Algemene info en vragen over jaarkaarten kan je hier vinden of stellen!
Kijk eerst in ons jaarkaart forum of je vraag er al staat!
Overzicht van de Disneyland Paris jaarkaart...
Kijk hier om je jaarkaart online te kopen of voor meer info
Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Pa
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
Nieuwe manier van presenteren van de verschillende jaarpassen voor het Bureau Passeport Annuel met de openingstijden in het Disneyland Park.
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
Het bureau voor de jaarkaarthouders is gesloten vanaf 1 september. In de plaats daarvan kan je terecht bij de rechtse kassa's van het Walt Disney Studios Park. Ze zijn open elke dag vanaf 12u tot 18u.
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
Algemene info vind je hier: https://www.cafemickey.com/news/index.p ... en?start=0
En tegenwoordig moet je ze kopen of afhalen na online aankoop bij rechts de kassa's van het Walt Disney Studios Parks Park.
- goeweekend
- Member
- BerichtenCOLON 6
- GeregistreerdCOLON 09 Jun 2015, 19:24
Hallo,
Weet er iemand of het nog mogelijk is om een jaarkaart online te verlengen?
Ik heb wel verwijzingen terug gevonden doch op de site van Disneyland vind ik dit nergens terug.
Al bedankt voor de hulp!
Ik heb wel verwijzingen terug gevonden doch op de site van Disneyland vind ik dit nergens terug.
Al bedankt voor de hulp!
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
Op de Franse site vindt je altijd meer over de jaarkaarten.goeweekend schreefCOLONHallo,
Al bedankt voor de hulp!
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Jaarkaarten voor mindervaliden zijn alleen te koop ter plaatse in het park. Pas na aankoop kan je de volgende dagen toegang reserveren op basis van beschikbaarheid! We zouden gaan van 25/6 -28/6. We hebben al gereserveerd bij het partnerhotel Magic Circus en trein gereserveerd én betaald. Nu zie ik dat er al 2 zaterdagen volzet zijn in juni.
Ik snap de nieuwe regeling wel ergens maar hoe jammer zou het zijn om daar te staan en dan toch niet binnen te mogen!
Dus nu is er een risico dat we daar misschien voor niks staan en ons geld van hotel én trein kwijt zijn. Héél, héél jammer...
Wat nu???
Ik snap de nieuwe regeling wel ergens maar hoe jammer zou het zijn om daar te staan en dan toch niet binnen te mogen!
Dus nu is er een risico dat we daar misschien voor niks staan en ons geld van hotel én trein kwijt zijn. Héél, héél jammer...
Wat nu???
- Maleficent
- Member
- BerichtenCOLON 37
- GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014, 08:30
Goedemorgen,
Graag richt ik mij tot andere leden op dit forum. Ik ben zelf een infinity jaarkaarthouder, echter zonder facebook account (een hoop informatie van fb mis ik hierdoor dus).
Ik probeer al enige tijd een privilege ticket voor mijn vriendin te boeken voor onze trip van 12, 13 en 14 juni a.s.
Tot op heden is juni niet beschikbaar, maar ik vind dat de tijd nu toch begint te dringen. Wij hebben wel al een Room only geboekt, ik zou graag zekerheid hebben. Mijn eigen toegang voor jaarkaarthouder heb ik al wel gereserveerd.
Heeft iemand meer informatie voor mij? Of is er een verwachting per wanneer juni wordt vrijgegeven?
Alvast vriendelijk bedankt!
Graag richt ik mij tot andere leden op dit forum. Ik ben zelf een infinity jaarkaarthouder, echter zonder facebook account (een hoop informatie van fb mis ik hierdoor dus).
Ik probeer al enige tijd een privilege ticket voor mijn vriendin te boeken voor onze trip van 12, 13 en 14 juni a.s.
Tot op heden is juni niet beschikbaar, maar ik vind dat de tijd nu toch begint te dringen. Wij hebben wel al een Room only geboekt, ik zou graag zekerheid hebben. Mijn eigen toegang voor jaarkaarthouder heb ik al wel gereserveerd.
Heeft iemand meer informatie voor mij? Of is er een verwachting per wanneer juni wordt vrijgegeven?
Serena
Non omnis moriar
Infinity annual pass holder
- Prins Adam
- Beheerder
- BerichtenCOLON 9221
Hoi, spijtig genoeg is het niet geweten wanneer je zal kunnen reserverenMaleficent schreefCOLON ↑03 Mei 2023, 09:34 Goedemorgen,