Geen Terrorific Night in 2013

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens de altijd goed geïnformeerde bronnen van Disney Central Plaza, zullen er dit jaar geen Terrorific Nights worden georganiseerd tijdens het Halloween seizoen. Het Walt Disney Studios Park was de afgelopen jaren enkele avonden in oktober het decor van de 'volwassen-versie' van Halloween met zombies, enge wezens en schrikeffecten.

Afbeelding

Volgens Disney Central Plaza zou het hard-ticket evenement niet aan de standaarden van Disney Parks & Resorts voldoen en daardoor op aandringen van de Amerikanen zijn geschrapt van de kalender. Disney zelf rept voorlopig met geen woord over het lot van Terrorific Night. Philippe Gas, CEO van Disneyland Paris, heeft wel al laten doorschemeren dat er grote veranderingen op komst zijn voor zowel het Halloween-, als het Kerstseizoen in Parijs. Wat hier precies mee wordt bedoelt is vooralsnog onduidelijk. Komende zomer zal Disney meer bekend maken over het entertainment tijdens het Halloween- en Kerstseizoen.

(Bron Magische nachten.nl)

Filmpje van 2012

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
P-C

Toch blijft het jammer, maar ik vind dat sombere halloween met zombies enzo ook niet bij Disney horen hoor.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

P-C schreefCOLONToch blijft het jammer, maar ik vind dat sombere halloween met zombies enzo ook niet bij Disney horen hoor.
Het hoorde toch wel in de Studio's vond ik. We hebben alle edities gedaan dacht ik maar de eerste bleef altijd de beste!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
tancho
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2009, 10:21

Wij hebben de avonden van de tweede en de vierde terrorific night meegemaakt en we vonden ze geweldig.
Heel erg jammer dat ze verdwenen zijn, anders waren we zeker weer van de partij geweest.
Is er iemand die me kan vertellen of de fright nights in Walibi enig sinds te vergelijken zijn met de terrorific Nights in de Studio`s ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

tancho schreefCOLONWij hebben de avonden van de tweede en de vierde terrorific night meegemaakt en we vonden ze geweldig.
Heel erg jammer dat ze verdwenen zijn, anders waren we zeker weer van de partij geweest.
Is er iemand die me kan vertellen of de fright nights in Walibi enig sinds te vergelijken zijn met de terrorific Nights in de Studio`s ?
Volgens mij zijn ze toch stuk enger daar! Ben er wel nooit geweest....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar