Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Belindawalbeek
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2019, 09:57

Ik krijg de mail niet om mijn i finity te verlengen ,al geprobeerd mijn mailadres te verifiëren maar dat lukt dus niet wat nu?
Gebruikers-avatar
Blackcat
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2015, 09:11

Ik ben al eventjes aan het rondneuzen in deze topic, maar heb toch nog wat vraagjes. Ik zit er aan te denken om voor mijn partner een discovery pass aan te schaffen (ikzelf ga voor een Magic flex of plus), omdat het bijna dezelfde prijs is als 3 dagen park. Nu vraag ik mij het volgende af:
1. Klopt het dat als ik de jaarpas online bestel via de Belgische website en aangeef dat ik hem per post wil ontvangen, dat ik dan de 2 block-out dagen die normaal op dag 2 en 3 na aanschaf van de pas gelden kan vermijden?
2. Weten jullie hoe lang het ongeveer duurt voordat je de jaarpas ontvangt? Hoe ver van te voren kan ik hem het beste bestellen?
3. Kan ik dit überhaupt doen als mijn bezorg adres in Engeland is (ik woon sinds 1 jaar in Engeland :) ).

Zoals altijd dank jullie wel voor het meedenken :D.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

1 als je de daadwerkelijke pas per post krijgt zijn de dagen inderdaad terwijl hij onderweg is, dus al voorbij

Verder kan ik je helaas niet helpen
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Blackcat schreefCOLONIk ben al eventjes aan het rondneuzen in deze topic, maar heb toch nog wat vraagjes. Ik zit er aan te denken om voor mijn partner een discovery pass aan te schaffen (ikzelf ga voor een Magic flex of plus), omdat het bijna dezelfde prijs is als 3 dagen park. Nu vraag ik mij het volgende af:
1. Klopt het dat als ik de jaarpas online bestel via de Belgische website en aangeef dat ik hem per post wil ontvangen, dat ik dan de 2 block-out dagen die normaal op dag 2 en 3 na aanschaf van de pas gelden kan vermijden?
2. Weten jullie hoe lang het ongeveer duurt voordat je de jaarpas ontvangt? Hoe ver van te voren kan ik hem het beste bestellen?
3. Kan ik dit überhaupt doen als mijn bezorg adres in Engeland is (ik woon sinds 1 jaar in Engeland :) ).

Zoals altijd dank jullie wel voor het meedenken :D.
1) klopt
2) Kan tot 8 weken duren, doorgaans gaat het veel sneller en heb je 'm op 1-2 weken maar houdt zeker rekening met 8 weken, you never know...
3) Ja kan voor UK ook voor zover ik weet, als ik het goed heb kan het voor heel Europa gewoon.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Blackcat
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2015, 09:11

Dank jullie wel voor de reacties :D. Dan ga ik het hier maar eens heel snel in de groep gooien, want we gaan 3 November al (whoohoo!).
Piglet
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2018, 20:19

Weet iemand toevallig of ik de jaarkaart van mijn zoon in het park kan verlengen, zonder dat hij er bij is? (eventueel met een kopie van zijn paspoort en een nieuwe pasfoto?)
Ik ben een dag eerder in Parijs dan hij en dan is dat vast gedaan...
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, dat gaat niet
Piglet
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2018, 20:19

olafLover schreefCOLONNee, dat gaat niet
O.K., duidelijk ;) ….jammer....
nicolasB
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2019, 14:30

heb nergens online hier iets over gevonden dus vraag ik het hier even.
weet er iemand hoe je een aanvraag kan anuleren van een jaarpas op afbetaling zodat ik mijn voorschot terug kan krijgen. ik heb namelijk gewoon een nieuwe kaart aangevraagd en alles in keer betaald omdat dit makelijker was ivm paperassen.

ik vind niets op internet of in het boekingscherm van die jaarkaart
hoopvolle groeten Nicolas
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

nicolasB schreefCOLONheb nergens online hier iets over gevonden dus vraag ik het hier even.
weet er iemand hoe je een aanvraag kan anuleren van een jaarpas op afbetaling zodat ik mijn voorschot terug kan krijgen. ik heb namelijk gewoon een nieuwe kaart aangevraagd en alles in keer betaald omdat dit makelijker was ivm paperassen.

ik vind niets op internet of in het boekingscherm van die jaarkaart
hoopvolle groeten Nicolas
Ik durf eerlijk gezegd niet eens zeggen of dat überhaupt mogelijk is. Denk dat je best eens naar de reserveringslijn best hiervoor. Normaal gezien kan je een aangekochte kaart niet annuleren, gekocht = gekocht, ongeacht of het in 1x betalen of maandelijkse afbetaling is. Je gaat bij beiden een contract aan dat je niet voor het einde van de looptijd kan stilzetten.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Hallo,

Onlangs nog iemand die met de stempels hun jaarkaart verlengt heeft?
Wij hebben nog 3 volle formulieren liggen voor de 6 maand gratis verlening.
Onze jaarkaart vervalt pas op 1 januari.

Ik vroeg mij af of de voorwaarden zelfde blijven bij de gratis verlenging? Dus voorwaarden van toen wij de jaarpassen aankocht in sept 2018.

Ik dacht dat je pas 1 maand voor vervaldatum die verlenging kan aanvragen bij het bureau van de jaarkaarten. Is dit nog steeds zo? Want wij gaan dit weekend naar Disneyland en anders moeten wij in december dag op en neer om ze te verlengen gezien ik dit jaar tijdens de kerstvakantie niet wil gaan omwille van de drukte en de hoge prijzen voor het eten.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLONHallo,

Onlangs nog iemand die met de stempels hun jaarkaart verlengt heeft?
Wij hebben nog 3 volle formulieren liggen voor de 6 maand gratis verlening.
Onze jaarkaart vervalt pas op 1 januari.

Ik vroeg mij af of de voorwaarden zelfde blijven bij de gratis verlenging? Dus voorwaarden van toen wij de jaarpassen aankocht in sept 2018.

Ik dacht dat je pas 1 maand voor vervaldatum die verlenging kan aanvragen bij het bureau van de jaarkaarten. Is dit nog steeds zo? Want wij gaan dit weekend naar Disneyland en anders moeten wij in december dag op en neer om ze te verlengen gezien ik dit jaar tijdens de kerstvakantie niet wil gaan omwille van de drukte en de hoge prijzen voor het eten.
Voorwaarden blijven dezelfde, staan zelfs op formulieren. Je kan met vol formulier max 1 maand voor vervaldatum kaart gaan.
Kan ook per post.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONHallo,

Onlangs nog iemand die met de stempels hun jaarkaart verlengt heeft?
Wij hebben nog 3 volle formulieren liggen voor de 6 maand gratis verlening.
Onze jaarkaart vervalt pas op 1 januari.

Ik vroeg mij af of de voorwaarden zelfde blijven bij de gratis verlenging? Dus voorwaarden van toen wij de jaarpassen aankocht in sept 2018.

Ik dacht dat je pas 1 maand voor vervaldatum die verlenging kan aanvragen bij het bureau van de jaarkaarten. Is dit nog steeds zo? Want wij gaan dit weekend naar Disneyland en anders moeten wij in december dag op en neer om ze te verlengen gezien ik dit jaar tijdens de kerstvakantie niet wil gaan omwille van de drukte en de hoge prijzen voor het eten.
Voorwaarden blijven dezelfde, staan zelfs op formulieren. Je kan met vol formulier max 1 maand voor vervaldatum kaart gaan.
Kan ook per post.
Bedankt. Ik dacht het wel. Want het aantal mensen dat je korting kan geven blijft ook zelfde hé.
Ik had ergens gelezen dat je via de post niet meer kan verlengen?

Dat wordt dan dagje op en af in december :-)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Minnie1979 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONHallo,

Onlangs nog iemand die met de stempels hun jaarkaart verlengt heeft?
Wij hebben nog 3 volle formulieren liggen voor de 6 maand gratis verlening.
Onze jaarkaart vervalt pas op 1 januari.

Ik vroeg mij af of de voorwaarden zelfde blijven bij de gratis verlenging? Dus voorwaarden van toen wij de jaarpassen aankocht in sept 2018.

Ik dacht dat je pas 1 maand voor vervaldatum die verlenging kan aanvragen bij het bureau van de jaarkaarten. Is dit nog steeds zo? Want wij gaan dit weekend naar Disneyland en anders moeten wij in december dag op en neer om ze te verlengen gezien ik dit jaar tijdens de kerstvakantie niet wil gaan omwille van de drukte en de hoge prijzen voor het eten.
Voorwaarden blijven dezelfde, staan zelfs op formulieren. Je kan met vol formulier max 1 maand voor vervaldatum kaart gaan.
Kan ook per post.
Bedankt. Ik dacht het wel. Want het aantal mensen dat je korting kan geven blijft ook zelfde hé.
Ik had ergens gelezen dat je via de post niet meer kan verlengen?

Dat wordt dan dagje op en af in december :-)
Korting geven en stempels verzamelen is afgeschaft. Enkel die wat nog een volle kaart heeft krijgt zijn gratis half jaar. Je kan je huidige jaarkaart en formulier ook opsturen. Ze sturen je dan een nieuwe op. Duurt zo'n 14 dagen ongeveer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Kala1981
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2019, 01:48

hallo

heb een vraagje over jaarpas voor mijn gezins situatie
2 volw en 1 kind 13 1 kind 10
zouden in maart gaan ook in de zomer halloween en kerst periode, en soms nog eens is te zien kwa werk
zouden dan gaan voor zeker 2 dagen soms 3 (auto of thalys)
ik zelf zou een infinity nemen en dacht voor de vrouw en oudste een magic plus, voor de jongste weet ik het niet goed ook een magic plus of aparte tickets

alvast bedankt
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar