezen aan bezoekers met een handicap om hen in staat te stellen het maximale uit de show te halen en de dove komiek te zien die een integraal onderdeel van de show is.

Afbeelding

De choreografieën van de dansers en acrobaten helpen me het ritme van mijn ondertekende liedjes te herkennen.
actrice LSF in de show The Lion King and Rhythms of the Pride Lands
LSF en Chansigne: wat maakt het verschil?
De gebarentolk is een gechoreografeerde bewerking van de LSF waarmee de songtekst kan worden uitgedrukt via gezichtsuitdrukkingen en lichaamsgebaren, allemaal op het ritme van het nummer dat moet worden vertaald.
Afbeelding


* Weekends tot en met 22 september 2019.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Is Rhythms of The Pride Lands de hele zomer al alleen maar in het weekend te zien? Ik was net het programma voor komende week aan het bekijken en zag dit nu pas.

Ik ga maandag naar DLP en ging eigenlijk speciaal voor de show, nogal een teleurstelling.

Ik zie dat Mickey & the Magician ook alleen in het weekend is, terwijl deze show (bijna) altijd de hele week te zien is geweest de laatste jaren.
Heeft dit ook weer met bezuinigingen te maken, net als bij de Railroad? Beetje jammer weer... :(
To infinity and beyond!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Weet niet waar je dat leest, maar er staat duidelijk "tous les jours / daily".

http://download.disneylandparis.com/Dis ... arades.pdf
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Zoals op het programma staat is het dagelijks te zien, beide shows. En in het weekend is er de gebarentolk, vandaar het logo met de handen en weekend only.
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Ik had te snel gekeken, sorry! Ik zag weekend only staan maar dat gaat over de gebarentaal. Ik vond het al zo vreemd midden in de zomer ;)
To infinity and beyond!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar