Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 15 berichten ] 
Free Dining in 2020 voor Walt Disney World 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Free Dining in 2020 voor Walt Disney World
Get Free meals, 14 day ticket for the price of 7, $100 to spend in Walt Disney World and a Memory Maker (worth $199)

*** Krijg gratis maaltijden, 14 dagen ticket voor de prijs van 7, $100 om uit te geven in Walt Disney World en een Memory Maker (waarde 199 dollar).
Boek in Euro via de Ierse Walt Disney World website

(Je boekt ook best je vluchten naar Orlando Intl Airport apart, vervoer van het vliegveld naar je hotel is inbegrepen bij je hotel.)

Geldig voor aankomsten vanaf 1 januari 2020 tot 29 maart 2020 en van 19 april 2020 tot 3 oktober 2020.
Aanbieding is te boeken door alle Europese bezoekers! Deze aanbieding is te boeken tot 22 oktober 2019, dus wacht niet tot ze er niet meer is... Je betaalt nu enkel een laag voorschot.

Afbeelding

Enkele voordelen van een verblijf in een Walt Disney World Resort!
*** Je hebt geen auto nodig, omdat je met het gratis busvervoer overal kunt komen. Ook zijn er gratis bussen van het vliegveld van Orlando naar je Walt Disney World Hotel.
*** 60 dagen voor je bezoek al je FastPass+ reserveren, in plaats van 30 dagen.
*** Dagelijks wordt er Extra Magic Hours aangeboden, dit kan elke dag een ander park zijn. Vaak is dit in de ochtend van 7:00-8:00, en soms is dit 's avonds, bijvoorbeeld van 22:30-01:30.
*** Iedereen kan restaurants reserveren vanaf 180 dagen voor aankomst, gasten van een Walt Disney World hotel kunnen vanaf deze dag meteen 10 dagen verder reserveren.

Boek je liever via de UK in pond? Walt Disney World UK website

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 03 Jul 2019, 11:44
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Free Dining in 2020 voor Walt Disney World
Iemand ervaring met de quick service dinning plan? Is dit dan 2 maaltijden per dag per persoon en dan nog 2 snacks die je kan gaan halen aan een kraampje? Waar kan je de restaurants vinden voor de quick service dining plan? Eerste keer dat we willen gaan daarmee dat ik nog veel info zoek.

Wo 03 Jul 2019, 13:55
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Pieter schreef:
Iemand ervaring met de quick service dinning plan? Is dit dan 2 maaltijden per dag per persoon en dan nog 2 snacks die je kan gaan halen aan een kraampje? Waar kan je de restaurants vinden voor de quick service dining plan? Eerste keer dat we willen gaan daarmee dat ik nog veel info zoek.
Hier vind je die info: http://www.disneyholidays.co.uk/walt-di ... ning-plans
http://www.disneyholidays.co.uk/walt-di ... ning-plan/

Afbeelding
Afbeelding

Wo 03 Jul 2019, 13:58
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Pieter schreef:
Hier vind je die info: http://www.disneyholidays.co.uk/walt-di ... ning-plans
http://www.disneyholidays.co.uk/walt-di ... ning-plan/

Bedankt voor de info. Maar er staat nergens bij de menu's wat je kan nemen. Kan je kiezen uit de kaart of is er apart menu ter plaats om in te kijken?

Wo 03 Jul 2019, 14:13
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Voor quickservice menus kan je hoofdgerecht side en drankje kiezen, in WDW vind je bijna geen vaste menu's en kan je gewoon van de kaart kiezen.

Op de wdw site kan je bij de restaurants filter op quickservice dining plan en zie je alle restaurants en als je ééntje kies kan je menukaart zien. Je kan sinds vorig jaar als drank ook eender welk drankje met alcohol kiezen....
https://disneyworld.disney.go.com/en-eu ... ning-plan/
Voorbeeld: https://disneyworld.disney.go.com/en-eu ... ess/menus/
Er zijn meer soorten hamburgers dan foto!
En de snacks die je kan bestellen hebben een logo.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Wo 03 Jul 2019, 14:26
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo,

Onze reis naar WDW voor 2020 begint vorm te krijgen...
Ons verblijf (1 week Disney's Caribbean Beach Resort) is van mei geboekt.
Vorige week onze vliegtuigtickets geboekt + 2de week (appartement in Kissimmee).
Nu moet ik nog 2 overnachtingen regelen bij aankomst in Orlando voor ons WDW avontuur start en een auto voor tijdens de 2de week van ons verblijf.
Ik vraag mij af of mijn Belgisch (Europees model) geldig is in Florida of ik voor onze reis een internationaal rijbewijs moet aanvragen?

(Sorry als het in verkeerde topic staat)

Afbeelding

Afbeelding

Ma 09 Sep 2019, 12:18
Bericht 6 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
Hallo,

Vorige week onze vliegtuigtickets geboekt + 2de week (appartement in Kissimmee).
Nu moet ik nog 2 overnachtingen regelen bij aankomst in Orlando voor ons WDW avontuur start en een auto voor tijdens de 2de week van ons verblijf.
Ik vraag mij af of mijn Belgisch (Europees model) geldig is in Florida of ik voor onze reis een internationaal rijbewijs moet aanvragen?

Een internationaal rijbewijs is een lastig iets, het is maar 1 of 2 jaar geldig, maar is gelukkig ook niet zo duur, maar bij ons hebben ze er nog nooit naar gevraagd (we hadden hem omdat we via een reisbureau hadden geboekt en zij aangaven dat we er een mee moesten hebben), wel naar het (Nederlandse) rijbewijs

Ma 09 Sep 2019, 20:51
Bericht 7 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
olafLover schreef:
Minnie1979 schreef:
Hallo,

Een internationaal rijbewijs is een lastig iets, het is maar 1 of 2 jaar geldig, maar is gelukkig ook niet zo duur, maar bij ons hebben ze er nog nooit naar gevraagd (we hadden hem omdat we via een reisbureau hadden geboekt en zij aangaven dat we er een mee moesten hebben), wel naar het (Nederlandse) rijbewijs

Ik heb bericht gestuurd naar Alamo en krijg er ook geen antwoord op :-)
Ik denk van het erop te wagen...

Ik heb gisteren gezien dat je via https://www.attractionticketsdirect.ie/ ... ate-ticket een 14 dagen ticket kan kopen voor 477 euro.
Wij hebben 489 euro betaald per persoon.

Eigenlijk wel erg dat wij onze reis geboekt hebben in mei en nu sommige dingen duurder betalen dan we nog efkes gewacht hebben...
Verder staat er bij deze actie dat je iedere dag kan gaan minigolven in Disney's Fantasia Gardens en Disney's Winter Summerland. Hebben wij daar ook recht op? Of is dit alleen de actie via website van attractionticketsdirect?

Afbeelding

Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 09:55
Bericht 8 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Het ultimate ticket geeft toegang tot alles.
De prijs schommelt omdat de wisselkoersen veranderen veronderstel ik, het zou evengoed duurder kunnen zijn. Het gaat over paar euro....
Ik heb laatste keer gewoon mijn belgisch rijbewijs gebruikt, wel de nieuwe versie ter grote van een bankkaart.

Afbeelding
Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 10:06
Bericht 9 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Het ultimate ticket geeft toegang tot alles.
De prijs schommelt omdat de wisselkoersen veranderen veronderstel ik, het zou evengoed duurder kunnen zijn. Het gaat over paar euro....
Ik heb laatste keer gewoon mijn belgisch rijbewijs gebruikt, wel de nieuwe versie ter grote van een bankkaart.

Bedankt voor info.
Is die minigolf de moeite? Al gedaan?

Ik ben ook aan het denken voor de nieuwe versie van rijbewijs, maar is maar 10 jaar geldig. Vind ik ook wel stom. Om de 10 jaar ook daar nog eens 25 jaar voor betalen.
Als ze in België maar geld kunnen innen :oops: :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 10:09
Bericht 10 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Met de oude weet ik niet of deze geldig is....
Nooit golf gedaan, als je eerste keer gaat heb je daar ni veel tijd voor

Afbeelding
Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 10:20
Bericht 11 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mini-golf is niet meer elke dag, dat is al enkele jaren geleden. Je krijgt nu per boeking een kaart waarmee je op bepaalde plaatsen korting krijgt. Er zit ook een papieren ticket voor de mini-golf bij, 1 ticket per persoon, goed voor 1x mini-golf. Op vertoon van die kaart en bij afgifte van je papieren ticket mag je dan gratis mini-golf spelen.

Di 24 Sep 2019, 10:25
Bericht 12 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
De dollar is er enorm op vooruitgegaan de laatste maanden, vandaar idd waarschijnlijk het prijsverschil... Plus als je losse tickets zou gekocht hebben, had je ook geen free dining gehad en geen photopass, dus dat werkt dan weer in de andere richting.

Di 24 Sep 2019, 10:27
Bericht 13 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
sofie1977 schreef:
De dollar is er enorm op vooruitgegaan de laatste maanden, vandaar idd waarschijnlijk het prijsverschil... Plus als je losse tickets zou gekocht hebben, had je ook geen free dining gehad en geen photopass, dus dat werkt dan weer in de andere richting.

bij 14 dagen ticket zit ook memory pass in

maar je hebt inderdaad gelijk, waarschijnlijk dan geen free dining bij boeking.

@Prins Adam: wij gaan 1 week 4 parken doen, tweede week appartement dan gaan we waterparken doen, Kenndy Space en dacht moesten we nog tijd te hebben minigolf...
Wel raar dat het bij de ene kaart onbeperkt is, en andere 1x verblijf.

Afbeelding

Afbeelding

Di 24 Sep 2019, 10:30
Bericht 14 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
sofie1977 schreef:

bij 14 dagen ticket zit ook memory pass in

maar je hebt inderdaad gelijk, waarschijnlijk dan geen free dining bij boeking.

@Prins Adam: wij gaan 1 week 4 parken doen, tweede week appartement dan gaan we waterparken doen, Kenndy Space en dacht moesten we nog tijd te hebben minigolf...
Wel raar dat het bij de ene kaart onbeperkt is, en andere 1x verblijf.

Mini-golf is echt leuk als je er tijd voor hebt. Wij hebben er drie van de vier gedaan en het was elke keer genieten. De Fantasia mini-golf is gebaseerd op de gelijknamige film en die vonden wij leuker om te doen, maar dat is smaak natuurlijk.

Di 24 Sep 2019, 11:06
Bericht 15 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 15 berichten ]