Het Disneyland Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

olafLover schreefCOLONJe gaat denk ik richting de 1500, wij zouden voor februari al 1000 euro per nacht kwijt zijn geweest
Ook in november en december het je extra voordeelseizoen

Afbeelding

De dag van aankomst bepaald trouwens de prijs voor de volgende nachten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

isa schreefCOLONiemand een idee of je ook per mail kan reserveren bij het inventions restaurant?
we gaan begin januari en ben bang dat als ik via de site(kan pas 2 maanden op voorrand) dat het al volzet is
Inventions is volgens mij snel vol omdat ze het restaurant beschikbaar houden voor wie er verblijft. Eerder reserveren zal ni echt kunnen, je houd best de website in het ook, het kan zijn dat je ineens kan reserveren?
Dat kan nu tot 1 december 2019: https://www.disneylandparis.com/nl-be/restaurants/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

dank je prins Adam voor je reactie. wij verblijven dan ook in het disneylandhotel. maar al een paar keer meegemaakt dat het weken van te voren al vol was of we heel erg laat konden eten.
moet je het ontbijt ook reserveren of is dat nog steeds niet zo
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

isa schreefCOLONdank je prins Adam voor je reactie. wij verblijven dan ook in het disneylandhotel. maar al een paar keer meegemaakt dat het weken van te voren al vol was of we heel erg laat konden eten.
moet je het ontbijt ook reserveren of is dat nog steeds niet zo
Ontbijt kan bij de andere hotels zonder reserveren, dus daar ook wss. Mss toch eens de reserveringslijn bellen over je vragen voor Inventions en ontbijt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

nu staat onze datums er eindelijk op, nu kan je niet meer reserveren bij inventions restaurant.
zo jammer, of kijk ik nu echt verkeerd. we gaan 3,4 en 5 januari en wil dus 3 en 4 reserveren bij inventions. de 3e staat er al op maar je kan geen tijd aanduiden. dan staat er dat het restaurant niet meer beschikbaar is
iemand andere tips
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

isa schreefCOLONnu staat onze datums er eindelijk op, nu kan je niet meer reserveren bij inventions restaurant.
zo jammer, of kijk ik nu echt verkeerd. we gaan 3,4 en 5 januari en wil dus 3 en 4 reserveren bij inventions. de 3e staat er al op maar je kan geen tijd aanduiden. dan staat er dat het restaurant niet meer beschikbaar is
iemand andere tips
Even bellen met de reserveringslijn? Ik heb eigenlijk altijd gebeld voor reserveringen.
Volg onze avonturen op instagram
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ik heb hier nog een filmpje van me verblijf in het Disneyland hotel waar op op de castle club heb geslapen. Is nog wel van aflopen februari maar het is een mooie ROOMTOUR geworden vind ik zelf. En vind je het filmpje leuk wil dan je eigen abboneren want ik wil meerder filmpjes over disney gaan maken.

2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Wij verblijven van vrijdag tot zondag in het Disneyland hotel met half pension. Dus we ontbijten daar en hebben 2 maal gereserveerd in Inventions.

Maar nu vroegen we ons af vanaf welk uur het ontbijt begint in het Disneyland Hotel, is dat 7u30?
Afbeelding
Eriki
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2019, 09:00

Andastra schreefCOLONWij verblijven van vrijdag tot zondag in het Disneyland hotel met half pension. Dus we ontbijten daar en hebben 2 maal gereserveerd in Inventions.

Maar nu vroegen we ons af vanaf welk uur het ontbijt begint in het Disneyland Hotel, is dat 7u30?
Volgens mij is dit vanaf 07:30 inderdaad. Ben net zelf terug. Zat weliswaar is de castle club, maar volgens mij begint het ontbijt op dezelfde tijd.
Eriki
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2019, 09:00

Zoals hierboven al gezegd zijn wij net terug van Disney, en verbleven drie dagen in de Castle club. We hadden een gratis upgrade gekregen van een castle club room met park view naar de Cinderella suite.

Werkelijk fantastisch! Een super mooie suite met een geweldig uitzicht vanaf 1 van de 2 balkons. Na het uitzoeken van de films/foto’s zal ik het 1 en ander plaatsen hier.

Verder was de castle club een super ervaring. De service’s was top, vriendelijkheid van het personeel. Je betaald de hoofdprijs, maar het was het absoluut waar!
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

welk merk koffieapparaat staat er op de kamer? ik zou wat extra mee willen nemen
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Er gaan Nespresso cupjes in. Als je vraagt bij housekeeping krijg je ook wel extra denk ik
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het Disneyland Hotel rondleiding - Disneyland Paris

Meer info over dit 5 sterren hotel: viewtopic.php?p=75#p75
http://www.cafemickey.com


Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Vanaf hoe laat is princess for a day te reserveren/boeken?
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het onderhoud van het Disneyland Hotel is niet gepland voor 2021.
Momenteel is er nog geen datum gepland en kan iedereen nog genieten van dit magische hotel. Meer info: viewtopic.php?p=75#p75

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar