Verlenging jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
JaimyDushi
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2019, 18:01

Beste allemaal,

In november wil ik mijn jaarkaart gaan verlengen in het park voor de actie van 16 maanden 12 betalen. Nu heeft mijn vriend wel een mailtje erover gehad en ik niet terwijl we tegelijkertijd er 1 gekocht hebben. Ik krijg namelijk nooit mailtjes. Nu is mijn vraag moet je dit mailtje met de code ook echt laten zien aan de balie om gebruik van de actie te kunnen maken of geld het ook zonder mail.

Alvast bedankt voor reacties.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

JaimyDushi schreefCOLONBeste allemaal,

In november wil ik mijn jaarkaart gaan verlengen in het park voor de actie van 16 maanden 12 betalen. Nu heeft mijn vriend wel een mailtje erover gehad en ik niet terwijl we tegelijkertijd er 1 gekocht hebben. Ik krijg namelijk nooit mailtjes. Nu is mijn vraag moet je dit mailtje met de code ook echt laten zien aan de balie om gebruik van de actie te kunnen maken of geld het ook zonder mail.

Alvast bedankt voor reacties.
Als je een jaarkaart vernieuwt voor vervallen krijg je altijd de gratis maanden.
Staat ook op de DLP site: https://www.disneylandparis.com/nl-be/j ... rnieuwing/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Bij mijn verlenging was het niet nodig de code te tonen. Ze kunnen het in hun systeem zien.
Ik had er nog specifiek naar gevraagd of ze mijn code nodig hadden (ik had het klaar staan op mijn gsm) maar het was dus geen probleem zonder.
JaimyDushi
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2019, 18:01

Dank je wel voor de reacties. Ik zit nogal in een onzekere periode momenteel dus wou het graag weten omdat er in het mailtje van me vriend stond dat het moest laten zien en de klantenservice me geen duidelijk antwoord kon geven. Jullie reacties hebben me goed antwoord gegeven
Fitnessmouse
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2017, 10:19

Moet men bij het verlengen allemaal aanwezig zijn bij BPA? Ik ga binnenkort op solo-trip, maar zou graag van het hele gezin de jaarpassen willen verlengen. Ik kan van allemaal het paspoort en jaarkaart meenemen. Onze huidige passen worden per maand betaald, en gaan ook van mijn rekening
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, iedereen moet aanwezig zijn
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar