Making some Magic again at Disneyland Paris Summer 2020
dlp Fan Adventures Summer 2020
ModeratorCOLON dlrpfans
Prachtige beelden en zeer goed gefilmd ,heb met veel plezier gekeken.
Vroeger kreeg ik een e-mail als jij een nieuwe video geplaatst had nu enkel nog via deze berichten , heb ik ergens iets verkeerd gedaan

Kijk trouwens ook via deze manier met evenveel plezier

Vroeger kreeg ik een e-mail als jij een nieuwe video geplaatst had nu enkel nog via deze berichten , heb ik ergens iets verkeerd gedaan
naar het schijnt heeft YouTube of zullen ze de email notificaties afschaffen hebben ze gezegdmarc schreefCOLONPrachtige beelden en zeer goed gefilmd ,heb met veel plezier gekeken.
Vroeger kreeg ik een e-mail als jij een nieuwe video geplaatst had nu enkel nog via deze berichten , heb ik ergens iets verkeerd gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je voor het snelle antwoord , zal dan wel een bericht op deze manier krijgen in het vervolg denk ik of hoop ikdlrpfans schreefCOLONnaar het schijnt heeft YouTube of zullen ze de email notificaties afschaffen hebben ze gezegdmarc schreefCOLONPrachtige beelden en zeer goed gefilmd ,heb met veel plezier gekeken.
Vroeger kreeg ik een e-mail als jij een nieuwe video geplaatst had nu enkel nog via deze berichten , heb ik ergens iets verkeerd gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()