Toiletten en sanitair

Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

moorhunhe schreefCOLONIk merkte afgelopen juli dat veel toiletten nu veel beter zijn!
Bij vele hingen er geen / of te hoog dat ding waar de zitjes inzitten.
Normaal trek ik dat zitje half uit, zodat het voor de sensor hangt, en de eerste x naar een toilet tijdens onze trip zag ik dat dat niet meer ging *paniek* !

Maar merkte dat de sensors veel beter waren afgesteld!
Hopelijk blijft het zo. Een enkeling bleef herhaaldelijk spoelen ookal liep je nog maar het kotje binnen :/
Hopelijk blijven ze ze een beetje in de gaten houden.

Ben al op enkele plaatsen geweest waar ze sensors gebruiken, maar DLRP spant toch echt de kroon van niet fatsoenlijk werkende.
Die toiletbrilcovers zijn quasi altijd op! Ik heb dat standaard in mijn chakos zitten (zo'n zakje met 10 stuks van de kruidvat) want ik ben daar vies aan en die dingen zijn altijd leeg ter plekke. :P
Ik moet zeggen in de vernieuwde/gerenoveerde toiletblokken is het echt veel beter met die sensors, die aan ratatouille bv. beginnen echt niet random door te spoelen als je nog zit, daar moet ik soms zelfs een paar keer als ik al klaar sta met alles terug aan van kledij staan zwaaien voor dat ding vooraleer hij wil spoelen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

moorhunhe schreefCOLONIk merkte afgelopen juli dat veel toiletten nu veel beter zijn!
Bij vele hingen er geen / of te hoog dat ding waar de zitjes inzitten.
Normaal trek ik dat zitje half uit, zodat het voor de sensor hangt, en de eerste x naar een toilet tijdens onze trip zag ik dat dat niet meer ging *paniek* !

Maar merkte dat de sensors veel beter waren afgesteld!
Hopelijk blijft het zo. Een enkeling bleef herhaaldelijk spoelen ookal liep je nog maar het kotje binnen :/
Hopelijk blijven ze ze een beetje in de gaten houden.

Ben al op enkele plaatsen geweest waar ze sensors gebruiken, maar DLRP spant toch echt de kroon van niet fatsoenlijk werkende.
Oh ik had vorige maand juist een die wel drie keer doorspoelde terwijl ik er op zat... Nu heb ik er geen probleem mee, maar dit was wel heel vaak. Weet alleen niet meer waar het was en of het er een was die opgeknapt was of niet
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ja, gelijk ik ook zei 'een enkeling' bleef het nog doen :)

Voor mij wel een probleem jammer genoeg. Gingen dan ook erg vaak naar Disneyland hotel, vermits het daar een gewone druk knop is.
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ona1991 schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONIk merkte afgelopen juli dat veel toiletten nu veel beter zijn!
Bij vele hingen er geen / of te hoog dat ding waar de zitjes inzitten.
Normaal trek ik dat zitje half uit, zodat het voor de sensor hangt, en de eerste x naar een toilet tijdens onze trip zag ik dat dat niet meer ging *paniek* !

Maar merkte dat de sensors veel beter waren afgesteld!
Hopelijk blijft het zo. Een enkeling bleef herhaaldelijk spoelen ookal liep je nog maar het kotje binnen :/
Hopelijk blijven ze ze een beetje in de gaten houden.

Ben al op enkele plaatsen geweest waar ze sensors gebruiken, maar DLRP spant toch echt de kroon van niet fatsoenlijk werkende.
Die toiletbrilcovers zijn quasi altijd op! Ik heb dat standaard in mijn chakos zitten (zo'n zakje met 10 stuks van de kruidvat) want ik ben daar vies aan en die dingen zijn altijd leeg ter plekke. :P
Ik moet zeggen in de vernieuwde/gerenoveerde toiletblokken is het echt veel beter met die sensors, die aan ratatouille bv. beginnen echt niet random door te spoelen als je nog zit, daar moet ik soms zelfs een paar keer als ik al klaar sta met alles terug aan van kledij staan zwaaien voor dat ding vooraleer hij wil spoelen.
Oh dat die toiletbril covers op zijn heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ja soms in 1 toilet, dan pakte ik die ernaast die wel had. Ik vind dat inderdaad ook heel vies. Ik neem ook weleens een klein pakje van die hygiënische wipes mee. Maar de Post-its blijven ook favoriet. (-:
Groetjes

Cindy

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar