FAQ Walt Disney World.
Minnie1979 schreefCOLONIk zou persoonlijk niet boeken via UK maar is mijn persoonlijk gevoel.
Niemand die kan zeggen wat de brexit tot gevolg ga hebben op de Pond...
Misschien gaat hij voordeliger komen maar als hij nadeliger komt kan een reis naar WDW stuk duurder uitkomen dan voorzien.
Als je via de britse boekt in ponden. Is het dan mogelijk meteen het volledige bedrag over te maken ipv enkel de deposit? Zo ja weet je hoe de pond staat op die moment. En maakt het niet zo veel uit wat hij in de toekomst zal doen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja hoor, dat kan zeker!marijke97 schreefCOLONMinnie1979 schreefCOLONIk zou persoonlijk niet boeken via UK maar is mijn persoonlijk gevoel.
Niemand die kan zeggen wat de brexit tot gevolg ga hebben op de Pond...
Misschien gaat hij voordeliger komen maar als hij nadeliger komt kan een reis naar WDW stuk duurder uitkomen dan voorzien.
Als je via de britse boekt in ponden. Is het dan mogelijk meteen het volledige bedrag over te maken ipv enkel de deposit? Zo ja weet je hoe de pond staat op die moment. En maakt het niet zo veel uit wat hij in de toekomst zal doen![]()
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Zodra de aanbieding er is delen we ze zeker, wij werken officieel samen met WDW voor boekingen.
Vorige keer konden we zelfs wat extra aanbieden. Of dit terug komt hoor je zeker binnenkort.
Vorige keer konden we zelfs wat extra aanbieden. Of dit terug komt hoor je zeker binnenkort.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Super! Dankjewel! Waar kan ik dit vind als jullie het delen?Prins Adam schreefCOLONZodra de aanbieding er is delen we ze zeker, wij werken officieel samen met WDW voor boekingen.
De Pond is best "stabiel" de voorbije 2-3 maanden, al staat hij voor ons wel niet erg gunstig in vergelijking met de voorbije 3 jaar.
Lion King spullen betaal ik in Engeland met mijn VISA kaart, die is nog gekoppeld aan een Belgische bankrekening, dus ik zie het wel goed hoe hij dagelijks/wekelijks veranderd.
Eergisteren rekende mijn VISA nog 1 € - 0,82 £ wat voor ons niet erg gunstig is, in vergelijking met de afgelopen 3 jaar.
Hij staat al zo van december ongeveer, de afgelopen week sinds Brexit dus niet veel veranderd.
Waar het afgelopen zomer zelfs zo goed als 1 € - 0,89 £ was, wat dus erg goed was voor ons, en voor zover ik gezien heb sinds juni 2016, het beste.
In het algemeen was het vooral 1 € = tussen 0,84 £ en 0,87 £.
Lion King spullen betaal ik in Engeland met mijn VISA kaart, die is nog gekoppeld aan een Belgische bankrekening, dus ik zie het wel goed hoe hij dagelijks/wekelijks veranderd.
Eergisteren rekende mijn VISA nog 1 € - 0,82 £ wat voor ons niet erg gunstig is, in vergelijking met de afgelopen 3 jaar.
Hij staat al zo van december ongeveer, de afgelopen week sinds Brexit dus niet veel veranderd.
Waar het afgelopen zomer zelfs zo goed als 1 € - 0,89 £ was, wat dus erg goed was voor ons, en voor zover ik gezien heb sinds juni 2016, het beste.
In het algemeen was het vooral 1 € = tussen 0,84 £ en 0,87 £.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Je ziet de aanbiedingen op ons forum en Facebook zeker.
Ivm de pond kies je zelf of je gokt en meteen betaald of in euro betaald.
Ivm de pond kies je zelf of je gokt en meteen betaald of in euro betaald.

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Je kan die actie ook via ierse site boeken, is al direct in euro
Ierse site is in euro’s en heeft vaak de grote aanbieding zoals hier boven genoemd. UK zou ik ja en nee tegen zeggen. Vind dat een lastige. Vooral omdat nog even kan duren voordat uk alle afspraken en deals rond heeft. Met andere landen en je dus inderdaad niet weet wat pond doet.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Je vind de links hier: viewtopic.php?p=146127#p146127marijke97 schreefCOLONOp de ierse versie geraak ik niet :/ ik heb 2 opties “europa” en “uk en ierland”boogschutter schreefCOLONJe kan die actie ook via ierse site boeken, is al direct in euro

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
iig niet met presidents day dan is het druk.
dat is maandag 15 febr. Dat weekend is lang weekend dus.
dat is maandag 15 febr. Dat weekend is lang weekend dus.
- Sylvia1978
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 08 Jun 2015, 20:16
Hallo allemaal, hier een echte planner
.
Ik ben al met jullie mee aan het lezen voor onze WDW-vakantie in augustus 2021.
Vorig jaar herfst een eerste budget opgesteld voor onze droomreis naar Orlanda, met 15 dagen WDW (14 dagen entree) en vervolgens nog 3 of 4 dagen de Disney Cruise naar de Castaway Cay. Ik ben al een stuk wijzer door al jullie tips, waarvoor dank.
Momenteel aan het wachten op de Free Dining aanbieding, die hopelijk ook voor 2021 in april komt
en hopelijk dat ook de cruisedata online staan rond deze data.
We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen van dan 12 en 9.
Vorig jaar was het idee om naar Disney's Port Orleans Resort - French Quarter te gaan. Dit door de relatieve kleinschaligheid en de verbindingsmogelijkheden. Begin dit jaar de prijzen nog eens gecheckt en toen bedacht dat nu door de komst van de Skyliner Disney's Caribbean Beach Resort erg aantrekkelijk is.
Is er iemand die in 1 van beide hotels (of beide
) is geweest en kan aangeven hoe dit bevallen is?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik ben al met jullie mee aan het lezen voor onze WDW-vakantie in augustus 2021.
Vorig jaar herfst een eerste budget opgesteld voor onze droomreis naar Orlanda, met 15 dagen WDW (14 dagen entree) en vervolgens nog 3 of 4 dagen de Disney Cruise naar de Castaway Cay. Ik ben al een stuk wijzer door al jullie tips, waarvoor dank.
Momenteel aan het wachten op de Free Dining aanbieding, die hopelijk ook voor 2021 in april komt
We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen van dan 12 en 9.
Vorig jaar was het idee om naar Disney's Port Orleans Resort - French Quarter te gaan. Dit door de relatieve kleinschaligheid en de verbindingsmogelijkheden. Begin dit jaar de prijzen nog eens gecheckt en toen bedacht dat nu door de komst van de Skyliner Disney's Caribbean Beach Resort erg aantrekkelijk is.
Is er iemand die in 1 van beide hotels (of beide
Alvast bedankt voor jullie reacties!
"You can't focus on what's going wrong. There's always a way to turn things around"

[/u