Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Welkom op ons gezellige Café Mickey-forum! Wij zijn heel benieuwd naar wie jij bent, dus laat ons gerust iets weten...
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Even ter herinnering, ben je nieuw op Café Mickey stel jezelf voor!! Wie wil de eerste zijn?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Vince
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2012, 00:49

Hoi,
Ik ben blijkbaar de eerste, dus bij deze stel ik mij voor :D

Ik vertrek straks terug voor een dagje en ik heb al veel handige info via hier gevonden!!
Goe bezig mannen!! ;)

Grtz,
Vince alias Disneyzot
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Disneyzot schreefCOLONHoi,
Ik ben blijkbaar de eerste, dus bij deze stel ik mij voor :D

Ik vertrek straks terug voor een dagje en ik heb al veel handige info via hier gevonden!!
Goe bezig mannen!! ;)

Grtz,
Vince alias Disneyzot

Hey Disneyzot!!

Leuk om es een complimentje te krijgen :D ! We zijn benieuwd hoe jouw dagje zal zijn, als je tijd hebt misschien een TR'tje (of enkele foto's?). Alvast hééééél vééééél plezier!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hoi Disneyzot, veel plezier in DLP. En hopelijk kunnen we je nog heel wat verder helpen aan info! :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyzot schreefCOLONHoi,
Ik ben blijkbaar de eerste, dus bij deze stel ik mij voor :D

Ik vertrek straks terug voor een dagje en ik heb al veel handige info via hier gevonden!!
Goe bezig mannen!! ;)

Grtz,
Vince alias Disneyzot

Welkom, leuk dat je ons forum handig vind. Als je zelf dingen kan toevoegen of vragen hebt kom er gerust mee langs op ons forum en laat je trip reportje maar komen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Vince
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2012, 00:49

Thx allemaal, leuk om je zo welkom te voelen!! :)
Het was maar een dagje, maar natuurlijk was het veel te kort en heb ik er eigenlijk niet ten volle van kunnen genieten en dan kwamen er nog de problemen bij van de buschauffeur, die ineens vroeger wou vertrekken, waardoor ik de parade niet heb kunnen zien... :?

Maar kijk volgende week ga ik al terug en dan voor een weekendje, kan ik alles zien, parade, dreams, ben dus in blijde verwachting!! :D

Het lijkt me leuker dat ik daar een trip reportje van maak en dan ook foto's post ;)

Daarnaast had ik nog wel een vraagje, want ik vind m'n profielnaam eigenlijk niet zo geslaagd, zou het willen veranderen in Prince Vince, klinkt leuker ook, niet? :) Alleen hoe moet ik dit doen, kan ik mijn account naam nog wijzigen of moet ik dan een nieuw profieltje aanmaken?

Grtzzzzz,
Prince Vince alvast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een dagje is veel te kort zeker met de bus want dan heb je zelfs geen hele dag....

Wij kunnen je naam wijzigen hou er dan we rekening mee dat je met je nieuwe naam moet inloggen....
Zelf kan je dit niet. Ik kijk er vanavond naar!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Vince
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2012, 00:49

Prins Adam schreefCOLONEen dagje is veel te kort zeker met de bus want dan heb je zelfs geen hele dag....

Wij kunnen je naam wijzigen hou er dan we rekening mee dat je met je nieuwe naam moet inloggen....
Zelf kan je dit niet. Ik kijk er vanavond naar!
Absoluut, maar ben al veel geweest en altijd voor meedere dagen, meestal 3, maar was nu ook omdat een vriendin een gratis ticket had, dus ging alleen maar voor één dag, was ook niet veel en anders werd het ook wat te kostelijk voor haar dan vooral, want we zouden dan in kerstperiode teruggaan.. ;)

Aah dat is wel goed, dat het dan toch gaat en als je wil mag je dit doen, ik hou er zeker rekening mee.
Het is dan Prince Vince vanaf nu, klinkt leuker :P

Merci alvast!!
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Welkom Prince Vince, en zo te zien geniet je al volop van de Disneymagie :sorc:
168
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 22:02

Eff voorstellen... Ik ben Margit gezinnetje 2 kids. Disney land altijd leuk wij gaan eind september weer. Moet wel nog een beetje zoeken hier waar ik alles kan vinden en vragen haha
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom op ons forum!!! En veel voorpret voor je tripje in september!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

168 schreefCOLONEff voorstellen... Ik ben Margit gezinnetje 2 kids. Disney land altijd leuk wij gaan eind september weer. Moet wel nog een beetje zoeken hier waar ik alles kan vinden en vragen haha

Welkom op CM!! Hopelijk vind je hier alles wat je wenst te weten te komen. En anders staan wij wel voor je klaar, hoor :D !
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hartelijk welkom Margit!! :goofy:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Heleen
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012, 18:11

Hoi. Mijn naam is Heleen getrouwd met Dennis en hebben een dochter Jasmijn van 2 1/2. Sinds 2002 gaan we al naar disney. In 2009 zijn we in Anaheim geweest. Mooie ervaring. Sinds eind vorig jaar zijn we in bezit van een dreampas. Onze dochter krijgt nu ook al last van het virus. Na er al 4 keer geweest te zijn, vraagt ze bij thuiskomst gaan we naar Mickey. 3 augustus voor het laatst 26 oktober is de volgende trip. Hopend dat ik mijn stempeltje bijelkaar krijg voor nog een jaar magie.

groetjes Heleen
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar