Meer info volgt later...

Is inderdaad jammere zaak van Goofy's Incredible Christmas. Maar als ik me niet vergis werd er vorig jaar ook last minute een show gecreëerd in het Cinemagique theater. Ik ben wel zeer enthousiast voor de terugkeer van Mickey's Big Band Christmas en ook al was Mery Stitchmas een waardige show, ook The Princess Waltz vond ik een toppertje.DisneyBoyke schreefCOLONgeen avondshow meer in de studio's, is toch een achteruitgang, dat park heeft zeker nu nood aan shows.
ook terug de lege theaters, niets in het nieuwe frontierland theater, niets in cinemagique theater, had men
eens niet gezegd dat er geen theaters meer mochten leegstaan?

Dit was een gerucht, dat helaas niet bevestigd werd in het persartikel van Disneyland Paris. Wel vind ik het vreemd dat ook niet gesproken werd over Frozen Celebration, een show die normaal ook te beleven zal zijn tijdens het seizoen. Maar dit komt misschien omdat deze attractie zijn eigen aankondiging nog zal krijgen en/of dit een meer permanente attractie wordt. Tijd zal uitwijzen wat we nog meer mogen verwachten.thierry_mat schreefCOLONfrozen komt toch terug in frontierland theatre
de "projectie" is de Goofy's Incredible Christmas waar men het hierboven over heeft en die dus niet terugkomt. Had die erbij geweest, dan hadden ze die sowieso wel mee in de press release vermeldt.Keandra schreefCOLONEn er is zo te zien ook geen sprake van de projectie op het Tower Hotel in de Studio's.
Dat vonden wij vorig jaar ook een heel leuke show om te zien.
Hopelijk is hij er dit jaar ook weer bij.

Het Studio's park kan zeker shows gebruiken, met de komende sluiting van RnR-coaster is de capaciteit van attracties natuurlijk al fors minder. Als ze dan nog een avondshow doen moet ook de Tower of Terror nog eens eerder dicht voor de voorbereidingen. Op die manier blijft er natuurlijk nog minder over. Dus misschien is dat ook een afweging geweest. Neemt niet weg dat het zeker jammer is, vond het zeker een leuke afwisseling op Disney Illuminations die al het hele jaar door te zien is.DisneyBoyke schreefCOLONgeen avondshow meer in de studio's, is toch een achteruitgang, dat park heeft zeker nu nood aan shows.
ook terug de lege theaters, niets in het nieuwe frontierland theater, niets in cinemagique theater, had men
eens niet gezegd dat er geen theaters meer mochten leegstaan?