Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Disneyfan1983 schreefCOLONik probeer via de link te boeken trivago.be,kan je daar niet als nederlander boeken?
ik kan namelijk niks invullen bij land en stad
Kan je wat beter omschrijven wat je doet en wat er niet werkt? Bij mij werkt het wel en ik ben ook een Nederlander
Hier ook nooit problemen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Trivago.nl proberen ?
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

late reactie, maar uiteindelijk gelukt :)
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Wij verbleven afgelopen juli in het b en b hotel op een 5 persoons kamer, die was heerlijk ruim.
Nu gaan we met zijn 4en, is een 4 persoons kamer ook zo lekker ruim?
Gebruikers-avatar
joyce in wonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2017, 20:15

Elke keer als wij er met 4 personen verbleven, hebben we een 5-persoonskamer gekregen. We hebben maar 1 keer een kamer voor effectief 4 personen gekregen (en toen waren we maar met 2) en die kamer was precies een balzaal.
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Dank voor je antwoord
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ona1991 schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn?
Om antwoord op jouw vraag te krijgen zou je de bijdragen kunnen lezen via onderstaande links, ervaringen van anderen die het schijnbaar niet zo goed getroffen hebben met hun boeking. http://ow.ly/qrcu30gcqO6 http://ow.ly/2l2830gcmjt
Alleen al bij Trustpilot.com geven zo'n 1250x mensen die reageren aan slechte of zeer slechte ervaringen te hebben, vaak staat in de reactie dat ze bij het hotel aankomen en er geen boeking bekend is.
Dan sta je daar...Dat is me zelf ook al eens overkomen (niet via Amoma) en da's best balen!
Nu zie ik op Trustpilot ook wel eens reacties ertussen staan van mensen die hun hotel beoordelen en niet de service van Amoma. Maar zo te lezen gaat het niet altijd vlekkeloos als er bij Amoma is geboekt. :roll:
Maar gelukkig gaat het volgens de reacties ook vaak wel goed.
Tjah als je op zo'n site moet verdergaan kan je maar beter nergens meer komen... Op Tripadvisor en Zoover staat het bomvol met negatieve recensies over zowat elk hotel, camping, vakantiepark, ...
Mensen zijn nu eenmaal sneller geneigd een review te posten als het negatief was dan wanneer het positief was. De helft van de mensen daar zijn volledige digibeten die niet snappen dat ze de site en niet het hotel/verblijf moeten beoordelen. Zegt dat niet genoeg over hoe serieus je zo'n reviewsite moet nemen? :roll:
Het is gewoon een prima site. Vertrouw je het niet, boek dan lekker via een andere maatschappij en betaal het dubbele. Neem ik die goedkope prijzen wel en kan ik er 2x van gaan. ;)
Het bericht op de site van Amoma zelf is veelzeggend, Cessation d’activité....
Meer over Amoma is hier te vinden:
https://is.gd/AmomaFaitFaillite :roll:


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ona1991 schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn?
Om antwoord op jouw vraag te krijgen zou je de bijdragen kunnen lezen via onderstaande links, ervaringen van anderen die het schijnbaar niet zo goed getroffen hebben met hun boeking. http://ow.ly/qrcu30gcqO6 http://ow.ly/2l2830gcmjt
Alleen al bij Trustpilot.com geven zo'n 1250x mensen die reageren aan slechte of zeer slechte ervaringen te hebben, vaak staat in de reactie dat ze bij het hotel aankomen en er geen boeking bekend is.
Dan sta je daar...Dat is me zelf ook al eens overkomen (niet via Amoma) en da's best balen!
Nu zie ik op Trustpilot ook wel eens reacties ertussen staan van mensen die hun hotel beoordelen en niet de service van Amoma. Maar zo te lezen gaat het niet altijd vlekkeloos als er bij Amoma is geboekt. :roll:
Maar gelukkig gaat het volgens de reacties ook vaak wel goed.
Tjah als je op zo'n site moet verdergaan kan je maar beter nergens meer komen... Op Tripadvisor en Zoover staat het bomvol met negatieve recensies over zowat elk hotel, camping, vakantiepark, ...
Mensen zijn nu eenmaal sneller geneigd een review te posten als het negatief was dan wanneer het positief was. De helft van de mensen daar zijn volledige digibeten die niet snappen dat ze de site en niet het hotel/verblijf moeten beoordelen. Zegt dat niet genoeg over hoe serieus je zo'n reviewsite moet nemen? :roll:
Het is gewoon een prima site. Vertrouw je het niet, boek dan lekker via een andere maatschappij en betaal het dubbele. Neem ik die goedkope prijzen wel en kan ik er 2x van gaan. ;)
Het bericht op de site van Amoma zelf is veelzeggend, Cessation d’activité....
Meer over Amoma is hier te vinden:
https://is.gd/AmomaFaitFaillite :roll:
Moet je me toch even uitleggen wat de relevantie of het nut hiervan is? Het faillisement dateert van gisteren. De post die je van mij quote van oktober 2017. Zullen we binnen 20 jaar als expedia ooit failliet gaat ook iedereen gaan quoten die er vandaag de dag prima ervaringen mee heeft?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

Hoi allemaal,

Over minder dan twee weken verblijf ik in dit hotel. Klopt het nog steeds dat de shuttlebussen tot 00:00 uur rijden? Dacht dat ik dit ergens gelezen had.
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

-jose- schreefCOLONHoi allemaal,

Over minder dan twee weken verblijf ik in dit hotel. Klopt het nog steeds dat de shuttlebussen tot 00:00 uur rijden? Dacht dat ik dit ergens gelezen had.
Ja dat klopt.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar