Hoe koop ik tickets voor vrienden met jaarkaart?

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tegenwoordig kan je met een jaarkaart tot 3 soorten tickets voor vrienden kopen. Deze acties kan je combineren, zo heeft een Infinity jaarkaarthouder recht op 20 privilege tickets, als deze opgebruikt zijn kan je gebruik maken van de vriendentickets en als deze actie er niet is of de tickets zijn ook opgebruikt kan je nog altijd tickets aan 20% korting kopen. AL deze tickets zijn ENKEL te koop aan de kassa's voor de dag zelf.
Heb je als jaarkaarthouder recht op Extra Magic Time voor het park open gaat, dan kunnen je vrienden samen met je het park in met deze tickets.
Nieuw je kan deze tickets nu ook kopen in je Disneyhotel!

* Vriendentickets: (Tijdelijke acties) Tijdens speciale aanbiedingen kan elke jaarkaarthouder vriendentickets kopen. Deze acties worden apart bekendgemaakt en zijn niet altijd geldig (geen volledig jaar). Ook de prijs hangt af van welke actie er is voor dat moment.
Momenteel is er deze actie:

Tickets voor vrienden van jaarkaarthouders te koop van 7 januari tot 1 april 2020 aan de kassa van de parken. Het zijn tickets voor de 2 parken, hetzelfde ticket kost aan de kassa normaal 107 euro.
Aanbieding geldig voor max 5 tickets per week (maandag tot zondag) en max 20 tickets in totaal voor deze actie. Deze tickets zijn alleen te koop voor de dag zelf en de jaarkaarthouder en vrienden moeten samen aan de kassa staan. Met deze tickets hebben je vrienden geen recht op Extra Magic Time in de parken als jullie niet in een Disney hotel slapen (Partner hotels zijn geen officiële Disney hotels en deze geven dus ook geen recht op Extra Magic Time)
Prijzen:
➡ Infinity : 37 euros
➡ Magic Plus : 42 euros
➡ Magic Flex et Discovery : 49 euros
Deze tickets zin extra verkrijgbaar naast de privilege tickets voor de Infinity en Magic Plus jaarkaarthouders en ook geldig voor ALLE Disneyland Paris jaarkaarthouders.

* Privileges tickets: Infinity en Magic Plus jaarkaarthouders kunnen extra voordelig en beperkt een aantal tickets kopen voor vrienden.
Infinity jaarkaarthouders kunnen 20 tickets in totaal kopen aan 39 euro per dag (2 parken), max aantal per week 5 (Maandag tot zondag).
Magic Plus jaarkaarthouders kunnen 10 tickets in totaal kopen aan 45 euro per dag (2 parken), max aantal per week 5 (Maandag tot zondag).
Deze tickets zijn enkel te koop voor de dag zelf aan de Disneyland Paris kassa's en je moet samen met je vrienden aan de kassa staan.
Met deze tickets hebben je vrienden WEL recht op Extra Magic Time in de parken, jullie gaan samen binnen via de speciale Infinity of Magic Plus ingang!
Slaap je in een Disney hotel? Dan is de kans groot dat je deze tickets daar kan kopen, vraag ernaar bij de conciergerie van je Disney hotel.

* 20% dagtickets: Naast deze acties kunnen Magic Flex, Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders een volledig jaar dagtickets kopen aan de kassa's van de parken met 20% korting. Er is een max van 5 tickets per dag. Op blockdagen kan je deze tickets niet kopen. De korting van 20% is geldig op de prijzen aan de kassa's '(een ticket 1dag/2parken kost momenteel bv 104 euro). Online zijn er andere tickets te koop die goedkoper zijn dan de tickets van 104 euro - 20%, kijk daarvoor hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... =66&t=3720

Afbeelding

Naast deze aanbiedingen voor jaarkaarthouders en hun vrienden kan iedereen ONLINE goedkopere kaartjes kopen dan aan de kassa! Meer info hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 06#p141106
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
muis
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2014, 09:04

Als je een gezin hebt van 4 personen, is het dan verstandiger om 1 jaarpast te kopen of moet je er dan best voor elk gezinslid ééntje kopen ?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

muis schreefCOLONAls je een gezin hebt van 4 personen, is het dan verstandiger om 1 jaarpast te kopen of moet je er dan best voor elk gezinslid ééntje kopen ?
Reken beide opties uit en ga na wat het goedkoopste is... Niemand kan dat voor een ander inschatten, hangt af van hoe vaak je gaat gaan, wanneer, welke hotels, hoelang, ... Hangt ook erg af van welke passen je wil nemen en wat er belangrijk voor je is. Als je de vip plekken wil voor Illuminations, parade enz. zit je al aan een infinity voor iedereen in het gezin. Wil je gewoon naar binnen kunnen kan je 1 infinity nemen voor maximale kortingen op alles en de rest een goedkopere pas. Is heel persoonlijk wat voor wie de beste optie is, niemand kan dat beter inschatten voor jezelf dan jij.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Als je een jaarkaart koopt en verder vriendentickets, hou er dan rekening mee dat je er max 5 per week (maandag-zondag) kan gebruiken
Gebruikers-avatar
muis
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2014, 09:04

Stel dat 1 persoon uit ons gezin een infinity kaart heeft, en je laat bv 4 personen voor een vriendenticket gaan voor laten we zeggen , een viertal dagen. Moet je dan elke dag opnieuw zolang gaan aanschuiven aan de kassa ? Of is er een speciale kassa voor jaarkaarten ?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je moet iedere dag aanschuiven.

Heb je ook de waarschuwing gelezen hierboven?
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Hoi,

Ik heb zelf een Magic Pluskaart en ik ga volgend weekend met 3 vrienden naar DLP. Weet iemand vanaf hoe laat de kassa's (of 1tje is al genoeg :-) ) open gaan om privilegetickets te kopen ?

Daarnaast vroeg ik me af of ik zelf ergens kan controleren hoeveel privilegetickets ik al gebruikt heb/over heb ? Of moet ik hiervoor naar het BPA om het na te vragen ?

Gr,
Sara
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

kassa naast de bagagedepot is open om 8 uur, en ja dat zit in de computer hoe veel je privilegetickets je nog heb, in mei had ik er nog 14 over zeiden ze als ik er met vrienden stond.
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

lieve-1973 schreefCOLONkassa naast de bagagedepot is open om 8 uur, en ja dat zit in de computer hoe veel je privilegetickets je nog heb, in mei had ik er nog 14 over zeiden ze als ik er met vrienden stond.
Super, merci voor de reactie !
Kelly1982
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2019, 12:51

Zijn de maximaal aantal kaarten per jaarkaarthouder of per gezin?
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Kelly1982 schreefCOLONZijn de maximaal aantal kaarten per jaarkaarthouder of per gezin?
per jaarkaarthouder 5 inkomkaarten van maandag tot zondag en totaal hand van jaarkaart af Infinity heeft er 20stuks
Kelly1982
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2019, 12:51

Wij hebben de Infinity, met 3 personen. Dus per week zouden we 15 kaarten kunnen kopen aan de kassa?
Begrijp ik het zo goed?

En de 20 stuks per jaar is dan ook per jaarkaarthouder?
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Kelly1982 schreefCOLONWij hebben de Infinity, met 3 personen. Dus per week zouden we 15 kaarten kunnen kopen aan de kassa?
Begrijp ik het zo goed?

En de 20 stuks per jaar is dan ook per jaarkaarthouder?
klopt per kaart 5 maal 3 personen aan de kassa
Dan80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2013, 09:45

Goedemorgen,

Ik probeer met mijn jaarpas privilege tickets te bestellen maar kom niet op de juiste pagina. Kan iemand mij aangeven waar ik dit kan doen?
En hoe ver van tevoren kun je privilege tickets reserveren?
Dan80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2013, 09:45

Ik zie trouwens dat het alleen mogelijk is om te reserveren tot en met eind maart. Weet iemand hoe dit kan en wanneer komen de data erna vrij?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar