Algemeen Disney Village

Alles over Disney Village.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mooi om te horen dat ze Disney Village willen vernieuwen en uitbreiden als er maar geen langdurige sluitingen zijn , want dat weten ze bij Disney hoe dat gaat.
Minder goed nieuws , ook al is het maar een gerucht , zou de sluiting van rainforest cafe zijn. Het zou het , en jammer dat ik dit moet schrijven , zoveelste origineel zijn wat verdwenen is of gaat verdwijnen :x :x :x :sorc:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

marc schreefCOLONMooi om te horen dat ze Disney Village willen vernieuwen en uitbreiden als er maar geen langdurige sluitingen zijn , want dat weten ze bij Disney hoe dat gaat.
Minder goed nieuws , ook al is het maar een gerucht , zou de sluiting van rainforest cafe zijn. Het zou het , en jammer dat ik dit moet schrijven , zoveelste origineel zijn wat verdwenen is of gaat verdwijnen :x :x :x :sorc:
Dan heb ik goed nieuws voor je :) Rain forest is niet origineel :) Het opende pas in 1999
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik vind dat ze Disney Village best mogen op knappen maar wel behoud van de bestaande restaurants en winkels. Ik ben een ontzettende Rainforest Cafe fan. Tijdens mijn laatste bezoek was het weer top.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

olafLover schreefCOLON
marc schreefCOLONMooi om te horen dat ze Disney Village willen vernieuwen en uitbreiden als er maar geen langdurige sluitingen zijn , want dat weten ze bij Disney hoe dat gaat.
Minder goed nieuws , ook al is het maar een gerucht , zou de sluiting van rainforest cafe zijn. Het zou het , en jammer dat ik dit moet schrijven , zoveelste origineel zijn wat verdwenen is of gaat verdwijnen :x :x :x :sorc:
Dan heb ik goed nieuws voor je :) Rain forest is niet origineel :) Het opende pas in 1999
Als het niet origineel is dan ben ik jammer genoeg mis .
Maar samen met mij zouden Heel Veel mensen het Jammer vinden moest dit effectief verdwijnen :cry: :cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

judoka Jol schreefCOLONIk vind dat ze Disney Village best mogen op knappen maar wel behoud van de bestaande restaurants en winkels. Ik ben een ontzettende Rainforest Cafe fan. Tijdens mijn laatste bezoek was het weer top.
Volledig met je eens :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik kan me prima wat zaken bedenken waar ze de sloophamer in mogen zwaaien, maar Rainforest Café dan hoop toch écht niet dat het is om daar een Hard Rock Café te gaan neerplanten. ALS hij dan toch echt weg moet, hoop ik wei dat het een verbetering gaat zijn. Ik vind Hard Rock Café leuk maar Rainforest Café is toch nog een heel ander, unieker concept dat je in de directe omgeving minder snel gaat vinden. Een Hard Rock Café heb je daarentegen in Parijs ook al, terwijl je voor een Rainforest Café al de plas over (of onder) moet richting UK.
Dat zou ik dus een heel spijtige zet vinden.

Dan zie ik liever the steakhouse plek ruimen, is tenslotte heel gelijkend met Silver Spur Steakhouse, en dan vind ik die laatste qua theming en inrichting veel beter geslaagd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ik vind de kwaliteit van Rainforest Cafe meestal niet echt goed, maar de sfeer en het thema zijn uniek. Beter gaat inderdaad The Steakhouse het veld ruimen.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Buffalo Bill's Wild West show Cavalcade

Van vrijdag tot en met dinsdag om 18:00 rijdt Buffalo Bill en zijn gezelschap door Disney Village.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wil je ook weten wat er in Disney Village te beleven is? Kijk dan op het programma van Disney Village.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Werkelijk prachtige foto's , dank je om deze te plaatsen :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Super! Die zullen we eens gaan bewonderen volgende maand.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek Disneyland Paris Star Quest in Disney Village

Afbeelding

Gasten kunnen nu genieten van een VR-headsetervaring met Disney-verhalen op de "Disneyland Paris Star Quest" met Resort-partner @ orange (gratis, 16-10 uur)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Japperboy schreefCOLONOntdek Disneyland Paris Star Quest in Disney Village

Afbeelding

Gasten kunnen nu genieten van een VR-headsetervaring met Disney-verhalen op de "Disneyland Paris Star Quest" met Resort-partner @ orange (gratis, 16-10 uur)

(Herinnering) Geniet tot 10 oktober van een VR-ervaring in Disney Village!

Afbeelding
  
De teams Partnerships & Synergy en Corporate Allianties van Disneyland Paris hebben in samenwerking met Orange een meeslepende virtual reality-ervaring ontwikkeld die onze merkboodschap "Magic for real" benadrukt.

Met een vr-bril, gaan onze bezoekers op zoek naar sterrenstof om de magische ster te helpen zijn weg terug te vinden naar een VR-ervaring waar magie uitkomt!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

World of Toys in Disney Village heet vanaf vandaag officieel Disney Fashion Junior. #DisneylandParis

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Halloween decoraties in Disney Village

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Oh zo gezellig weer!! :P :thumbs:
Groetjes

Cindy

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar