Vraag over Magic Band +

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sylvia1978
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2015, 20:16

Hallo,

Wij gaan volgend jaar zomer naar WDW 🥳 en willen graag vooraf de gepersonaliseerde Magic Band + kopen. Met een VPN is dit te doen, maar ik lees nu overal dat de Magic Bands vrij snel losschieten en dan afvallen. In USA hebben ze hier Bitbelts voor ontwikkeld, maar het opsturen naar NL is nog duurder dan de Bitbelts. Heeft iemand ervaring met een soortgelijk product wat in Europa verkrijgbaar is of heeft iemand een Magic Band + en wil voor mij opmeten hoe breed het bandje is? Dan kan ik op zoek naar een beveiliging voor de Magic Band +. Zou het zonde vinden als we hem kwijt raken.
Alvast bedankt voor de reactie!
Groetjes Sylvia.
"You can't focus on what's going wrong. There's always a way to turn things around"
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sylvia1978 schreefCOLON 01 Okt 2023, 12:48 Hallo,

Wij gaan volgend jaar zomer naar WDW 🥳 en willen graag vooraf de gepersonaliseerde Magic Band + kopen. Met een VPN is dit te doen, maar ik lees nu overal dat de Magic Bands vrij snel losschieten en dan afvallen. In USA hebben ze hier Bitbelts voor ontwikkeld, maar het opsturen naar NL is nog duurder dan de Bitbelts. Heeft iemand ervaring met een soortgelijk product wat in Europa verkrijgbaar is of heeft iemand een Magic Band + en wil voor mij opmeten hoe breed het bandje is? Dan kan ik op zoek naar een beveiliging voor de Magic Band +. Zou het zonde vinden als we hem kwijt raken.
Alvast bedankt voor de reactie!
Groetjes Sylvia.
Hoi, wij hebben deze nooit verloren moet ik zeggen. De band versmalt naar buiten toe en is tussen de 2.4 en 2 cm ongeveer...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar