Express bagage service

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ik ga in november een weekendje alleen met de dochter naar DLP. We hebben een partnerhotel geboekt via expedia. Kunnen we dan ook de express bagage service boeken, nu de boeking van het hotel niet via dlp zelf is gegaan ? Ik zie dat het kan voor de partnerhotels, maar ik kan niet terugvinden of het ook kan als je via expedia hebt geboekt en niet via dlp zelf.
Als we met de thalys aankomen gaan we eerst nog iets eten in de village en anders moeten we sleuren met onze valies.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

timheidi schreefCOLONIk ga in november een weekendje alleen met de dochter naar DLP. We hebben een partnerhotel geboekt via expedia. Kunnen we dan ook de express bagage service boeken, nu de boeking van het hotel niet via dlp zelf is gegaan ? Ik zie dat het kan voor de partnerhotels, maar ik kan niet terugvinden of het ook kan als je via expedia hebt geboekt en niet via dlp zelf.
Als we met de thalys aankomen gaan we eerst nog iets eten in de village en anders moeten we sleuren met onze valies.
Je kan even de reserveringslijn om info vragen: https://www.disneylandparis.com/nl-be/g ... e-service/
Zou inderdaad kunnen dat ze het niet doen omdat je hotel via Exepdia is geboekt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

timheidi schreefCOLONIk ga in november een weekendje alleen met de dochter naar DLP. We hebben een partnerhotel geboekt via expedia. Kunnen we dan ook de express bagage service boeken, nu de boeking van het hotel niet via dlp zelf is gegaan ? Ik zie dat het kan voor de partnerhotels, maar ik kan niet terugvinden of het ook kan als je via expedia hebt geboekt en niet via dlp zelf.
Als we met de thalys aankomen gaan we eerst nog iets eten in de village en anders moeten we sleuren met onze valies.
Je kan ter plekke boven bij de Disney expres balie betalen en vragen om de valiezen weg te brengen. Wel rekening houden dat je dan geen parktickets o.i.d daar kan krijgen want die gaan ze niet liggen hebben uiteraard.
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ona1991 schreefCOLON
timheidi schreefCOLONIk ga in november een weekendje alleen met de dochter naar DLP. We hebben een partnerhotel geboekt via expedia. Kunnen we dan ook de express bagage service boeken, nu de boeking van het hotel niet via dlp zelf is gegaan ? Ik zie dat het kan voor de partnerhotels, maar ik kan niet terugvinden of het ook kan als je via expedia hebt geboekt en niet via dlp zelf.
Als we met de thalys aankomen gaan we eerst nog iets eten in de village en anders moeten we sleuren met onze valies.
Je kan ter plekke boven bij de Disney expres balie betalen en vragen om de valiezen weg te brengen. Wel rekening houden dat je dan geen parktickets o.i.d daar kan krijgen want die gaan ze niet liggen hebben uiteraard.
Super, bedankt! We hebben een jaarkaart, dus tickets zijn niet nodig.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar