Hier ook nooit problemen.olafLover schreefCOLONKan je wat beter omschrijven wat je doet en wat er niet werkt? Bij mij werkt het wel en ik ben ook een NederlanderDisneyfan1983 schreefCOLONik probeer via de link te boeken trivago.be,kan je daar niet als nederlander boeken?
ik kan namelijk niks invullen bij land en stad
Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
- Mama van prinsesjes
- Moderator
- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Volg onze avonturen op instagram
- boogschutter
- Member
- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Trivago.nl proberen ?
-
- Member
- BerichtenCOLON 48
- GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50
late reactie, maar uiteindelijk gelukt
-
- Member
- BerichtenCOLON 48
- GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50
Wij verbleven afgelopen juli in het b en b hotel op een 5 persoons kamer, die was heerlijk ruim.
Nu gaan we met zijn 4en, is een 4 persoons kamer ook zo lekker ruim?
Nu gaan we met zijn 4en, is een 4 persoons kamer ook zo lekker ruim?
- joyce in wonderland
- Member
- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 23 Apr 2017, 20:15
Elke keer als wij er met 4 personen verbleven, hebben we een 5-persoonskamer gekregen. We hebben maar 1 keer een kamer voor effectief 4 personen gekregen (en toen waren we maar met 2) en die kamer was precies een balzaal.
-
- Member
- BerichtenCOLON 48
- GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50
Dank voor je antwoord
- Maria-Anna
- Member
- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Het bericht op de site van Amoma zelf is veelzeggend, Cessation d’activité....Ona1991 schreefCOLONTjah als je op zo'n site moet verdergaan kan je maar beter nergens meer komen... Op Tripadvisor en Zoover staat het bomvol met negatieve recensies over zowat elk hotel, camping, vakantiepark, ...Maria-Anna schreefCOLONOm antwoord op jouw vraag te krijgen zou je de bijdragen kunnen lezen via onderstaande links, ervaringen van anderen die het schijnbaar niet zo goed getroffen hebben met hun boeking. http://ow.ly/qrcu30gcqO6 http://ow.ly/2l2830gcmjtOna1991 schreefCOLON Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn?
Alleen al bij Trustpilot.com geven zo'n 1250x mensen die reageren aan slechte of zeer slechte ervaringen te hebben, vaak staat in de reactie dat ze bij het hotel aankomen en er geen boeking bekend is.
Dan sta je daar...Dat is me zelf ook al eens overkomen (niet via Amoma) en da's best balen!
Nu zie ik op Trustpilot ook wel eens reacties ertussen staan van mensen die hun hotel beoordelen en niet de service van Amoma. Maar zo te lezen gaat het niet altijd vlekkeloos als er bij Amoma is geboekt.
Maar gelukkig gaat het volgens de reacties ook vaak wel goed.
Mensen zijn nu eenmaal sneller geneigd een review te posten als het negatief was dan wanneer het positief was. De helft van de mensen daar zijn volledige digibeten die niet snappen dat ze de site en niet het hotel/verblijf moeten beoordelen. Zegt dat niet genoeg over hoe serieus je zo'n reviewsite moet nemen?
Het is gewoon een prima site. Vertrouw je het niet, boek dan lekker via een andere maatschappij en betaal het dubbele. Neem ik die goedkope prijzen wel en kan ik er 2x van gaan.
Meer over Amoma is hier te vinden:
https://is.gd/AmomaFaitFaillite
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Moet je me toch even uitleggen wat de relevantie of het nut hiervan is? Het faillisement dateert van gisteren. De post die je van mij quote van oktober 2017. Zullen we binnen 20 jaar als expedia ooit failliet gaat ook iedereen gaan quoten die er vandaag de dag prima ervaringen mee heeft?Ona1991 schreefCOLONHet bericht op de site van Amoma zelf is veelzeggend, Cessation d’activité....Maria-Anna schreefCOLONTjah als je op zo'n site moet verdergaan kan je maar beter nergens meer komen... Op Tripadvisor en Zoover staat het bomvol met negatieve recensies over zowat elk hotel, camping, vakantiepark, ...Ona1991 schreefCOLON Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn?
Om antwoord op jouw vraag te krijgen zou je de bijdragen kunnen lezen via onderstaande links, ervaringen van anderen die het schijnbaar niet zo goed getroffen hebben met hun boeking. http://ow.ly/qrcu30gcqO6 http://ow.ly/2l2830gcmjt
Alleen al bij Trustpilot.com geven zo'n 1250x mensen die reageren aan slechte of zeer slechte ervaringen te hebben, vaak staat in de reactie dat ze bij het hotel aankomen en er geen boeking bekend is.
Dan sta je daar...Dat is me zelf ook al eens overkomen (niet via Amoma) en da's best balen!
Nu zie ik op Trustpilot ook wel eens reacties ertussen staan van mensen die hun hotel beoordelen en niet de service van Amoma. Maar zo te lezen gaat het niet altijd vlekkeloos als er bij Amoma is geboekt.
Maar gelukkig gaat het volgens de reacties ook vaak wel goed.
Mensen zijn nu eenmaal sneller geneigd een review te posten als het negatief was dan wanneer het positief was. De helft van de mensen daar zijn volledige digibeten die niet snappen dat ze de site en niet het hotel/verblijf moeten beoordelen. Zegt dat niet genoeg over hoe serieus je zo'n reviewsite moet nemen?
Het is gewoon een prima site. Vertrouw je het niet, boek dan lekker via een andere maatschappij en betaal het dubbele. Neem ik die goedkope prijzen wel en kan ik er 2x van gaan.
Meer over Amoma is hier te vinden:
https://is.gd/AmomaFaitFaillite
- Mouseketeer
- Member
- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ja dat klopt.-jose- schreefCOLONHoi allemaal,
Over minder dan twee weken verblijf ik in dit hotel. Klopt het nog steeds dat de shuttlebussen tot 00:00 uur rijden? Dacht dat ik dit ergens gelezen had.