FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
S.89
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014, 09:24

Bedankt voor jullie reacties!
suzanne
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2014, 12:06

Wij zouden 3 augustus aanstaande vertrekken naar WDW. Ook via UK site met free dining geboekt. Wij hebben "helaas" tickets via Lufthansa. Lufthansa verstrekt een voucher, maar dan moeten we voor volgend jaar 30 april vliegen. En wij willen eigenlijk alles omboeken naar de zomervakantie van volgend jaar. Ik zie het persoonlijk niet zitten om deze zomer te gaan. Mochten we als internationale gasten al mogen komen dan denk ik niet dat we de gehele Disney experience krijgen door wellicht schrappen van parades, vuurwerk ed. Zodra Lufthansa de voorwaarden dus versoepelt gaan we annuleren...helaas. Zit nu met smart op de nieuwe free dining actie te wachten :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

suzanne schreefCOLONWij zouden 3 augustus aanstaande vertrekken naar WDW. Ook via UK site met free dining geboekt. Wij hebben "helaas" tickets via Lufthansa. Lufthansa verstrekt een voucher, maar dan moeten we voor volgend jaar 30 april vliegen. En wij willen eigenlijk alles omboeken naar de zomervakantie van volgend jaar. Ik zie het persoonlijk niet zitten om deze zomer te gaan. Mochten we als internationale gasten al mogen komen dan denk ik niet dat we de gehele Disney experience krijgen door wellicht schrappen van parades, vuurwerk ed. Zodra Lufthansa de voorwaarden dus versoepelt gaan we annuleren...helaas. Zit nu met smart op de nieuwe free dining actie te wachten :)
Hou er rekening mee dat ze op dit moment niet verplicht zijn de voorwaarden te versoepelen, de voucher is nu een geaccepteerde retour voorwaarde. Enige is dat als de voucher verloopt, je alsnog je geld terug krijgt (dit om te voorkomen dat de bedrijven nu in een keer heel veel cash moeten terugbetalen, terwijl er niets binnen komt). Vraag na of je nu niet al dezelfde voorwaarden hebt op de voucher :)
suzanne
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2014, 12:06

Dank voor de tip. Ik zal eens navraag doen.
Swiff83
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2018, 19:01

Ik zag net op site van WDW dat de actie voor de zomer van 2021 niet meer online staat (7 dagen vanaf 787€). Kan dit een indicatie zijn dat er wat zit aan te komen?
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Swiff83 schreefCOLONIk zag net op site van WDW dat de actie voor de zomer van 2021 niet meer online staat (7 dagen vanaf 787€). Kan dit een indicatie zijn dat er wat zit aan te komen?
Of ze denken dan nog niet open te kunnen..
Swiff83
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2018, 19:01

skivlugt schreefCOLON
Swiff83 schreefCOLONIk zag net op site van WDW dat de actie voor de zomer van 2021 niet meer online staat (7 dagen vanaf 787€). Kan dit een indicatie zijn dat er wat zit aan te komen?
Of ze denken dan nog niet open te kunnen..
Vreemde redenering aangezien de promotie voor oktober 2020 er wel nog op staat??
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Swiff83 schreefCOLON
skivlugt schreefCOLON
Swiff83 schreefCOLONIk zag net op site van WDW dat de actie voor de zomer van 2021 niet meer online staat (7 dagen vanaf 787€). Kan dit een indicatie zijn dat er wat zit aan te komen?
Of ze denken dan nog niet open te kunnen..
Vreemde redenering aangezien de promotie voor oktober 2020 er wel nog op staat??
Oeps lezen is ook een vak! Je zou zo maar is gelijk kunnen hebben. Ik heb niet kunnen wachten en vorige week voor februari geboekt.
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27

Hoi mensen,
Aantal jaar terug zijn wij naar Florida geweest met een heel aanbieding pakket: 14 kaartjes voor prijs van 7, dining plan, memory maker etc. Nu weet ik dat dit een jaarlijks terugkomende deal is. Weet iemand wanneer deze weer komt voor Florida voor 2021?
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

monsterdoll schreefCOLONHoi mensen,
Aantal jaar terug zijn wij naar Florida geweest met een heel aanbieding pakket: 14 kaartjes voor prijs van 7, dining plan, memory maker etc. Nu weet ik dat dit een jaarlijks terugkomende deal is. Weet iemand wanneer deze weer komt voor Florida voor 2021?
Verwachting is dat deze nog komt maar is niet 100% zeker door de corona

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Normaal komt die eind april, maar ja dit
Jaar is alles anders
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar