Allen,
Momenteel plannen we een 2 daags bezoek naar disneyland parijs voor 3 en 4 oktober en hadden graag in hotel cheyenne verbleven.
Normaal gezien boeken we steeds met de halfpension standaard maaltijd opties.
Momenteel zie ik echter dat dit steeds de plus maaltijd opties zijn.
Dit scheelt wel een klein beetje in prijs maar aangezien we sowieso het buffet dinner in het hotel nemen hebben we eigenlijk de plus optie niet nodig.
Heeft iemand een idee of de standaard gewoon niet meer bestaat?
(wat ons ook opvalt is dat cheyenne op dit moment 200 euro duurder is dan marvel hotel voor 2 volwassene en 1 kind dan 6 jaar, is dit niet vreemd? --> misschien toch maar voor marvel new york gaan)
De ontbijt, half en volpension opties - Disneyland Paris
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9220
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het restaurant van hotel Cheyenne was altijd standaard en nu plus dus dat komt daardoor. Zo kan je terecht met je vouchers in het hotel.
Hotel New York kan goedkoper uitkomen omdat er nog meer kamers zijn, als dat zo is zou ik deze kiezen....
Hotel New York kan goedkoper uitkomen omdat er nog meer kamers zijn, als dat zo is zou ik deze kiezen....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9220
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ik kom wel op andere prijzen..... Via deze weg: https://bit.ly/DisneylandParis2022gftbak schreefCOLONOk bedankt.
Dus in principe zou het eten er dus moeten op vooruitgegaan zijn in cheyenne.
Maar inderdaad het zal new York worden. Bijna 200 euro goedkoper voor net hetzelfde. Blijf ik een beetje vreemd vinden.
https://www.cafemickey.com/news/index.p ... ember-2022
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Klopt nu inderdaad.
Ik wou dat ik een screenshot had van 2 dagen geleden.
Toen was het volgende:
2 dagen park, 1 nacht, 2 volwassen + 1 kind van 6 jaar, aankomst zondag 3 oktober.
Hotel new york the art of marvel: 544 euro
Hotel Cheyenne: 735
Dit was echt consequent zo op dat ogenblik. We hebben met verschillende mensen op verschillende mogelijke manieren steeds hetzelfde resultaat gekregen.
Dit is gedurende 2 dagen zo geweest.
We hebben gelukkig lang genoeg getwijfeld (en overlegd met 2 andere koppels die ook meegaan) en plots stond de prijs op 430 euro voor Cheyenne. -> toen was het snel bij elkaar geklikt, snel nog even de halfpension maaltijdopties bij genomen en zo snel mogelijk geboekt. (stel dat de prijs terug snel naar 735 ging!)
We zitten dus nu met 3 koppels (en 3 kindjes) in Cheyenne op 3 en 4 oktober en hebben allen een boekingsnummer. Vroeger kon je dit online zelf gaan koppelen (ik heb dit ooit nog gedaan een aantel jaar geleden).
Dit zodat de kamers in de mate van het mogelijke bij elkaar in de buurt zijn.
Ik heb intussen reeds meerdere malen de helpdesk proberen bellen om dit eventueel op die manier te regelen.
Alleen ik geraak nooit echt binnen op helpdesk. Allereerst heb je de automatische stemmen/menu's die blijkbaar momenteel vooral gericht zijn op annuleren en herleggen van boekingen. (ivm corona)
Echt een rechtstreeks menu om snel een medewerker te spreken kan je heel moeilijk vinden.
Ik heb ook reeds via een online contact formulier de vraag doorgegeven maar ook daar krijg ik geen antwoord. -> misschien komt het nog
(waar is de service van vroeger gebleven toen je echt veel eenvoudiger alles kon regelen en heel snel iemand aan de lijn had)
Ik wou dat ik een screenshot had van 2 dagen geleden.
Toen was het volgende:
2 dagen park, 1 nacht, 2 volwassen + 1 kind van 6 jaar, aankomst zondag 3 oktober.
Hotel new york the art of marvel: 544 euro
Hotel Cheyenne: 735
Dit was echt consequent zo op dat ogenblik. We hebben met verschillende mensen op verschillende mogelijke manieren steeds hetzelfde resultaat gekregen.
Dit is gedurende 2 dagen zo geweest.
We hebben gelukkig lang genoeg getwijfeld (en overlegd met 2 andere koppels die ook meegaan) en plots stond de prijs op 430 euro voor Cheyenne. -> toen was het snel bij elkaar geklikt, snel nog even de halfpension maaltijdopties bij genomen en zo snel mogelijk geboekt. (stel dat de prijs terug snel naar 735 ging!)
We zitten dus nu met 3 koppels (en 3 kindjes) in Cheyenne op 3 en 4 oktober en hebben allen een boekingsnummer. Vroeger kon je dit online zelf gaan koppelen (ik heb dit ooit nog gedaan een aantel jaar geleden).
Dit zodat de kamers in de mate van het mogelijke bij elkaar in de buurt zijn.
Ik heb intussen reeds meerdere malen de helpdesk proberen bellen om dit eventueel op die manier te regelen.
Alleen ik geraak nooit echt binnen op helpdesk. Allereerst heb je de automatische stemmen/menu's die blijkbaar momenteel vooral gericht zijn op annuleren en herleggen van boekingen. (ivm corona)
Echt een rechtstreeks menu om snel een medewerker te spreken kan je heel moeilijk vinden.
Ik heb ook reeds via een online contact formulier de vraag doorgegeven maar ook daar krijg ik geen antwoord. -> misschien komt het nog
(waar is de service van vroeger gebleven toen je echt veel eenvoudiger alles kon regelen en heel snel iemand aan de lijn had)
Normaal gezien kan je tijdens je boeking aangeven dat de boeking samen is met een andere boeking. Je geeft dan voordat je de tweede boeking afgerond hebt het boekingsnummer in van de eerste boeking. Dit is ergens bij de voorkeuren/speciale behoeften sectie van de boeking.
Mocht je boeking ver in de toekomst liggen kun je natuurlijk tegen die tijd de reserveringslijn eens bellen. Mogelijk is het tegen dan wat rustiger. Met de steeds veranderende maatregelen zijn er veel meer mensen die boekingen willen wijzigen of annuleren, dus dan is het lastig om er door te komen. Heb je al eens geprobeerd of ze je via FB of Twitter (@DLPHelp) je misschien kunnen helpen met het koppelen van boekingen? Geen idee of ze dat kunnen, maar vragen kan altijd natuurlijk.
Mocht je boeking ver in de toekomst liggen kun je natuurlijk tegen die tijd de reserveringslijn eens bellen. Mogelijk is het tegen dan wat rustiger. Met de steeds veranderende maatregelen zijn er veel meer mensen die boekingen willen wijzigen of annuleren, dus dan is het lastig om er door te komen. Heb je al eens geprobeerd of ze je via FB of Twitter (@DLPHelp) je misschien kunnen helpen met het koppelen van boekingen? Geen idee of ze dat kunnen, maar vragen kan altijd natuurlijk.
Intussen gelukt om de reserveringen aan elkaar te koppelen via een mailtje naar dlp.benelux.cro@disneylandparis.com
Bedankt voor alle tips
Bedankt voor alle tips
Mooi en veel plezier.gftbak schreefCOLONIntussen gelukt om de reserveringen aan elkaar te koppelen via een mailtje naar dlp.benelux.cro@disneylandparis.com
Bedankt voor alle tips
Wij gaan in november naar Disneyland. Weet iemand of het al terug mogelijk is om een ontbijt te reserveren met aanwezigheid van de personages of de prinsessen? Zo ja, kunnen wij daarvoor onze vouchers van standaard halfpension gebruiken en bijbetalen? Of moet je dan de Plus versie hebben?
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9220
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Er zijn geen figuren in de restaurants momenteel. En dus ook geen prijzen...nienna schreefCOLONWij gaan in november naar Disneyland. Weet iemand of het al terug mogelijk is om een ontbijt te reserveren met aanwezigheid van de personages of de prinsessen? Zo ja, kunnen wij daarvoor onze vouchers van standaard halfpension gebruiken en bijbetalen? Of moet je dan de Plus versie hebben?
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Iemand die me kan uitleggen wat eigenlijk het voordeel is van maaltijdvouchers te nemen ?
Als je geen vouchers hebt kan je toch exact hetzelfde bestellen op restaurant voor exact dezelfde prijs ... wat is dan de zin van deze vooraf te bestellen ?
Als je geen vouchers hebt kan je toch exact hetzelfde bestellen op restaurant voor exact dezelfde prijs ... wat is dan de zin van deze vooraf te bestellen ?
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9220
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Met de vouchers betaal je voor de voorgestelde menus wat minder dan als je in het restaurant zou betalen. https://www.cafemickey.com/news/index.p ... jdvouchersgeebee schreefCOLONIemand die me kan uitleggen wat eigenlijk het voordeel is van maaltijdvouchers te nemen ?
Als je geen vouchers hebt kan je toch exact hetzelfde bestellen op restaurant voor exact dezelfde prijs ... wat is dan de zin van deze vooraf te bestellen ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Klopt inderdaad ,heb ze volgend weekend ook weer bijgeboekt en het scheelt inderdaad meerdere euro's.Prins Adam schreefCOLONMet de vouchers betaal je voor de voorgestelde menus wat minder dan als je in het restaurant zou betalen. https://www.cafemickey.com/news/index.p ... jdvouchersgeebee schreefCOLONIemand die me kan uitleggen wat eigenlijk het voordeel is van maaltijdvouchers te nemen ?
Als je geen vouchers hebt kan je toch exact hetzelfde bestellen op restaurant voor exact dezelfde prijs ... wat is dan de zin van deze vooraf te bestellen ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
En gemakkelijk is het bovendien ook nog.