Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

pietemuis schreefCOLONEven iets helemaal anders, over een kleine 3 weken ga ik dus naar DLP met mijn twee dochtertjes. Mijn man kan geen vrijaf nemen en is nu eigenlijk ook niet zo'n grote Disneyfan. De oudste zou heel graag op Space mountain gaan, maar de jongste totaal niet. Zou er een mogelijkheid zijn dat zij bvb in de babyswith rij wacht op ons? We zouden de attractie dan doen tijdens de magische uren ofzo, dat ze niet te lang moet wachten. Is daar dan een castmember bij ( wil haar ook niet helemaal alleen achterlaten en zou dat ook zeker niet doen als ze daar een uur alleen moet staan hoor!!!) Maar kvind het zo moeilijk. Voor mij hoeft Space mountain niet, maar dan stel ik mijn oudste zo teleur...
Hoe oud is de jongste? Je zou kunnen vragen of het goed is als ze mee in de rij gaat en dan door het treintje heen stapt naar de uitgang, dan hoeft ze daar alleen te wachten terwijl jullie in de attractie zitten. Maar die tijd is ze wel alleen, dus kan niet voor hele kleine kinderen.
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

De jongste is 7. Dit zou inderdaad de ideale oplossing zijn. Zo moet ze ook niet te lang alleen staan wachten!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tegen de verveling... 30 dagen volledig gratis kijken?
http://www.amazon.de/primegratistesten? ... emickey-21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

ik kan geen bericht meer plaatsen klopt dat?
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

Goedemorgen. Is het boek Sketch to Reality nog te koop?
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heb eens een paar kleine vraagjes.

Wanneer begint in DLP dit jaar de kerst periode ?

Heb overlaatst een paar prijs simulaties gedaan op de site van DLP zelf ,
de ene was van 14 November t/m 17 November aanstaande en daar kon ik alle opties zoals Half Pension Plus bij boeken.
ik heb dan de zelfde simulatie gedaan voor één week later van 21 November t/m 24 November aanstaande en daar kon ik de optie Half Pension Plus niet erbij boeken , ik heb dit ook geprobeerd via een link op de Facebook pagina van jullie (waar ik deze vragen ook heb geplatst)maar ook daar kwam ik tot hetzelfde resultaat. Is het voor de 21 tot 24 November misschien nog te vroeg om deze optie erbij te boeken ?
De prijzen voor het verblijf en inkom waren dezelfde en naar mijn mening echt niet duur.
Ik heb deze mail ook naar de Disney klantenservice gestuurd maar nog geen antwoord gehad , ik begrijp ook dat die mensen het momenteel heel druk hebben.
Daarom hoop ik dat er iemand op het forum is die misschien een antwoord op mijn vragen weet ?
Nu al dank voor een eventueel antwoord
Magische groeten Marc

:thumbs: :thumbs: :sorc:
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

De Disney Magic doet deze zomer een aantal cruises binnenin de UK (vanaf 4 plekken), enkel voor UK inwoners.
Daar hoor ik nu (helaas) ook bij, en we hadden er goed over nagedacht als we dit ook eens wouden meemaken!
Vanaf Londen zijn er enkele 2 nacht-cruises, maar we moesten dan enkel nog wachten op informatie betreffende Covid.

18+ moest volledig gevaccineerd zijn 14 dagen voor vertrek, en zelfs dan nog, moest je op voorhand ook de PCR test doen. Deze test is in Engeland erg duur in vergelijking met andere landen.
Helaas gingen we beide niet op tijd gevaccineerd zijn + de prijs van die testen voor 2 personen er dan ook nog bij, zou het ook gewoon veel te duur maken.

Jammer maar helaas :(

We zijn dan gisteren naar Liverpool geweest, waar de Magic voor 3 nachten vertrok.
We zijn eerst aan de overkant van het kanaal gaan kijken op 2 plekken, en dan zijn we naar de stad gegaan.
De dokken liggen op 10 min van het winkelcentrum.

We zijn het ook gaan uitzwaaien, en dan krijg je nog zo'n slag in je gezicht als ze "I just can't wait to be king" spelen bij het uitvaren (Lion King is heilig voor ons 2, lol).

Erg fijn om gezien te hebben! En zoveel mensen die er stonden toen het vertrok, had ik niet verwacht!

Wel jammer, ze hadden echt wel een stukje kunnen afzetten, zodat wat figuren konden komen zwaaien.
Blijkbaar werd dit voor Covid wel (altijd) gedaan.
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

Ik wil graag teruggaan maar het is te duur. Als het nu nog ergens goedkoop was... (qua testen etc.)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Disneydavid schreefCOLONIk wil graag teruggaan maar het is te duur. Als het nu nog ergens goedkoop was... (qua testen etc.)
Daar geef ik je niet helemaal ongelijk in .
:thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

Kan je trouwens met hopperkaartjes in en uit het park lopen wanneer je maar wilt?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneydavid schreefCOLONKan je trouwens met hopperkaartjes in en uit het park lopen wanneer je maar wilt?
Ja hoor
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

top. tijdje niet geweest.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar