[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marc schreefCOLONJammer dat er weer een originele (sinds de opening van studio's park) sluit .
Nu is het wachten op de nieuwe (spiderman ??) , jammer dat dat moet duren tot 2021 :( :( :( :sorc:
Iron Man
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Echt zo jammer, het is mijn dochter haar favoriete attractie in de Studios. Wanneer zal de nieuwe geopend worden?
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mouseketeer schreefCOLON
marc schreefCOLONJammer dat er weer een originele (sinds de opening van studio's park) sluit .
Nu is het wachten op de nieuwe (spiderman ??) , jammer dat dat moet duren tot 2021 :( :( :( :sorc:
Iron Man
Sorry "Iron man " dus , had ook ergens iets gelezen van spiderman vandaar meer dan waarschijnlijk de vergissing :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mushu schreefCOLONEcht zo jammer, het is mijn dochter haar favoriete attractie in de Studios. Wanneer zal de nieuwe geopend worden?
Heb ergens gelezen 2021 ,maar wanneer juist weet ik ook niet.

Hopelijk zijn ze tijdig klaar , want Big thunder was één jaar gesloten en daar waren het aanpassingen.
Hier betreft het een ombouw naar een ander thema :( :( :x :sorc:
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Coaster heeft als werknaam 'Iron Man and the Avengers coaster. Opening tijdens Marvel season van 2021 (dus waarschijnlijk tussen april en september 2021).
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Collector's souvenir voor Rock 'n' Roller Coaster Starring Aerosmith: Tour de Force Magazine

Afbeelding

Zondag 1 september kent Rock'n 'Roller Coaster zijn laatste ereronde.
Bij deze gelegenheid wordt een collector's souvenir uitgedeeld aan alle fans van de attractie: een speciale uitgave van Tour de Force Magazine, de officiële publicatie van Tour de Force Records! 40 pagina's om de geschiedenis van de attractie opnieuw te beleven door middel van fotoherinneringen, anekdotes en vele niet-gepubliceerde afbeeldingen!
Zo krijg je het tijdschrift:
1- Neem een FastPass voor de attractie (beschikbaar vanaf de opening van de machines)
2- Ga naar de FastPass ingang op het tijdstip vermeld op uw ticket
3- Geef het "Sweet Emotion" -wachtwoord aan het Cast-member dat in de rotonde van de wachtrij staat
Je zult dan het tijdschrift krijgen! Dit is beperkt tot 1 exemplaar per persoon.
De distributie begint zodra de FastPass-lijn wordt geopend en gaat door zolang de voorraad strekt.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

GlenDisney schreefCOLONCoaster heeft als werknaam 'Iron Man and the Avengers coaster. Opening tijdens Marvel season van 2021 (dus waarschijnlijk tussen april en september 2021).
Oei wel erg lang , maar goed AFWACHTEN dus :sorc:
Gebruikers-avatar
mickeylover
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 13:03

Hallo!
Helaas is de rockin’ rollercoaster sinds vandaag permanent gesloten. Mijn dochter is hier echt kapot van!
Nu ben ik benieuwd wat het park doet met de kleding en specifieker genoemd, de leren bomber jasjes die bij de geliefde attractie hoorden? Ik zou er heel erg graag een willen hebben voor mijn dochter! Heeft iemand een idee?

Met vriendelijke groet,
Monique
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Die worden gewoon backstage geplaatst.
We zouden die allemaal wel graag willen hebben maar helaas. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

mickeylover schreefCOLONHallo!
Helaas is de rockin’ rollercoaster sinds vandaag permanent gesloten. Mijn dochter is hier echt kapot van!
Nu ben ik benieuwd wat het park doet met de kleding en specifieker genoemd, de leren bomber jasjes die bij de geliefde attractie hoorden? Ik zou er heel erg graag een willen hebben voor mijn dochter! Heeft iemand een idee?

Met vriendelijke groet,
Monique
Denk dat er toch een serieus aantal mensen het niet fijn vinden dat hij nu permanent gesloten is :evil: :evil:
En ja wie zou er nu niet zo'n jasje willen hebben.
Hoop dat de nieuwe sneller zal openen , want anders zal er misschien niet zo veel te beleven zijn in het studio's park , er zijn toch 2 redelijke publiekstrekkers definitief gesloten. :cry: :cry:
En hopelijk zullen ze wat wachten met eventuele grote werken aan Studio Tram Tour of toch tenminste de attractie open houden als er scenes bijkomen :?: :?: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Op zondag 1 september 2019 namen we afscheid van de Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith in het Walt Disney Studios Park. In 2021 heropend deze als een nieuwe Marvel attractie! Meer info hierover vind je hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 41#p145541
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik kijk heel erg uit naar het Iron Man jasje, maar ga hem wel missen de komende jaren! Was voor ons toch eentje die niet overgeslagen mocht worden. Het prikt, maar bij vernieuwing hoort nu eenmaal ook afscheid nemen van het oude.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ona1991 schreefCOLONIk kijk heel erg uit naar het Iron Man jasje, maar ga hem wel missen de komende jaren! Was voor ons toch eentje die niet overgeslagen mocht worden. Het prikt, maar bij vernieuwing hoort nu eenmaal ook afscheid nemen van het oude.
Ben het met je eens, afscheid nemen van een attractie waar zowel ik als later mijn dochtertje fan van waren, prikt wel extra. Mocht Armageddon nu vervangen worden, zou ik er geen traan om laten bijvoorbeeld. Maar ik ben ook zeker benieuwd naar Iron Man.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONOp zondag 1 september 2019 namen we afscheid van de Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith in het Walt Disney Studios Park. In 2021 heropend deze als een nieuwe Marvel attractie! Meer info hierover vind je hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 41#p145541
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dank je voor het plaatsen van die bijzonder mooie en goede foto's.
Opening van de nieuwe in 2O21 , wanneer juist is zeker nog niet bekend :?: Wordt de track dan ook vernieuwd of enkel het gebouw :?:
2021 is wel erg lang anderhalf zo niet bijna 2 jaar, maar het is nu éénmaal niet anders :cry: :cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

De baan blijft hetzelfde. Het uiterlijk van het gebouw en de thematisatie binnen veranderen. Opening is gepland juni-juli 2021, dit kan steeds nog wijzigen natuurlijk.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar