Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Nee dat geld niet voor jaarpassen
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

geert schreefCOLONals er een actie is van 30 procent , krijg je die korting dan ook met je jaarpas
30% op wat bedoel je precies?
Kortingsacties in de winkels -> ja, je krijgt je jaarpaskorting boven op de soldenprijs.
Acties op arrangementen -> Nee, je krijgt enkel korting op room only en daar tellen de arrangementacties niet op. Om de room only prijzen te weten, moet je de reserveringslijn bellen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

geert schreefCOLONals er een actie is van 30 procent , krijg je die korting dan ook met je jaarpas
De jaarkaarten zijn niet te combineren met gewone arrangementsaanbiedingen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
LiezlSe
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2020, 13:56

Hallo,
Ik heb een vraagje en kan het niet direct terug vinden.
Mijn dochtertje wordt binnen enkele maanden 3 en zal dan ook moeten betalen.
En zou ik voor haar ook een jaarpas willen aanschaffen.
Ik lees overal dat je dan toestemming nodig hebt van de vader omdat ze zijn naam draagt. Maar mijn naam staat op haar KIDS ID vermeld. Zou dit dan voldoende zijn?
Gebruikers-avatar
SpookjeFee
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 21:44

Vraagje: zijn ze heel streng in die verlenging vanaf 2 maanden voor verval? Of zou dit ook een beetje vroeger al kunnen?
We zitten met volgende situatie. Onze jaarkaarten vervallen half mei, maar ik moet eind mei bevallen van onze 2e spruit. Nu gaan we eind volgende week nog 2 daagjes, en daarna zal het tot de zomervakantie duren vooraleer we terug gaan omdat het een beetje te zwaar wordt met de zwangerschap. Het zou dus handig zijn als we ineens volgende week ook zouden kunnen verlengen, maar dat zou dan 2,5 maand voordat de houdige vervallen zijn.
Ik heb mij al suf gezocht op de site om online te verlengen, maar wij hebben maandelijkse betalingen en ik lees op de site dat je dan enkel online kan verlengen als je in Frankrijk woont?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

SpookjeFee schreefCOLONVraagje: zijn ze heel streng in die verlenging vanaf 2 maanden voor verval? Of zou dit ook een beetje vroeger al kunnen?
We zitten met volgende situatie. Onze jaarkaarten vervallen half mei, maar ik moet eind mei bevallen van onze 2e spruit. Nu gaan we eind volgende week nog 2 daagjes, en daarna zal het tot de zomervakantie duren vooraleer we terug gaan omdat het een beetje te zwaar wordt met de zwangerschap. Het zou dus handig zijn als we ineens volgende week ook zouden kunnen verlengen, maar dat zou dan 2,5 maand voordat de houdige vervallen zijn.
Ik heb mij al suf gezocht op de site om online te verlengen, maar wij hebben maandelijkse betalingen en ik lees op de site dat je dan enkel online kan verlengen als je in Frankrijk woont?
Hangt echt van de cast member ter plekke af, maar ik zou er niet op rekenen. Proberen kan altijd natuurlijk.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

SpookjeFee schreefCOLONVraagje: zijn ze heel streng in die verlenging vanaf 2 maanden voor verval? Of zou dit ook een beetje vroeger al kunnen?
We zitten met volgende situatie. Onze jaarkaarten vervallen half mei, maar ik moet eind mei bevallen van onze 2e spruit. Nu gaan we eind volgende week nog 2 daagjes, en daarna zal het tot de zomervakantie duren vooraleer we terug gaan omdat het een beetje te zwaar wordt met de zwangerschap. Het zou dus handig zijn als we ineens volgende week ook zouden kunnen verlengen, maar dat zou dan 2,5 maand voordat de houdige vervallen zijn.
Ik heb mij al suf gezocht op de site om online te verlengen, maar wij hebben maandelijkse betalingen en ik lees op de site dat je dan enkel online kan verlengen als je in Frankrijk woont?
Het systeem werkt niet langer dan 2 maanden vooraf.
Plus regels zijn regels, al gaat het maar om 1 dag.
Dus nee, je kunt het niet 2,5 maand van tevoren doen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Ben je op zoek naar informatie over jaarkaarten wat betreft de sluitingsperiode, verlenging bij heropening en dergelijke? Kijk dan even hier.
erider
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 10:47

Ik heb een paar vragen. Mij vrouw en ik willen midden augustus 2 dagen naar DLP. Mijn vrouw heeft een Magic Flex jaarkaart die nog geldig was en dus verlengd is. Zij kan dus inloggen en straks een reservering maken (nog onduidelijk of ze direct voor 2 dagen een reservering kan maken). Mijn jaarkaart was al verlopen voor de Corona periode dus die is niet meer geldig. Normaal gesproken zou ik bij de poort van het park een nieuwe jaarkaart kopen, maar dat gaat nu niet omdat je geen kaarten aan de poort kan kopen en ik geen reservering van tevoren kan maken nu. Wat kan ik het beste doen? Kan ik nu online een nieuwe jaarkaart kopen, en krijg ik dan een code waarmee ik direct 2 dagen kan reserveren, of krijg ik een ticket waarmee ik het park in kan komen en dan bij het jaarkaarten kantoor een nieuwe jaarkaart kan laten maken en dan pas de 2e dag reserveren (dat is niet handig natuurlijk)? Of kan ik anders een 2 daagse pas kopen waarmee ik wel dagen kan reserveren, en dat bedrag bij het jaarkaart kantoor kan restitueren op het bedrag van een nieuwe jaarkaart?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

erider schreefCOLONIk heb een paar vragen. Mij vrouw en ik willen midden augustus 2 dagen naar DLP. Mijn vrouw heeft een Magic Flex jaarkaart die nog geldig was en dus verlengd is. Zij kan dus inloggen en straks een reservering maken (nog onduidelijk of ze direct voor 2 dagen een reservering kan maken). Mijn jaarkaart was al verlopen voor de Corona periode dus die is niet meer geldig. Normaal gesproken zou ik bij de poort van het park een nieuwe jaarkaart kopen, maar dat gaat nu niet omdat je geen kaarten aan de poort kan kopen en ik geen reservering van tevoren kan maken nu. Wat kan ik het beste doen? Kan ik nu online een nieuwe jaarkaart kopen, en krijg ik dan een code waarmee ik direct 2 dagen kan reserveren, of krijg ik een ticket waarmee ik het park in kan komen en dan bij het jaarkaarten kantoor een nieuwe jaarkaart kan laten maken en dan pas de 2e dag reserveren (dat is niet handig natuurlijk)? Of kan ik anders een 2 daagse pas kopen waarmee ik wel dagen kan reserveren, en dat bedrag bij het jaarkaart kantoor kan restitueren op het bedrag van een nieuwe jaarkaart?
Normaal worden 2 dagen tickets niet in korting gebracht als je een jaarkaart koopt, ik zou daarmee opletten. Een echte oplossing voor je probleem zie ik ook niet meteen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Manuel
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2019, 12:47

Heeft iemand toevallig nog het speciale jaarpas telefoonnummer?
Ben het boekje kwijt wat bij mn Infinity pas zat. (PM Graag!)

Edit: Ondertussen gevonden :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Manuel schreefCOLONHeeft iemand toevallig nog het speciale jaarpas telefoonnummer?
Ben het boekje kwijt wat bij mn Infinity pas zat. (PM Graag!)

Edit: Ondertussen gevonden :sorc:
Niet zeer nuttig momenteel in mijn ervaring, al 2 u aan het proberen om er binnen te geraken... :roll:
Afbeelding
steef
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2019, 10:14

erider schreefCOLONWat kan ik het beste doen? Kan ik nu online een nieuwe jaarkaart kopen, en krijg ik dan een code waarmee ik direct 2 dagen kan reserveren, of krijg ik een ticket waarmee ik het park in kan komen en dan bij het jaarkaarten kantoor een nieuwe jaarkaart kan laten maken en dan pas de 2e dag reserveren (dat is niet handig natuurlijk)? Of kan ik anders een 2 daagse pas kopen waarmee ik wel dagen kan reserveren, en dat bedrag bij het jaarkaart kantoor kan restitueren op het bedrag van een nieuwe jaarkaart?
Het is een bekend probleem... dit speelt ook als je online een jaarpas koopt en alvast een online ticket voor je eerste bezoek krijgt. Deze kun je gebruiken om één dag te reserveren, maar de overige data kun je pas vastleggen zodra je over een definitieve kaart beschikt die je vóór 18:00 uur in de "bureau de passeports" dient op te halen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Manuel
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2019, 12:47

Ona1991 schreefCOLON
Manuel schreefCOLONHeeft iemand toevallig nog het speciale jaarpas telefoonnummer?
Ben het boekje kwijt wat bij mn Infinity pas zat. (PM Graag!)

Edit: Ondertussen gevonden :sorc:
Niet zeer nuttig momenteel in mijn ervaring, al 2 u aan het proberen om er binnen te geraken... :roll:
Ondertussen ze meerdere malen aan de telefoon gehad.

Vind het persoonlijk belachelijk dat de privilege tickets enkel 15 dagen vooraf te verkrijgen zijn vanaf 8 juli.
Hele plan om 18/19 juli met vrienden te gaan valt zo in het water.

Het was fijn geweest als je deze wel kon reserveren/ophalen bij de kassa of als e-ticket kon krijgen.
Zelfs de vraag of het sneller kon als het op een adres in parijs (5 min rijden van het park) bezorgd werd was. Nee 15 werkdagen.
steef
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2019, 10:14

Is ook belachelijk. Vroeger was de procedure voor 20% kortingskaarten exact hetzelfde als privilegekaarten. Waarom zou je 20% korting nu wel gewoon aan de balie kunnen krijgen en privilege kaarten ineens per post?
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar