Parkplannen WDW Orlando

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Hallo,

Wij gaan volgende zomer naar WDW.

Ik heb een zoon met autisme en hij kijkt er nog niet echt naar uit... Is bang dat hij zal dood gaan in Amerika.
Heeft ook op YouTube een filmpje gezien van kindje dat in WDW opgegeten is door alligator.

Voorbereiding is heel belangrijk voor hem.

Daarom mijn vraag of er mensen zijn die binnenkort naar daar gaan en zien zitten om parkplannen voor ons mee te nemen van de parken?

Gezien de omvang van de parken, denk ik dat een plan op papier voor hem nog beter is, om zich alles voor te stellen.

Ik wil gerust de verzendkosten betalen om ze op te sturen naar ons.

Groetjes,

Mieke
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Zou het ook helpen als hij ziet hoe het strandje waar dit gebeurd is er nu uit ziet? :) Je kan niet meer bij het water komen en er zijn netten om alligators tegen te houden. Overal langs het water zitten grove stenen, ik verwacht dat alligators hier niet graag overheen gaan
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLONZou het ook helpen als hij ziet hoe het strandje waar dit gebeurd is er nu uit ziet? :) Je kan niet meer bij het water komen en er zijn netten om alligators tegen te houden. Overal langs het water zitten grove stenen, ik verwacht dat alligators hier niet graag overheen gaan
Zijn daar foto's van terug te vinden?

Zal er moeilijk uit te krijgen zijn maar we hebben gelukkig nog 10 maand om de positieve dingen te benadrukken.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Daar zijn zeker foto's van te vinden! Ik ga even zoeken
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De rotsen langs de kant:
Afbeelding
Het net rond het strand:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Minnie1979 schreefCOLONHallo,

Wij gaan volgende zomer naar WDW.

Ik heb een zoon met autisme en hij kijkt er nog niet echt naar uit... Is bang dat hij zal dood gaan in Amerika.
Heeft ook op YouTube een filmpje gezien van kindje dat in WDW opgegeten is door alligator.

Voorbereiding is heel belangrijk voor hem.

Daarom mijn vraag of er mensen zijn die binnenkort naar daar gaan en zien zitten om parkplannen voor ons mee te nemen van de parken?

Gezien de omvang van de parken, denk ik dat een plan op papier voor hem nog beter is, om zich alles voor te stellen.

Ik wil gerust de verzendkosten betalen om ze op te sturen naar ons.

Groetjes,

Mieke
Daar ik werk met jongeren met autisme, kan ik je wel helpen met de voorbereiding.
Stuur me even een pb, dan kunnen we samen kijken hoe de voorbereiding zo goed mogelijk is.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

[quote="olafLover"][/quote]

Bedankt voor foto's.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

collectcoins schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONHallo,

Wij gaan volgende zomer naar WDW.

Ik heb een zoon met autisme en hij kijkt er nog niet echt naar uit... Is bang dat hij zal dood gaan in Amerika.
Heeft ook op YouTube een filmpje gezien van kindje dat in WDW opgegeten is door alligator.

Voorbereiding is heel belangrijk voor hem.

Daarom mijn vraag of er mensen zijn die binnenkort naar daar gaan en zien zitten om parkplannen voor ons mee te nemen van de parken?

Gezien de omvang van de parken, denk ik dat een plan op papier voor hem nog beter is, om zich alles voor te stellen.

Ik wil gerust de verzendkosten betalen om ze op te sturen naar ons.

Groetjes,

Mieke
Daar ik werk met jongeren met autisme, kan ik je wel helpen met de voorbereiding.
Stuur me even een pb, dan kunnen we samen kijken hoe de voorbereiding zo goed mogelijk is.
Bedankt.
Heb je on gestuurd.

Grts
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Vergeet niet dat je in WDW ook gebruik mag maken van het DAS systeem, dat is het gehandicapten systeem in wdw. Werkt prima en is juist bedoelt voor mensen met oa psychische ziektes zoals je zoon. Ik gebruik het zelf ook. Je mag daarnaast ook per dag 3 fastpasses van te voren reserveren. Alle rides in de parken en meerdere op vaste lokatie fotopaviljoens zijn fastpass. DAS syteem geeft je de mogelijkheid om bij 1 ride of fotolokatie per. Een terug kom tijd te halen. Dan ga je op de terugkom tijd die de wachttijd van die ride op moment van das aanvraag minus 15 min. Dus is tijd 60 min mag je 45 min later terugkomen. Staat veel info op dit forum hier over al. Even onder kopje zoeken zoeken.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

calimero schreefCOLONVergeet niet dat je in WDW ook gebruik mag maken van het DAS systeem, dat is het gehandicapten systeem in wdw. Werkt prima en is juist bedoelt voor mensen met oa psychische ziektes zoals je zoon. Ik gebruik het zelf ook. Je mag daarnaast ook per dag 3 fastpasses van te voren reserveren. Alle rides in de parken en meerdere op vaste lokatie fotopaviljoens zijn fastpass. DAS syteem geeft je de mogelijkheid om bij 1 ride of fotolokatie per. Een terug kom tijd te halen. Dan ga je op de terugkom tijd die de wachttijd van die ride op moment van das aanvraag minus 15 min. Dus is tijd 60 min mag je 45 min later terugkomen. Staat veel info op dit forum hier over al. Even onder kopje zoeken zoeken.
Ja dat had ik hier al gelezen.

Gaan we gebruik van maken, naast de Fastpass.
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar