Disney's Halloween Party

Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

En. Nikki ben geen vrienden met hem in het verleden vorig jaar ofzo tweee jaar geleden heb ik op zijn foto,s geantwoord bijv goh wat een leuke foto dus

Fijne avond nog
Dlrp is top
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

En we gaan weer verder met waar het topic over gaat :-).


Een paar foto's van DisneyMoi op twitter ( de prins ):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Onze vriend van Pixiedust.be heeft een verslag van de avond gemaakt:

P-C

Supermickey schreefCOLON[ik mis bij mensen shelliemay heb haar wel gezien maar ja ik ben wel een beetje laat maar maarja
Dus


Ik was ook bij de halloween soireveerst naar de boot en zo en naar de party toen ik de prins
Zag botste serieus per ongeluk tegen hem aan en. Zij dat het mij heel erg speet hij was niet zo boos
Maar ik dacht van wel toen mijn zoontje van twee sorry meneer zij werd hij zo verliefd dat hij mij mee vroeg met zijn gezelschap vond het best leuk en kreeg meteen zijn nummer en het nummer van zijn gevolgen het was echt leuk en hij zei dat ik met kerst ook wel mog komen dus daar gingen we
Deze heb ik gezien
Weet niet meer zo goed waar allemaal ging zo snel ik werd ook apart genomen en de. Meeste sets waren ook Prive af en toe waren ze ook voor het gewone publiek disney moi zijn twitrer zou het plaatsen op zijn twitter

GAAAF!!!! Ben je de hele avond met hem mogen meelopen??
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Een paar impressie foto's van onze vrienden van Pixiedust.be

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Pc
Ja maar doe het niet meer zo vaak is zoon gedoe ik was echt als aller aller aleer laatste ook ik zou misschien nog wel meegaan met kerst want hij heeft bevestigd dat gadget en bernard and bianca vrij zullen komen voor publiek en duffy en shelliemay gaan op boarding house staan maar het zijn maar geruchten maar wel leuk maar misschien niet meer zo vaak
Dlrp is top
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Supermickey schreefCOLONPc
Ja maar doe het niet meer zo vaak is zoon gedoe ik was echt als aller aller aleer laatste ook ik zou misschien nog wel meegaan met kerst want hij heeft bevestigd dat gadget en bernard and bianca vrij zullen komen voor publiek en duffy en shelliemay gaan op boarding house staan maar het zijn maar geruchten maar wel leuk maar misschien niet meer zo vaak
Als er iemand weet of Shellie May naar buiten komt voor Kerst dan is het de Prins wel.
Begrijp niet helemaal hoe dat dan nog steeds een gerucht kan zijn, vooral aangezien je bij hem was.

Maar om je even uit de "droom" te helpen:
Shellie May komt tijdens het gehele Kerst seizoen NIET naar buiten.
Dit is op het What's New What's Next event bevestigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik moet echt zeggen: respect voor Disneyland Paris! Dat ze die rare characters eindelijk eens open hebben gesteld voor iedereen. Ik had er van tevoren een beetje een hard hoofd in, maar achteraf tóch spijt dat ik niet ben gegaan. Het ziet er allemaal super uit! Chaotisch, ja. Maar dat is altijd op zo'n avond. Volgend jaar ben ik in ieder geval zeker weer bij de Soiree!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Jongens deze discussie over de prins heeft eigen topic met pics etc. zie..... http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... &start=135
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Het zijn leuke foto`s die gemaakt zijn geworden tijdens de speciale avond.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nog enkele filmpjes!





Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar