Studio D vervangt Disney Junior - Live on Stage! Lente 2020

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Woehoeeeee twee nieuwe characters in DLP!! Die mogen we zeker niet vergeten een bezoekje te brengen :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ben benieuwd of ze meetable worden.. Of dat het meer een dance-party is
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
P-C

Wezz schreefCOLONBen benieuwd of ze meetable worden.. Of dat het meer een dance-party is
Het is een danceparty, wat ik gehoord heb, dus ze stoppen niet om foto's te maken. Anders wordt een hel. Vrienden zijn net terug en vertelden dat.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Ik vind het wel jammer, vind Sofia wel schattig
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

maar zoals op enkele filmpjes te zien is nemen ze wel wat tijd voor de allerkleinste en tenslotte is daar de attractie ook voor gemaakt.
P-C

Prince Philip schreefCOLONmaar zoals op enkele filmpjes te zien is nemen ze wel wat tijd voor de allerkleinste en tenslotte is daar de attractie ook voor gemaakt.
Ik vind het goed hoor dat ze uiteraard wel even voor de kleinste stoppen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Live on Stage is toegevoegd aan de ingang.

Afbeelding

(Bron InsideDLParis)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
P-C

Prins Adam schreefCOLONLive on Stage is toegevoegd aan de ingang.

(Bron InsideDLParis)
ziet er raar uit.... echt ernaast geplakt, alsof ze het vergeten waren.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Wezz schreefCOLONBen benieuwd of ze meetable worden.. Of dat het meer een dance-party is
Wij zijn afgelopen vrijdag ook even langs geweest. Jake & Sofia waren er inderdaad, maar er wordt geen tijd gemaakt voor een meet 'n greet. Al blijft het voor de allerkleinsten wel erg leuk om ze gewoonweg al te zien.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Wij hebben het ook al ondervonden, onze jongste is thans altijd een 'rappe', maar als hij moet gaan dansen, neen hoor, dan blijft hij wel op papa's schoot in de rolstoel zitten. En ja, enkel de kindjes die dansen maken kans op een foto met Jake of Sofia. Zelfs gezien dat er een kindje met een beperking in het hoekje stond, wat ikzelf dus heel erg vond, dat de CM's dan zelfs geen uitzondering maken en vragen of Jake/Sofia niet tot bij die kleine konden gaan. En er was trouwens geen volk binnen, het was de allereerste dag dat het nieuwe programma begon, en nog niet iedereen had er weet van, er waren hoop en al 15 kindjes binnen in het zaaltje.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

De vernieuwde versie uit de Amerikaanse parken.

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laat maar naar DLP komen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Is best wel een leuke show maar mensen die met Sofia en Jake op de foto willen nou was er zaterdag en zondag met zaterdag twee keer geweest en zondag twee keer eerste keer zaterdagmorgen alleen mast gedans ik vroeg of ik met ze op de foto mocht hij zei ja volgens mij de cm matthieu maar toen kwam de strenge cm en ik mocht absoluut niet op de foto spen dan tegen al die kids zegen Sofia and Jake gaan slapen de cm. Zij kom vanmiddag mast terug en ik mocht als eerste op de foto toen was mij lieve lieve cm Natascha er die zij dat ik de eerste show moest komen en de tweede show de eerste show was die boze er weer maar de tweede mocht ik achter de schermen een meet and greet met Jake en wie kan daar Sofia want die was eigenlijk al weg vond ik zo leuk ik heb de laatste keer de show heb gezien maar wie zag ik daar stitch en angel en goofy mickey donald Katrien dopey en sneezy en de rest van de 7 dwergen ontbraken Natascha die was mee en toen vroeg ze of ik om 13.00 nar fantasyland moest komen en om 15.00 naar adventureland land en ze zij dat
Ik bij de eind poort moest wachten helemaal achterin en wie kwamen daar Sneeuwwitje en de 7 dwergen ik dacht ik maak een foto maar neeeeee mijn telefoon was leeeeg grrrr en wi kamen er achteraan belle en het beste mickey and minnie in halloween outfit captain haak en wie was daar met die grote oren marieeeeeeeeeee en Katrien en heb zelfs nog een foto kunnen scoren met kwik kwek en kwak en clarabelle en nog meer geweldig tripjes dus maar dus altijd vragen bij plahjouse
En wie zag ik in afventureland balloo abu Jimmy cricket
King louie en rafiki timo en tweedle en deedle en meeko en kanai en koda !!!,!
En terk en ik heb voor de rest nog gewone vip characters gezien dus een super verhaal en trip en heb chip an dale ook gezien en lilo en rapunzel en flyn en buzz en sulley en Woody en jessie Emile en ratoutile Mrs. Mr. incredible Endstra was het
Dlrp is top
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Precies heel wat characters gezien, supermickey! Mocht je foto's willen delen, dan kan dat altijd in het Tripreporten onderdeel! :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Alleen al met het Beest zou ik heel blij zijn

Super zoveel foto's jammer van de lege gsm.
Net dan moet zoiets gebeuren

P.S. Even off. topic als iemand weet wanneer en waar ik het Beest kan ontmoeten laat het zeker weten
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar