[2019] New Year's Eve Party

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Tickets voor New Year's Eve Party vanaf vandaag te koop

Afbeelding

3, 2, 1… De tickets zijn te koop! Kom naar onze fonkelende New Year's Eve Party op 31 december in het Disneyland Park!
Reserveer nu voor het meest magische eindejaarsfeest ooit:

Koop nu je tickets hier: http://bit.ly/2d915q1

> klik op Tickets kopen
> speciale evenementen
> New Year's Eve Party

Binnenkort wordt het programma vrijgegeven.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

In welk park is dit?
Is dat dan voor het vuurwerk bvb op middernacht?

Zijn van plan dan te gaan, louter voor het vuurwerk, want zal wel druk zijn dan, hehe,
Nu we jaarkaarten hebben voor een jaar, wil ik toch er zo veel mogelijk van geprofiteerd hebben.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Keandra schreefCOLONIn welk park is dit?
Is dat dan voor het vuurwerk bvb op middernacht?

Zijn van plan dan te gaan, louter voor het vuurwerk, want zal wel druk zijn dan, hehe,
Nu we jaarkaarten hebben voor een jaar, wil ik toch er zo veel mogelijk van geprofiteerd hebben.
Voor Disneyland Park heb je vanaf 18 of 19 u een speciaal ticket nodig, zonder ticket kom je er niet in en kan je met jaarkaart enkel nog de Studios bezoeken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Heb de kaarten besteld, we zullen wel zien vanaf welk uur het is. En wat we kunnen doen voordien om te eten.
ben al blij dat we kaarten hebben.
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Zijn kaarten gekocht met jaarkaartkorting gelinkt aan die jaarkaart? Een vriendin van mij heeft een jaarkaart en wil dus kaarten met korting kopen, maar ik ga alleen die avond (dus pas later naar binnen). Kan ik zonder haar naar binnen en gewoon ergens in het park afspreken? Of moet ze me bij de ingang komen halen?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Astrid schreefCOLONZijn kaarten gekocht met jaarkaartkorting gelinkt aan die jaarkaart? Een vriendin van mij heeft een jaarkaart en wil dus kaarten met korting kopen, maar ik ga alleen die avond (dus pas later naar binnen). Kan ik zonder haar naar binnen en gewoon ergens in het park afspreken? Of moet ze me bij de ingang komen halen?
Je moet je toegangskaartje hebben om binnen te kunnen en jullie moeten beiden aanwezig zijn voor de aankoop ervan.
Als jullie bv. 's ochtends samen het ticket kopen en jij houdt dat bij kan je wel zonder haar terug naar binnen nadat je het park verlaten hebt als je wil terugkeren, maar jij kan geen ticket met jaarpaskorting aanschaffen zonder haar erbij en vice versa.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Thanks voor de snelle reactie!

Ik bedoelde eigenlijk de kaarten voor de new year's eve party, die dus worden thuisbezorgd. Als zij die besteld heeft en m van te voren aan mij geeft, kan ik dan 's avonds alleen naar binnen met die kaart?
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Vorig jaar geen controle gehad op de combi (Overigens bij geen enkel speciaal ticket event waar ik tot nu toe geweest ben). Maar je kan wel gecontroleerd worden!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Astrid schreefCOLONThanks voor de snelle reactie!

Ik bedoelde eigenlijk de kaarten voor de new year's eve party, die dus worden thuisbezorgd. Als zij die besteld heeft en m van te voren aan mij geeft, kan ik dan 's avonds alleen naar binnen met die kaart?
Oeps, einde van de week zal ik maar zeggen, die had ik even niet gevat haha.
2 jaar geleden was er geen controle op, wij zijn toen onze armbandjes gaan afhalen en moesten enkel ons avondticket tonen maar niet de jaarpas o.i.d.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Astrid
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2016, 13:57

Ona1991 schreefCOLON
Astrid schreefCOLONThanks voor de snelle reactie!

Ik bedoelde eigenlijk de kaarten voor de new year's eve party, die dus worden thuisbezorgd. Als zij die besteld heeft en m van te voren aan mij geeft, kan ik dan 's avonds alleen naar binnen met die kaart?
Oeps, einde van de week zal ik maar zeggen, die had ik even niet gevat haha.
2 jaar geleden was er geen controle op, wij zijn toen onze armbandjes gaan afhalen en moesten enkel ons avondticket tonen maar niet de jaarpas o.i.d.
Haha heel begrijpelijk hoor :) Zijn de kaartjes anders voor jaarkaarthouders? Of krijg je dan dezelfde kaarten, maar heb je er minder voor betaald? Das eigenlijk wat ik me afvraag ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

zou juist hotel geboek voor nieuwjaar
was opzoek dat je binnen kon in de studios zonder extra kaart, ja dus.
vind 99euro nog veel met de korting neen ook niet.

zijn er nog die naar de studios gaan voor new year?
groetjes
Laatst gewijzigd door 1 op lieve-1973, in totaal 27 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Magie op kerstavond en oudejaarsavond

Afbeelding


menu's

Afbeelding

Afbeelding


Voor de kerstavond en oudejaarsavond kunnen gasten ook genieten van een voorproefje van de Disney Magic met unieke eetervaringen in een magische omgeving. Voor traditionele feestelijke diners en brunches bereiden Disneyland Paris-koks enkele culinaire creaties, speciaal voor de gelegenheid met verse en seizoensgebonden producten. De menu's, die even creatief als gevarieerd zijn, zullen ook uitzonderlijke Veganistische specialiteiten bevatten.

Disney Characters zullen er ook zijn, gekleed in hun beste feestelijke outfits om gasten prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar te wensen.

Afbeelding

Oudejaarsfeest in een magische omgeving

Afbeelding



Op 31 december kunnen gasten de start van het nieuwe jaar vieren met hun geliefden in een magische kerstomgeving op het oudejaarsfeest van Disneyland Parijs.

De hoogtepunten van deze avond zijn twee nieuwjaarsparades, die Disney-figuren samenbrengen in een feestelijke sfeer. De kleuren van het sprankelende nieuwjaarsvuurwerk verlichten de nacht en het Kasteel van Doornroosje.

Afbeelding


Gasten staan ​​voor een buitengewone avond met oogverblindende shows, DJ-feesten voor alle leeftijden en ontmoetingen met vele Disney-personages. En natuurlijk zijn sommige Disneyland Park-attracties in de loop van de avond geopend.

Koop nu je tickets hier: http://bit.ly/2d915q1

> klik op Tickets kopen
> speciale evenementen
> New Year's Eve Party
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

[Nu beschikbaar voor voor-verkoop] Betoverende feestelijke gerechten van de chef-koks in Disneyland Parijs


Afbeelding


Kersttraditie

Afbeelding

Neem plaats in een winterwonderland en geniet van traditionele, voortreffelijke feestelijke gerechten die vakkundig worden bereid door ons team van eigen chef-koks. Geniet van het seizoen met een glas bubbels onder het genot van gevulde kalkoen met eekhoorntjesbrood, kreeftenstaart geroosterd in zeewierboter en een heerlijke kerstchocolade-stronk. De kerstman komt zelfs langs op kerstavond!

Eet & ontmoet

Afbeelding

Verzamel je vrienden en familie voor een magisch diner in de meest magische seizoensgebonden decor . Disney-personages hebben voor de gelegenheid een aantal speciale outfits uitgezocht en ze kunnen niet wachten om naar je tafel te komen om je een heel fijne tijd te wensen.

Premium gerechten

Afbeelding



Al onze Disneylicious-gerechten worden met zorg bereid door onze eigen chef-koks en gebruiken alleen de beste en meest verse seizoensproducten. Afhankelijk van uw restaurant, dit is wat uw premium-menu kan bevatten: filet van Saint-Pierre met aardappeltartiflette en kaviaar; langzaam gekookt kalfsvlees met Périgourdine-saus, boschampignons, gekonfijte groententaart en zwarte truffel; en risotto St-Jacques met kokkels.

De culinaire knowhow van de chef


Dit is uw kans om goddelijke gerechten te proeven die zijn ontworpen door onze getalenteerde chef-koks - speciaal voor de betoverende feestelijke keuken van de chef. Van het eerste concept tot het vinden van de beste ingrediënten en de bereiding van elk gerecht, alles is zorgvuldig gepland en voorbereid in DisneylandAfbeelding Parijs

Gastronomische veganistische menu's

Afbeelding

Afbeelding


Onze chef-koks hebben hun magie gestrooid om smakelijke gastronomische veganistische menu's te maken in alle restaurants tijdens Chef's Enchanting Festive Cuisine. Ontdek veganistische lekkernijen zoals: groentetaart met gerookte tofu, zwarte truffelchips en kruidensalade met cashewolie; quinoa met morieljes, geroosterde pompoen en hazelnoten; en cassolette van conchigli-vormige groenten en een eekhoorntjesbroodcoulis.

Kinder menu


Afbeelding

Voor de kleintjes is elk bord gevuld met magie, van kerstbomen die ze zelf kunnen versieren tot Disney Character en sneeuwpopvormige groenten. Het is bijna te goed om te eten! Kindertraktaties zijn onder meer: ​​gebraden kalfsvlees met hazelnoten, aardappelpuree en wortelen; hart van gerookte zalm met wafels en bieslookroom; en eierstoofschotel met zalm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

NIEUW! Maak je klaar om je oudejaarsfeest weg te dansen terwijl DJ Afrojack in Disneyland Park optreedt!

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

New Year's Eve Party: interview met show director Julien Baptist

Afbeelding

The New Year's Eve Party komt er snel aan! Bezoekers van Disneyland Parijs nemen afscheid van 2019 op een feest dat een echte eye-opener zal worden. InsidEars ontmoette Julien Baptist, Show director, die ons een overzicht gaf van de komende festiviteiten.

Hallo Julien Baptist, kunt u zich voorstellen aan onze lezers?

Goedemorgen, iedereen! Ik ben Julien Baptist, Event Designer en Show Director bij DLPEG (Disneyland Paris Events Groups). Ik werk al 19 jaar bij Disneyland Parijs, ik ben een performer op parades, komiek..... Sinds drie jaar ben ik regisseur bij DLPEG, met een nogal gevarieerde achtergrond omdat ik ook in het artistieke veld aan televisie en muzikaal entertainment heb gewerkt.

Wat zijn de evenementen waar je aan gewerkt hebt?

Ik werk voornamelijk aan Disney Live Events. Een van de belangrijkste voor mij is Disneyland Paris Pride dit jaar, wat erg belangrijk is vanwege de sociaal-culturele dimensie en een zeer sterke emotionele kracht heeft voor de teams en gasten.

De Disneyland Paris Run Weekendraces zijn een ander groot hoogtepunt voor mij elk jaar. Het toegewijde team is uitzonderlijk en ook al ben ik geen groot sporter op de basis, ik vond de emotionele dimensie van deze evenementen erg sterk. Ik ben dan ook verheugd om deel te nemen aan de Disneyland Paris Princess Run, die voor het eerst in mei wordt gehouden.

Afbeelding

En de afgelopen twee jaar heb ik samen met de Entertainment teams gewerkt aan Halloween Party's en oud en nieuw, hand in hand met de Entertainment teams. Onze studies tonen aan dat er duidelijk een verwachting is van thema-avonden met exclusieve inhoud, dus het is een kans om zichzelf opnieuw uit te vinden om onze bezoekers te blijven verrassen.

Hoe wordt het ontwerp van een evenement als New Year's Eve Party benaderd?

Eerst kijken we naar wat er het afgelopen jaar is gebeurd en vragen we ons af: wat kunnen we ook doen en tegelijkertijd innoveren om de bezoekers een nieuwe ervaring te bieden?

Natuurlijk analyseren we de tevredenheidsenquêtes, lezen we veel commentaar van onze gasten op het internet (inclusief die van fans natuurlijk!) en we zien hoe we ze kunnen beantwoorden, afhankelijk van wat we kunnen doen natuurlijk.


We hebben gehoord dat het concept van de grote parade is veranderd. Kunt u ons er meer over vertellen?

Dat is waar. Dit jaar hebben we besloten om het ritme van de avond te doorbreken. In plaats van één grote parade voor te stellen die een aantal straten van het park blokkeert en veel tijd kost voor de gasten die het willen zien, bieden we twee verschillende en complementaire parades aan.

Met Emanuel Lenormand (Show Director), dachten we: Wat is een oud en nieuw feest? Het is een feestelijk moment waarbij we de mijlpalen van het afgelopen jaar herbeleven, terwijl we uitkijken naar het volgende jaar. Dit zijn twee momenten, twee thema's om te concretiseren.

De eerste parade viert dus alle grote momenten van 2019 in Disneyland Parijs, en de tweede zal ons naar 2020 brengen door ons een glimp te laten opvangen van wat ons te wachten staat. De twee parades zullen verschillend zijn, net als de liederen.

Kunt u ons er iets meer over vertellen?

Laten we dan de eerste parade nemen: we hebben veel gewerkt aan de sterke "franchises" van 2019. Natuurlijk kun je niet in één avond hele shows als Rhythms of Pride Land, Pirates en Princesses uitbrengen, maar de thema's moeten wel aanwezig zijn. Dus hebben we veel nagedacht over hoe elk verhaal kan worden weergegeven of verteld. Voor het nummer hebben we een thema gekozen, dat de fans goed kennen, we spelen op nostalgie, met een vibe die een Disney-parade symboliseert. Natuurlijk hebben we het opnieuw uitgevonden, met de teams die het Electroland dance event hebben samengesteld.

Voor de rest zal het een verrassing zijn! Maar ik denk dat gasten en fans positief verrast zullen zijn.


Ik denk dat we veel Disney Characters zullen ontmoeten.......

Net als onze parades, vertrekken we van de meest iconische characters van 2019. Het is een echte Best of! Natuurlijk had Oogie Boogie een groot succes voor Halloween, dus hij zal natuurlijk terugkomen (met het Lineberty-systeem).

Maar we weten ook dat onze gasten liever veel characters zien dan dat ze elke fotolocatie bezoeken, wat erg populair kan zijn. Als gevolg daarvan vinden we veel characters op onze twee parades, zodat de gasten er zoveel mogelijk kunnen zien.

Dit jaar zullen we dansen op de ritmes van DJ Afrojack's beat!

Dankzij de evenementen van de afgelopen jaren hebben we goede relaties met de grote namen in de DJ-wereld. Velen willen naar Disneyland Parijs komen om te draaien, het is leuk, het is een ander publiek Het geeft een extra touch aan onze gasten.

Het is ook zo dat DJ Afrojack een grote Disney-fan is. Hij komt regelmatig naar Disneyland Parijs, zelfs buiten de evenementen, dus het was een vrij eenvoudige keuze om hem dat aan te bieden. Voor ons is het een eer om hem thuis te hebben op oudejaarsavond, want het is een zeer populaire DJ over de hele wereld.

Het idee is om na het vuurwerk op een meer volwassen, meer electro DJ Party het eindejaar te vieren. Wat na het vuurwerk voor het Château de la Belle au Bois Dormant zal worden gehouden. Het duurt tot 2 uur 's nachts.

We hebben ook een DJ Party met Stitch achter de draaitafels, die de hele avond in Discoveryland plaatsvindt. Het is een meer familiale sfeer, met hits van gisteren en vandaag.

Hoe lang werkt u al aan dit evenement?

Afgelopen februari ben ik erover gaan nadenken, voordat ik met de Marketing en Entertainment teams ging praten om de concepten te valideren en verder te gaan.

Met nog bijna een maand te gaan voor het evenement, wat moet er dan nog gebeuren?

Een heleboel dingen. Er zijn veel punten om te controleren en te verfijnen. We zijn momenteel bezig met het geluidsontwerp, daar ben ik vanmiddag in de studio voor. We willen een precieze identiteit hebben voor deze avond, die verschilt van het dagentertainment

En natuurlijk is er de nieuwe programmering van het vuurwerk.

Daar wouden we naartoe gaan.... dit jaar zal het vuurwerk veranderen?

Ja, we gaan iets uitzonderlijks voorstellen. We wilden een andere kant op, om iets anders voor te stellen dan een simpel vuurwerk.

Bij Disneyland Parijs hebben we expertise in lichtshows, projecties en mapping. Kijk wat er onlangs is gedaan op Phantom Manor, Skull Rock.... alles wordt in huis gemaakt.

Met Christophe Leclercq (Show Director), hebben we alle expertise van de lichttechnici, speciale effecten en cartografen op het Château de la Belle au Bois Dormant, ingezet om op de mooiste manier de grote Disney-verhalen en -films van 2019 te vieren, een heel mooi filmjaar met vele grote successen.

Het is ook de eerste keer in een Disney Park dat het Château de Marvel verhalen zal tonen!

Het moment om niet te missen?

Het vuurwerk dat bijna 15 minuten duurt! U zult het niet snel vergeten.

Nogmaals bedankt en veel succes voor deze avond die geweldig belooft te worden!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar