Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het is bungalowrace bij Center Parcs! Boek nu je verblijf vanaf 14 euro per persoon per nacht. Wist je dat op enkele minuten rijden van Disneyland Paris een nieuw park is Village Nature, ook dit kan je boeken tijdens deze actie.
Meer info hier: http://bit.ly/BungalowraceParis

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De BUNGALOW RACE is terug!
Boek nu ook Village Nature Paris tegen lage prijzen, kijk snel hier: https://buff.ly/2OHUWjY

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Hoi allemaal ik heb een vraag misschien dat jullie me kunnen helpen omdat disney zelf moeilijk bereikbaar is. Ik had eigenlijk en vraag krijg je nu als je een jaarkaart hebt van disney ook korting als je een bungalow huurt bij village nature. Dat komt omdat ik met me schoonouders er heen wil gaan en dan zijn we namelijk met 5 volwassen en twee kinderen een van 7 en een van 17 op dat moment.
We wilde eigenlijk kijken naar David crocket dance maar de huisjes daar zijn Max 6 personen. Maar wie kan me nu even helpen ik ben in het bezit van een infinity jaarpas
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

disneyfan29 schreefCOLONHoi allemaal ik heb een vraag misschien dat jullie me kunnen helpen omdat disney zelf moeilijk bereikbaar is. Ik had eigenlijk en vraag krijg je nu als je een jaarkaart hebt van disney ook korting als je een bungalow huurt bij village nature. Dat komt omdat ik met me schoonouders er heen wil gaan en dan zijn we namelijk met 5 volwassen en twee kinderen een van 7 en een van 17 op dat moment.
We wilde eigenlijk kijken naar David crocket dance maar de huisjes daar zijn Max 6 personen. Maar wie kan me nu even helpen ik ben in het bezit van een infinity jaarpas
Ja je krijgt korting met je jaarpas, maar enkel als je via Disney zelf boekt. Hiervoor bel je naar de reserveringslijn zoals bij elke andere room only boeking met jaarpaskorting. Vaak is dit duurder dan wanneer je gewoon via Centerparcs boekt omdat CP zelf ook altijd kortingsacties lopen hebben.
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Dank je ona1991 want dan kunnen we die doen als we met de familie weg gaan.
Want de rest moet nog wel een jaarpas aan schaffen maar alle beetjes helpen
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Hoi allemaal,

Ik weet niet helemaal zeker of ik het heb gelezen of niet, maar kun je gratis parkeren bij Disney als je hier verblijft? Ik kan het niet meer terug vinden.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tess81 schreefCOLONHoi allemaal,

Ik weet niet helemaal zeker of ik het heb gelezen of niet, maar kun je gratis parkeren bij Disney als je hier verblijft? Ik kan het niet meer terug vinden.
Als je via Disney zelf geboekt hebt wel denk ik, anders niet.... (Dus als je via Center Parcs boekt)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Dank je wel! Dat is jammer ik heb via centerparcs geboekt.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Village Nature Paris heropend

Vandaag, 22 juni, is Village Nature Paris heropend nadat ze noodgedwongen haar deuren moest sluiten in verband met de maatregelen ter bestrijding van het Covid-19 virus. De heropening is mogelijk doordat de regio waarin Village Nature Paris en Disneyland Paris zich bevinden een groene zone werd.

Heb jij al eens mogen verblijven in dit prachtige vakantiepark nabij Disneyland Paris?

Lees op ons forum alles over het vakantiepark en kijk zeker eens naar onze reviews.

Een verblijf boeken of de prijzen bekijken? Klik hier voor België of klik hier voor Nederland

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Hoi allemaal,

Als je Village Nature boekt via de site van Disneyland Parijs zijn standaard tickets inbegrepen voor 2 parkdagen naar keuze. Stel dat wij 5 dagen gaan, willen we graag minimaal 4 dagen entreetickets erbij. Weet iemand of dit kan als je telefonisch boekt via DLP? Via de site kan het niet, en Center Parcs zelf verkoopt helemaal geen entreetickets meer bij.

Dank! Gr. Joyce
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Joyce_Belle schreefCOLONHoi allemaal,

Als je Village Nature boekt via de site van Disneyland Parijs zijn standaard tickets inbegrepen voor 2 parkdagen naar keuze. Stel dat wij 5 dagen gaan, willen we graag minimaal 4 dagen entreetickets erbij. Weet iemand of dit kan als je telefonisch boekt via DLP? Via de site kan het niet, en Center Parcs zelf verkoopt helemaal geen entreetickets meer bij.

Dank! Gr. Joyce
Wij hebben (inmiddels enkele jaren geleden wel, 2018) in Villages nature verbleven met onze jaarpassen, rechtstreeks via CP geboekt toen. Wij konden via de villages nature app tickets bestellen, alsook via de receptie.

In de huidige situatie echter dacht ik dat geen enkele instantie buiten DLP zelf tickets mag verkopen ivm de reservaties door de covid maatregelen. Naburige campings, hotels e.d verkopen ze om die reden momenteel ook niet zelf.
Ik denk dat je makkelijkste manier dus is om ze zelf te boeken via de website van Disneyland Paris (dus gewoon zelf extra dagticketjes kopen) of als je rechtstreeks gaat boeken, ze aan je arrangement laten toevoegen (online kan je dat zelf niet geloof ik, maar telefonisch wel).
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Joyce_Belle schreefCOLONHoi allemaal,

Als je Village Nature boekt via de site van Disneyland Parijs zijn standaard tickets inbegrepen voor 2 parkdagen naar keuze. Stel dat wij 5 dagen gaan, willen we graag minimaal 4 dagen entreetickets erbij. Weet iemand of dit kan als je telefonisch boekt via DLP? Via de site kan het niet, en Center Parcs zelf verkoopt helemaal geen entreetickets meer bij.

Dank! Gr. Joyce
Tickets voor 4 dagen zijn toch te koop via de DLP site: https://clk.tradedoubler.com/click?p=21 ... g=22029728

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Hallo!

Kan iemand mij vertellen hoe het zit als ik via Centerparcs boek. Komen er dan nog kosten bij voor de inkom van Dinsey?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar