Disneyland Paris jaarkaarthouders events

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Seria1337 schreefCOLONHoi hoi,

We zijn onverwacht die weekend in Disney. Heeft iemand misschien tickets te koop voor de character avond?
We zoeken 3 tickets.
Euh je kan die niet zomaar "overkopen" hoor... Staan op naam en jaarpasnummer en je moet zowel je geldige jaarpas als het soirée ticket tonen voor de toegang. Zonder jaarpas of met een andere jaarpas dan degene die op het ticket staat gaat die vlieger niet op.
Afbeelding
Seria1337
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2018, 09:38

Je kan ze via Disney laten overboeken op een andere naam. Hebben namelijk zo ook onze tickets voor de piraten en prinses festival toen in maart verkocht aan andere. We konden last minuten niet vanwege mijn zwangerschap en hebben onze kaarten toen verkocht en Disney gebeld om de tickets over te zetten op naam.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

BrittM schreefCOLONHoe zit het eigelijk juist met het hoe en wanneer je de toegang krijgt tot het character event op 13 september? Ik vind hier niet direct iets over terug. Maar wij zijn er die dag al van 's ochtends en zou het een beetje onnozel vinden om speciaal het park terug uit te moeten om dan ergens een toegangsbewijs te gaan afhalen . Mede ook met dat er om 22u een LE verkoop begint van pins terwijl dan de avond show ook start
Meestal moet iedereen uit het park bij de jaarkaart events. Hoe het deze keer zal zijn is nog niet echt bekend. Maar aangezien het park open is tot 21 en de avond start om 22u zal je heel wss uit het park moeten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een aantal vragen aan de verantwoordelijke voor de jaarkaarten van Disneyland Paris.

Wil je alles weten over de volgende evenementen voor jaarkaarthouders? Arthur Baillargeau, verantwoordelijke van het programma voor jaarkaarten, reageert openlijk op verschillende vragen die de afgelopen weken werden gesteld.

Afbeelding

Een eerste vraag: waarom werd er geen avond voor jaarkaarthouders georganiseerd naar aanleiding van de sluiting van Rock 'n' Roller Coaster?

We hadden de sluiting van deze cult-attractie heel graag op dezelfde manier willen vieren als de succesvolle avond voor jaarkaarthouders enkele maanden geleden voor de sluiting van Armageddon. Om logistieke en budgettaire redenen waarover wij geen controle hebben, waren we genoodzaakt om dit evenement een paar dagen geleden te annuleren. Het organiserende team en ikzelf waren de eersten om teleurgesteld te zijn over het feit dat we dit evenement, waarop de fans gretig zaten te wachten, niet konden organiseren. U mag er zeker van zijn dat we in de komende maanden ons best zullen doen om nieuwe evenementen voor te stellen aan onze jaarkaarthouders.

Kun je de balans opmaken van de eerste vijf exclusieve avonden voor jaarkaarthouders?

Sinds ze vorig jaar in het leven werden geroepen, zijn deze avonden echt een belangrijke afspraak geworden van het Disneyland Paris programma voor jaarkaarthouders. Op vijf speciale avonden hebben we al meer dan 18.000 jaarkaarthouders bijeengebracht.
De avond ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van de Tower of Terror is nog steeds de succesvolste, het was een waar genoegen om de show van de inhuldiging en de sfeer van de jaren ’30 te doen herleven, met de figuranten en een groot aantal jaarkaarthouders die speciaal voor de gelegenheid verkleed waren gekomen. Het is zeker een avond die we in gedachten houden en die enkele van onze toekomstige keuzes zal beïnvloeden.
De Pirates & Princesses avond van afgelopen maart had ook veel succes met een overvloed aan fotolocaties, parades en shows, en een hoge graad van tevredenheid. Het laatste gevecht voor het kasteel blijft een hoogtepunt van het jaar 2019. We bekijken de feedback die we ontvangen na de avond altijd zeer zorgvuldig en zo kunnen we dan de inhoud en de thema's van toekomstige evenementen aanpassen.

De zesde avond voor jaarkaarthouders zal plaatsvinden op 13 september. Kan je ons exclusief al wat meer info geven over de inhoud van deze avond?

De Disney Characters Night is zeker de meest ambitieuze avond die we tot nu toe hebben georganiseerd voor jaarkaarthouders. Het is eerst en vooral de eerste keer dat je meer dan honderd Disney-characters kan ontmoeten in Disneyland Parijs en dat je tot na 3 uur 's nachts in het Disneyland Park kan blijven! We wilden afstappen van het klassieke patroon van traditionele fotolocaties met een foto voor een vast decor en hebben gekozen voor zones waar je de characters kan ontmoeten. De avond zal zich vooral richten op de interacties met de characters en op het plezier om deze te ontmoeten.
We hebben het programma en de character-families die hun opwachting deze avond zullen maken al bekend gemaakt. Zonder al te veel te verklappen, kan ik zeggen dat we geprobeerd hebben een programma samen te stellen dat door het grote publiek zal gesmaakt worden, en dit door characters samen te brengen uit uiteenlopende werelden. Er zijn enkele characters die je voor de eerste keer kan ontmoeten in Disneyland Parijs, zoals Edna Mode uit de Incredibles, Kylo Ren, Rey en Boba Fett uit Star Wars, of Star Lord en Gamora uit Guardians of the Galaxy. Zonder deze exclusieve characters te vergeten : Henry en Mélanie Ravenswood van Phantom Manor, en Jimmy Ocean en Betty Rose die niet kunnen wachten om hun grootste fans te ontmoeten !
Sommige characters maken na een jarenlange afwezigheid terug hun opwachting, zoals Lumière, Mulan, Pocahontas, Hades, Tarzan… de lijst is lang!

Kan je ons wat meer vertellen over de rest van het programma en meerbepaald over het grote eindspektakel ?
Alle deelnemers ontvangen een programma en goodies tijdens een magische verwelkoming vóór de aanvang van de meet and greets om 22.30 uur. De belangrijkste attracties van het Disneyland Park zullen open zijn, evenals een selectie van eet- en drinkgelegenheden en winkeltjes. Over winkelen gesproken, de jaarkaarthouders ontvangen tot 30% korting op hun aankopen * en kunnen deze avond 2 exclusieve collector pins kopen.
De viering van de grote Disney Classics wordt ongetwijfeld de ultieme kers op deze avond. Deze 100% nieuwe show wordt om 2:45 uur op de Hub gebracht, duurt ongeveer twintig minuten en brengt tientallen characters en dansers samen.
De show zal voornamelijk opgebouwd zijn rond de Disney Classics van een bepaalde periode, die ongetwijfeld een hele generatie zullen aanspreken die opgegroeid zijn met de videocassettes van Disney…
Het loont de moeite om tot het einde van de show te blijven kijken !

Kan je ons wat nieuwe info geven over de volgende avond voor jaarkaarthouders op 12 december: Disneyland Park Celebrations ?

Deze zevende avond staat in het teken van onze gethematiseerde seizoenen die het jaar in het Disneyland Park vertegenwoordigen. Opgepast, het zal geen gewone samenvatting worden van het jaar 2019: we zullen teruggaan in de tijd om voorbije seizoenen zoals Swing into Spring (het in 2014 gelanceerde lenteseizoen) opnieuw te beleven en er zullen vele knipogen zijn naar voorbije vieringen, vooral met de terugkeer van oude shows. Je kan zelfs Mickey en zijn vrienden ontmoeten in hun mooiste kostuums - ze zullen zelfs hun outfits veranderen voor elk seizoen! Er zijn nog veel verrassingen die de komende maanden zullen worden onthuld, maar ik geef je één tip: wacht niet te lang om je tickets te kopen!

Welke thema-avond zou je graag ontwikkelen in 2020 ?

Dat is een valsstrik! (gelach)Ik kan je nog niet te veel vertellen op dit ogenblik, maar we zouden de tweede verjaardag van de avonden voor jaarkaarthouders graag vieren op een manier waarmee heel veel fans van het Disneyland Park blij zullen zijn. Na meerdere avonden te hebben gewijd aan de characters, verdienen onze iconische attracties ook onze aandacht, vind je niet?
En er zijn veel plaatsen in het Disneyland Park die wachten om ontdekt te worden…
*Tot 30% korting voor de Infinity jaarkaarthouders en tot 20% korting voor de Magic plus jaarkaarthouders, voor aankopen vanaf 60€. Zie voorwaarden in de winkels tijdens de avond.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Voor de forumleden die aanwezig waren (en ik heb er heel wat gezien!), hoe vonden jullie deze speciale avond?

Ik vond het persoonlijk een enorm teleurstellende avond en echt Disney-onwaardig. Ik heb zelden zo een groot evenement zo slecht georganiseerd geweten. Ze hebben zelf ook verwachtingen geschept die ze niet konden inlossen. Het 'innovatieve systeem van aanschuiven waarbij een maximum aan characters kon ontmoet worden' (Woorden van Disney) was voor mij onbestaande. Het was gewoon het Fandaze systeem. Ikzelf heb 8 characters (Sheriff & King John, Suzy & Perla & Assepoester, Gideon, Bobba Fet, R2D2) van de 100 kunnen ontmoeten (waarvan 2 star wars figuren die gewoon rond liepen (zonder aanschuiven)) in Discovery. Dit vind ik gewoon te weinig als ik ergens 4,5 uur ben om Karakters te onmoeten…

Ook stootte me het Green Pass systeem enorm voor de borst. Ik heb alle begrip voor het systeem met betrekking tot het beperken van aanschuiven en juich het in dat gegeven ook alleen maar toe. Zeker bij attracties die soms een uur aanschuiven kunnen zijn… Echter bij deze avond was het een systeem van optimalisatie van ontmoetingen. Ik was in de rij voor Gideon aan de praat geraakt met een mevrouw die een green pass had. Ze zei met dat ze het schandalig vond dat alle inschrijvingen al afgelopen waren en ze dus "Net zoals ons moest aanschuiven" om nog karakters te ontmoeten. Op dat moment had zij al 13 (!) personages ontmoet met behulp van reserveringen van de green pass (wij op dat moment 2 om te kunnen vergelijken). Dat zijn dan uitspraken waar mijn tenen bij krullen. Ik wil zeker niet beoordelen over de terechtheid van deze specifieke green pass maar wel het systeem waarbij de ontmoetingen voor hen geoptimaliseerd zijn en beduidend hoger liggen dan voor de mensen zonder dergelijke pass terwijl toegangsprijzen dezelfde zijn. Nu, ik was daags na deze night ook nog in Disney en viel me op hoeveel Green passes er waren bij iedere attractie. Ik vind dit aantal echt niet normaal en volgens mij scheelt er wel degelijk wat met de toekenning ervan, maar daar gaat deze discussie niet over.

De eindshow waarvoor we allen moesten blijven van Disney (tot 2:45 uur) was ook maar zeer lauwtjes en kon ook niet bekoren. Dit was gewoon gemaakt met minimum budget, dat was duidelijk.

Hoe dan ook en alle analyse ten spijt vond ik dit echt één van de zwakste ervaringen van mijn leven. Ik leek rondom mij te merken dat dit voor meerdere mensen zo was. ik snap ook niet dat Disney geen doordachtere dingen kan doen voor hun trouwste klanten. Ik ga vermoedelijk nooit meer dergelijke avond bijwonen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLONOntdek de volgende Disneyland Paris jaarkaarthoudersavond!

The Night of Disney Characters op vrijdag 13 september 2019 van 22u tot 03u.

Afbeelding

Je zal in elk land van het Disneyland Park Disney figuren kunnen ontmoeten, meer dan 100 figuren in totaal.
Maak je klaar voor de meest magische avond van het jaar! Tijdens deze avond zal een nieuw systeem er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk figuren kan ontmoeten. Op deze feestelijke avond zullen natuurlijk ook de attracties open zijn en een selectie van winkels en restaurants.

Een nieuwe grote show zal te bewonderen zijn voor het kasteel van Disneyland Paris met in de hoofdrol de grote klassieke Disneyfiguren.
Meer info volgt later via ons forum en de officiële Facebookpagina voor Disneyland Paris jaarkaarthouders.

Tickets kunnen gekocht worden vanaf woensdag 17 april 2019 11u bij de ingang van de parken, via de jaarkaarthouderstelefoonlijn of de Disneyland Paris website.

Tickets zijn exclusief te koop voor magic plus en infinity jaarkaarthouders en kosten 45 euro per stuk. Wel is het mogelijk om 2 vrienden mee te brengen. De jaarkaarthouder koopt dan de tickets voor de 2 vrienden en gaat samen met deze naar binnen.
Herbeleef The Night of Disney Characters

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Toulouse schreefCOLON Ook stootte me het Green Pass systeem enorm voor de borst. Ik heb alle begrip voor het systeem met betrekking tot het beperken van aanschuiven en juich het in dat gegeven ook alleen maar toe. Zeker bij attracties die soms een uur aanschuiven kunnen zijn… Echter bij deze avond was het een systeem van optimalisatie van ontmoetingen. Ik was in de rij voor Gideon aan de praat geraakt met een mevrouw die een green pass had. Ze zei met dat ze het schandalig vond dat alle inschrijvingen al afgelopen waren en ze dus "Net zoals ons moest aanschuiven" om nog karakters te ontmoeten. Op dat moment had zij al 13 (!) personages ontmoet met behulp van reserveringen van de green pass (wij op dat moment 2 om te kunnen vergelijken). Dat zijn dan uitspraken waar mijn tenen bij krullen. Ik wil zeker niet beoordelen over de terechtheid van deze specifieke green pass maar wel het systeem waarbij de ontmoetingen voor hen geoptimaliseerd zijn en beduidend hoger liggen dan voor de mensen zonder dergelijke pass terwijl toegangsprijzen dezelfde zijn. Nu, ik was daags na deze night ook nog in Disney en viel me op hoeveel Green passes er waren bij iedere attractie. Ik vind dit aantal echt niet normaal en volgens mij scheelt er wel degelijk wat met de toekenning ervan, maar daar gaat deze discussie niet over.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!


Ik wil hier dan toch wel even aankaarten dat je net iemand hebt ontmoet die duidelijk dikke vette chance heeft gehad met zich in te schrijven op de green pass lijst. Want ikzelf heb ook een green pass vanwege mijn destructieve arthitits in mijn knie, waardoor ik niet lang in rijen kan wachten. Een half uur nadat het event was begonnen stonden deze lijsten al volledig vol. Waardoor we dus verplicht werden om in de rij te gaan aanschuiven.En ik heb nog meer trieste, gefrustreerde verhalen gehoord over kinderen in rolstoelen die werden weggestuurd of ook uren lang moesten gaan aanschuiven. Uiteindelijk hebben we op heel dit event alleen maar een foto met Edna Mode en Elastigirl (waar we dus braaf in de rij hebben aangeschoven) Nadien kregen we constant te horen dat de rij al afgesloten was (en dit al om 12u !!) Ik geef je groot gelijk dat dit een absolute flop was van een organisatie. En super onvriendelijke cast members en security. Dit was mijn allereerste event in DLRP en ben niet echt meer in de stemming om er ooit nog 1 te doen na deze ervaring.
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Hi,

Wij hebben tijdelijke jaarkaarten online gekocht, deze moeten we dus nog in t park om laten zetten. Maar... dat gaan we pas in november doen, weten jullie of ik met de tijdelijke jaarkaarten ook kaarten voor het event op 12 december kan kopen?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Astrid schreefCOLONHi,

Wij hebben tijdelijke jaarkaarten online gekocht, deze moeten we dus nog in t park om laten zetten. Maar... dat gaan we pas in november doen, weten jullie of ik met de tijdelijke jaarkaarten ook kaarten voor het event op 12 december kan kopen?
Nee, dat kan niet, ze moeten je geldig jaarpasnummer kunnen ingeven in het systeem en de geldigheidsdatum ook. Als je kaart nog niet ingegaan is, heb je nog geen enkel recht op kortingen of voordelen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Ona1991 schreefCOLON
Astrid schreefCOLONHi,

Wij hebben tijdelijke jaarkaarten online gekocht, deze moeten we dus nog in t park om laten zetten. Maar... dat gaan we pas in november doen, weten jullie of ik met de tijdelijke jaarkaarten ook kaarten voor het event op 12 december kan kopen?
Nee, dat kan niet, ze moeten je geldig jaarpasnummer kunnen ingeven in het systeem en de geldigheidsdatum ook. Als je kaart nog niet ingegaan is, heb je nog geen enkel recht op kortingen of voordelen.
Okay thanks, vroeg het me af aangezien je ermee wel kortingen kan krijgen op de hotelprijzen... Maar dan kijken we gewoon in november of er nog kaarten zijn, en zo niet dan pech
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Astrid schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Astrid schreefCOLONHi,

Wij hebben tijdelijke jaarkaarten online gekocht, deze moeten we dus nog in t park om laten zetten. Maar... dat gaan we pas in november doen, weten jullie of ik met de tijdelijke jaarkaarten ook kaarten voor het event op 12 december kan kopen?
Nee, dat kan niet, ze moeten je geldig jaarpasnummer kunnen ingeven in het systeem en de geldigheidsdatum ook. Als je kaart nog niet ingegaan is, heb je nog geen enkel recht op kortingen of voordelen.
Okay thanks, vroeg het me af aangezien je ermee wel kortingen kan krijgen op de hotelprijzen... Maar dan kijken we gewoon in november of er nog kaarten zijn, en zo niet dan pech
Room only boeken zonder geldige jaarkaart kan ook nog niet hoor, ze noteren je jaarpasnummer ook hierbij. Er zijn zelfs veel CM's die moeilijk doen als het gaat over personen die een boeking willen doen voor na het verlopen van hun 1e jaarpas en die de boeking pas willen aannemen als de 2e jaarpas al in werking gegaan is (bv persoon heeft jaarkaart tot en met 30/09/19 en wil boeking doen voor november 2019 maar moet de nieuwe verlengde pas nog krijgen op 1/10, je kan dan in feite pas met room only korting boeken vanaf 1/10 als je de nummer van je nieuwe jaarpas doorkrijgt na verlenging).
De meeste CM's knijpen in bovenstaan de situatie wel een oogje dicht en geven aan dat ze er voorlopig je 1e kaart bijzetten en je dan het nieuwe nr moet doorbellen na verlenging, maar in principe mogen ze prima weigeren aangezien ze nooit 100% zeker zijn dat jij effectief gaat verlengen tot je je nieuwe pas hebt.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Mm gek, er werd gezegd dat we met korting konden boeken.. (niet dat t voor ons relevant was maar toch)

Maar als je m nog niet verlengd hebt snap ik t wel, want dan heb je ook nog niet betaald. Dat hebben wij al wel, dus daarop lopen ze niets mis ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je kan ook room-only met korting boeken zonder jaarkaart! Meer info: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 27#p141627
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLONJe kan ook room-only met korting boeken zonder jaarkaart! Meer info: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 27#p141627
Oh, da's nieuwe info voor mij dan, sorry! Had enkele weken nog iemand gehoord met bovenstaande situatie dat ze zelfs bij verlenging het niet wilde boeken omdat de huidige binnenkort verliep en de nieuwe nog verlengd moest worden.
Heb de indruk dat het heel erg afhangt van de CM die je aan de lijn krijgt, wij hebben er zelf nog nooit problemen mee gehad, ook niet vlak voor verlenging om te boeken voor een datum die na verlopen van de 1e kaart viel, maar ik heb wel al veel mensen gehoord die hier blijkbaar wel problemen mee hadden en 4,5 keer moesten terugbellen tot ze eens iemand hadden die het wel wilde boeken.
Afbeelding
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

hey,
op 12/1219 is terug jaarkaarthoudersavond.
als je gaat met je abo moet je voor de avond ook nog ticket kopen van 45euro.
groetjes
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar