Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
evelientjeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2020, 22:36

Hey ik ben Evelien,

Ik hou van Disney en hoop hier wat te kunnen lezen over Disney.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mie schreefCOLONHallo .. ik kwam hier terecht via Facebook ☺️ Ik ben Mieke.. 39 en een echte Disney nerd ( volgens mijn zoon ) .
Ik neem dit jaar een jaarpas en hoop hier toffe mensen te ontmoeten en raad te vinden over hoe ik mijn jaarpas optimaal benut!

Groetjes
Mieke
Welkom Mieke
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

evelientjeDisney schreefCOLONHey ik ben Evelien,

Ik hou van Disney en hoop hier wat te kunnen lezen over Disney.
Welkom Evelien
Volg onze avonturen op instagram
Disney21/6
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2020, 13:22

Hallo ik ben Kelly en binnen een dikke 4 maand gaan we naar Disney met ons zoontje van bijna 3 jaar.Iemand tips qua eten, hebben voll pension en als ik al vastleg is dit wel handig met een kindje :P
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney21/6 schreefCOLONHallo ik ben Kelly en binnen een dikke 4 maand gaan we naar Disney met ons zoontje van bijna 3 jaar.Iemand tips qua eten, hebben voll pension en als ik al vastleg is dit wel handig met een kindje :P
Welkom Kelly
Volg onze avonturen op instagram
DisneyMarvelFan95

Hoi!, mijn naam is Mariska ben 24 jaar woonachtig in Den Haag. Ben enorme fan van Cinderella, Stitch, Chip and Dale en Marvel (Spiderman, Iron Man en Captain America) En ik ben hier gekomen omdat ik het leuk vind om over dingen te lezen. Over waaronder de komende festivals in Disneyland Parijs, en tips over de restaurants, parades en karakters.
Ketelaars
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2020, 21:37

Hallo
Ik ben tijs 35 jaar en uiteraard disney fan. November gaan we voor de 6e richting Parijs. Mooi om hier veel kleine weetjes en informatie te krijgen.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Mariska en Tijs!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom op ons forum
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
manonp
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2020, 10:41

Hoi hoi,

mijn naam is Manon, ben 23 jaar en dol op disney of course haha

Ik ben op dit forum gekomen via facebook en vind het leuk om op het forum contacten te leggen met mede disney fans en informatie te lezen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom Manon
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MagnficentMaleficent
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2015, 17:56

Hello, remember me?

Mijn naam is Magnificent Maleficent, was lang geleden al lid op het forum.

mijn laatste bezoek was op 07 feb 2015, dus ben lang weggeweest maar nu ben ik terug voor meer disney avonturen!!!

Nog steeds uitermate grote villainfan, dat zal nooit veranderen!

Hoop hier mijn weg weer te vinden.
Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2022, 10:27

Hallo allemaal,
Een aantal jaar geleden trof ik in het Limburgs Museum in Venlo Bert en Kitty van dit forum waar ik mee aan de praat raakte, zij vertelden enthousiast over dit forum. We waren in het museum voor de Paul van Loon tentoonstelling maar al snel ging het gesprek via Efteling naar Disneyland Paris en Walt Disney World. Omdat we geregeld naar Orlando gaan, heb ik een paar maanden geleden besloten om me ook aan te melden, nu nog eventjes netjes voorstellen. Pasgeleden waren we in WDW in het Disney's Contemporary resort en in het Cabana Bay Resort van Universal. Het was ons 7e bezoek aan Orlando.
Ik ben benieuwd wat ik hier kan opsteken!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Albert schreefCOLON 06 Feb 2023, 20:35 Hallo allemaal,
Een aantal jaar geleden trof ik in het Limburgs Museum in Venlo Bert en Kitty van dit forum waar ik mee aan de praat raakte, zij vertelden enthousiast over dit forum. We waren in het museum voor de Paul van Loon tentoonstelling maar al snel ging het gesprek via Efteling naar Disneyland Paris en Walt Disney World. Omdat we geregeld naar Orlando gaan, heb ik een paar maanden geleden besloten om me ook aan te melden, nu nog eventjes netjes voorstellen. Pasgeleden waren we in WDW in het Disney's Contemporary resort en in het Cabana Bay Resort van Universal. Het was ons 7e bezoek aan Orlando.
Ik ben benieuwd wat ik hier kan opsteken!
Welkom Albert, wat leuk je te zien hier. Limburgs museum, dat is al lang geleden.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar