Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
goofy87
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 11:22

Wanneer je in een Disney hotel verblijft en ter plaatse een discovery pas aankoopt, vervallen dan blokdagen 2 en 3 na aankoop? Of is er een andere manier om deze blokdagen na aankoop te vermijden?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, deze blokdagen vervallen niet en kan je niet vermijden. Het enige wat je kan doen is per post bestellen, dan zijn de blokdagen terwijl je kaart onderweg is
goofy87
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 11:22

Ok, bedankt! Hoe kan je deze jaarpassen aanvragen via de post? Ik heb een link gevonden maar dan krijg je een document wat je ter plaatse moet inwisselen. Ik vind nergens hoe dat je deze via de post kan bestellen.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Kan je nog altijd terecht aan de rechtse kassa aan de studios om een jaarkaart aan te schaffen, of moeten we daarvoor het park in ?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

goofy87 schreefCOLONOk, bedankt! Hoe kan je deze jaarpassen aanvragen via de post? Ik heb een link gevonden maar dan krijg je een document wat je ter plaatse moet inwisselen. Ik vind nergens hoe dat je deze via de post kan bestellen.
Via de be-site van Disneyland Paris kun online je een jaarpas bestellen. Hier: http://bit.ly/2d915q1
Je zou er dan voor moeten kunnen kiezen dat deze per post wordt opgestuurd.

en hier vind je alle informatie: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 35#p110235
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

timheidi schreefCOLONKan je nog altijd terecht aan de rechtse kassa aan de studios om een jaarkaart aan te schaffen, of moeten we daarvoor het park in ?
Als de kassa rechts bij Walt Disney studios open is, kun je daar inderdaad terecht voor je jaarpas, de kassa sluit vroeg, we weten helaas niet wat de exacte openingstijden zijn.
Volg onze avonturen op instagram
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Mama van prinsesjes schreefCOLON
timheidi schreefCOLONKan je nog altijd terecht aan de rechtse kassa aan de studios om een jaarkaart aan te schaffen, of moeten we daarvoor het park in ?
Als de kassa rechts bij Walt Disney studios open is, kun je daar inderdaad terecht voor je jaarpas, de kassa sluit vroeg, we weten helaas niet wat de exacte openingstijden zijn.
Ok, bedankt. Dan gaan we eerst even daar kijken en anders naar het jaarpasbureau. Ik denk dat we in de vroege namiddag gaan arriveren, we zien dan wel.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

timheidi schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
timheidi schreefCOLONKan je nog altijd terecht aan de rechtse kassa aan de studios om een jaarkaart aan te schaffen, of moeten we daarvoor het park in ?
Als de kassa rechts bij Walt Disney studios open is, kun je daar inderdaad terecht voor je jaarpas, de kassa sluit vroeg, we weten helaas niet wat de exacte openingstijden zijn.
Ok, bedankt. Dan gaan we eerst even daar kijken en anders naar het jaarpasbureau. Ik denk dat we in de vroege namiddag gaan arriveren, we zien dan wel.
Succes
Volg onze avonturen op instagram
nicolasB
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2019, 14:30

Weet er iemand Hoelang het duurt voordat Een jaarpas aangekocht via internet en betalen op afbetaling geactiveerd wordt? Het kaartje heb ik wel al ontvangen via de post maar ik kan er nog niet mee in de parken gaan stond er in de begeleidende brief

Vriendelijke groeten
Nicolas
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Als het goed is staan er data op? Daartussen is je kaart geldig
nicolasB
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2019, 14:30

Ja die heb ik inderdaad al gezien maar ik dacht dat ze ergens op de website iets hadden geplaatst waarin stond dat ik een mailtje ging ontvangen.
Of had ik dit verkeerd verstaan dan?
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

ik zou binnekort met mijn moeder naar Disney gaan, bedoeling zou zijn dat ik een jaarpas koop, en dat ik dan voor haar privilege tickets koop met mijn jaarpas,

maar kan ik meteen van die tickets kopen als mijn jaarpas net is aangemaakt?
en hoe doe ik dit het beste, moet ik dan eerst een jaarpas betalen aan de kassa, dan het park in naar het bureau van de jaarpassen en daarna terug naar buiten om voor mijn moeder een ticket te kunnen kopen?
vrees dat ze dan daar een lange tijd buien moet blijven wachten, of zijn er snellere manieren om dit te doen?
maken ze aan de kassa van de studio's de pas meteen aan?

of ik moet via dlp-kaarten op voorhand een pas kopen en die in Disney laten omzetten, kan dit aan die kassa aan de studio's of moet je sowieso naar jaarpasbureau?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

DisneyBoyke schreefCOLONik zou binnekort met mijn moeder naar Disney gaan, bedoeling zou zijn dat ik een jaarpas koop, en dat ik dan voor haar privilege tickets koop met mijn jaarpas,

maar kan ik meteen van die tickets kopen als mijn jaarpas net is aangemaakt?
en hoe doe ik dit het beste, moet ik dan eerst een jaarpas betalen aan de kassa, dan het park in naar het bureau van de jaarpassen en daarna terug naar buiten om voor mijn moeder een ticket te kunnen kopen?
vrees dat ze dan daar een lange tijd buien moet blijven wachten, of zijn er snellere manieren om dit te doen?
maken ze aan de kassa van de studio's de pas meteen aan?

of ik moet via dlp-kaarten op voorhand een pas kopen en die in Disney laten omzetten, kan dit aan die kassa aan de studio's of moet je sowieso naar jaarpasbureau?
Je kan ook online een jaarkaart via onze link open: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 35#p110235

Het voordeel van aankopen online is dat je meteen het park in kan en naar het jaarkaartbureau kan gaan. Als je er om rond 10u bent is er meestal nog geen echte wachtrij.
Wat ook mogelijk is, de helemaal rechtste kassa aan de ingang van het Walt Disney Studios park kan meteen je jaarkaart aanmaken.... En je moeder kan mee in de rij want het is buiten de parken en je hebt dus geen ticket nodig. Dan zal je naar normale kassa moeten voor het vriendenticket.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Vraagje: Is de einddatum op je jaarpas tot of tot en met?
De einddatum op mijn pas is 20 oktober en ik kom ook in Disneyland aan op 20 oktober. Kan ik die dag mijn jaarpas nog verlengen of kan ik dat uiterlijk 19 oktober doen?
Lijkt me niet dat ze moeilijk doen, maar ik wil het toch even zeker weten :)
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Jaco schreefCOLONVraagje: Is de einddatum op je jaarpas tot of tot en met?
De einddatum op mijn pas is 20 oktober en ik kom ook in Disneyland aan op 20 oktober. Kan ik die dag mijn jaarpas nog verlengen of kan ik dat uiterlijk 19 oktober doen?
Lijkt me niet dat ze moeilijk doen, maar ik wil het toch even zeker weten :)
tot en met, de dag die erop staat is hij nog geldig, de dag nadien niet meer.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar