groetjes
Disney Boeken
-
mickey duck
- Member

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 30 Mei 2012, 21:32
het boek heeft me dus 9.99 euro gekost , binnen 8 dagen geleverd
groetjes
groetjes
mickey duck schreefCOLONhet boek heeft me dus 9.99 euro gekost , binnen 8 dagen geleverd
groetjes
Hey, bedankt om me op de hoogte te brengen! Ik zal ook es moeten langsgaan dan
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
De kaft voor het 6de deel uit de Kingdom Keepers reeks (Kingdom Keepers VI: Dark Passage) is bekend gemaakt:
In Dark Passage (het voorlaatste boek uit de reeks), verkrijgbaar vanaf april 2013, ontdekken de Kingdom Keepers dat Maleficent en the Overtakers een catastrofaal event plannen, die zelfs ver buiten de Disneywereld gevolgen kan hebben. Aan boord van een Disney Cruise Line schip ontdekken de Keepers en hun Hologrammen een puzzel uit een gestolen dagboek. Een destructieve kracht komt vrij, en de Kingdom Keepers zullenl bij de eerste slachtoffers zijn.
bron: Disney Reads
In Dark Passage (het voorlaatste boek uit de reeks), verkrijgbaar vanaf april 2013, ontdekken de Kingdom Keepers dat Maleficent en the Overtakers een catastrofaal event plannen, die zelfs ver buiten de Disneywereld gevolgen kan hebben. Aan boord van een Disney Cruise Line schip ontdekken de Keepers en hun Hologrammen een puzzel uit een gestolen dagboek. Een destructieve kracht komt vrij, en de Kingdom Keepers zullenl bij de eerste slachtoffers zijn.
bron: Disney Reads
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
mickey duck
- Member

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 30 Mei 2012, 21:32
ik wil nog eens een leuk disneyland (world , ... ) boek lezen . Heeft iemand nog andere boeken ?
groetjes lars
groetjes lars
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Het duurt niet lang voor dat ik in dit boek ga beginnen..
Kan echt niet meer wachten!
Heeft iemand hier nog suggesties van Disney boeken die in dezelfde "genre" vallen als dit boek?
Waiting for the day we'll meet. 
- desidinges
- Member

- BerichtenCOLON 77
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58
jullie brengen me wel op allerlei leuke cadeau ideeën voor manlief!!
BibiTotoLover schreefCOLONHeeft iemand hier nog suggesties van Disney boeken die in dezelfde "genre" vallen als dit boek?
Volledig in de lijn van bovenstaand boek is "The Pixar Treasures" van Tim Hauser. Eigenlijk meer een scrapbook, maar ook met heel veel leuke info over de verschillende Pixar films.

https://bit.ly/2vKrfFu
Als je vervolgens volledig in de ban bent van Pixar, dan bestaat er geen beter boek dan "The Pixar Touch" van David A Price. Een zeer uitgebreid boek over de verschillende jaren van Pixar, vanaf het allereerste begin bij Apple.
Het is zeker geen gemakkelijk boek, zeker de beginjaren moest ik me er even doorsleuren, maar het is zo interessant!!

Bol.com
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
^Oké, thanks! 
Heeft iemand trouwens een lijst of overzichtje van alle Disney "Art of..." boeken?
Heeft iemand trouwens een lijst of overzichtje van alle Disney "Art of..." boeken?
Misschien kan dit je helpen?BibiTotoLover schreefCOLON^Oké, thanks!
Bol.com
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
^Hé, dankjewel! Ik zal eens uitgebreid een kijkje nemen. 
Ik heb ook al een tijdje me oog op deze laten vallen;

Is dat ook een goede aankoop denk je?

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Dat is een prachtig boek, heb het hier zelf ook in huis.BibiTotoLover schreefCOLON^Hé, dankjewel! Ik zal eens uitgebreid een kijkje nemen.
Zeker weten een grote aanrader!

Heb dat boek zelf nog niet in mijn handen gehad. Maar kom het wel overal tegen wanneer je op Disneyboeken surft... Wordt blijkbaar door de fans wel erg aangeprezen, dus denk dat je zeker geen miskoop doet!BibiTotoLover schreefCOLON^Hé, dankjewel! Ik zal eens uitgebreid een kijkje nemen.
Deze staan voorlopig bovenaan mijn 'to buy' lijstje:

Heeft er iemand dit boek ook al gelezen?
'Fairest of all"
Ik ben zo verslaafd aan dit verhaal
Het boek gaat over het leven van the evil queen van snow white, het vertelt haar verhaal achter de film.
en je komt ook eindelijk de reden te weten waarom ze zo haatvol is tegenover snowwhite.
Ik heb dit boek de eerste keer in 5 dagen uitgelezen, als een echte villainfan, weet ik graag de hele achtergrond over de characters en de queen mag zeker niet ontbreken.
Het boek laat je zien hoe de queen van loyaal en liefdevol naar egoistisch en evil wordt.
een echt verhaal naar mijn hart <3
Mijn favorite quote van haar:
"Am I really enchanting or do I pocess true beauty?"
Hierbij de cover van het boek!
een leuk detail over de cover:
De omslagcover toont haar mooie kant, haar goedheid.
En wanneer je die omslag afneemt, zie je haar innerlijke kant: de slechte kant.
Ik vond dit een enorm leuk detail.

Als je ook van villains houdt zoals ik, is dit boek echt een aanrader!
"after al, evil isn't born, it's made"
'Fairest of all"
Ik ben zo verslaafd aan dit verhaal
Het boek gaat over het leven van the evil queen van snow white, het vertelt haar verhaal achter de film.
en je komt ook eindelijk de reden te weten waarom ze zo haatvol is tegenover snowwhite.
Ik heb dit boek de eerste keer in 5 dagen uitgelezen, als een echte villainfan, weet ik graag de hele achtergrond over de characters en de queen mag zeker niet ontbreken.
Het boek laat je zien hoe de queen van loyaal en liefdevol naar egoistisch en evil wordt.
een echt verhaal naar mijn hart <3
Mijn favorite quote van haar:
"Am I really enchanting or do I pocess true beauty?"
Hierbij de cover van het boek!
een leuk detail over de cover:
De omslagcover toont haar mooie kant, haar goedheid.
En wanneer je die omslag afneemt, zie je haar innerlijke kant: de slechte kant.
Ik vond dit een enorm leuk detail.

Als je ook van villains houdt zoals ik, is dit boek echt een aanrader!
"after al, evil isn't born, it's made"
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40