Kan idd altijd handig zijn!DennisvanTiel schreefCOLON Dank dank, doe btw een opleiding over webdesign en scripts etc. Mochten jullie ooit hulp nodig hebben in Photoshop ofzo, ik sta altijd open voor projecten over Disney. (Niet dat het er hier uit ziet of er hulp nodig is, lol)
Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Leuk om een streekgenoot bij te hebben. Wij zijn van Ledewolfje schreefCOLONHallo,
Mijn naam is An.
Ik woon in Aalst (dus ook carnavalist) en ben 39 jaar oud.
Ik ben een grote Disney liefhebber en ga jaarlijks minstens 1 keer naar DLRP.
Mijn favoriete figuur is Mickey en mijn dochter van 7 is gek van Rapunzel.
Ik was vroeger lid van DLRPFans.be
Nu dit forum niet meer bestaat en de heimwee toeslaat naar het lezen van allerlei nieuwtjes over ons favoriete onderwerp, heb ik mij nu hier geregistreerd.

- collectcoins
- Member

- BerichtenCOLON 162
- GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08
Hallo,
mijn naam is Bjorn, 27 jaar en ben al disney-fan sinds jaren, met de paplepel ingegoten vrees ik
. Ga graag naar een van de Disney-parken en probeer alle disney classics compleet te krijgen op blu-ray en de treasures op dvd.
De naam collectcoins komt vanuit de webwinkel waar ik eigenaar van ben.
mijn naam is Bjorn, 27 jaar en ben al disney-fan sinds jaren, met de paplepel ingegoten vrees ik
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom hoor en veel plezier hier!collectcoins schreefCOLONHallo,
mijn naam is Bjorn, 27 jaar en ben al disney-fan sinds jaren, met de paplepel ingegoten vrees ik. Ga graag naar een van de Disney-parken en probeer alle disney classics compleet te krijgen op blu-ray en de treasures op dvd.

Dat is inderdaad leuk.Prins Adam schreefCOLONLeuk om een streekgenoot bij te hebben. Wij zijn van Ledewolfje schreefCOLONHallo,
Mijn naam is An.
Ik woon in Aalst (dus ook carnavalist) en ben 39 jaar oud.
Ik ben een grote Disney liefhebber en ga jaarlijks minstens 1 keer naar DLRP.
Mijn favoriete figuur is Mickey en mijn dochter van 7 is gek van Rapunzel.
Ik was vroeger lid van DLRPFans.be
Nu dit forum niet meer bestaat en de heimwee toeslaat naar het lezen van allerlei nieuwtjes over ons favoriete onderwerp, heb ik mij nu hier geregistreerd.
Hallo Allemaal
Vandaag door een lieven vriendin attent gemaakt op deze site. ( twiggy)
ik ben Diana en woon in het mooie zuid limburg.
wel 443 km van euro Disney af maar dat terzijde.
al jaren dol op alles wat met Disney te maken heeft.
morgen hoop ik met mijn ouders af te reizen voor een mooie dag Disney.
ik ga dan direct ook een jaarkaart nemen.
nadeel is dat als ik ernaar toe wil in het komende jaar ik vaak alleen ga reizen met de auto.
wellicht zijn hier nog meer lieve Disney vrienden die woonachtig zijn in zuid limburg zodat we misschien ook samen naar Disney kunnen gaan.
hopelijk zijn hier leuke mensen voor verdere vriendschappen.
ik wens iedereen een mooie avond en wellicht tot horens.
groetjes diana
nadeel is dat als ik ernaar toe wil in het komende jaar ik vaak alleen ga reizen met de auto.
wellicht zijn hier nog meer lieve Disney vrienden die woonachtig zijn in zuid limburg zodat we misschien ook samen naar Disney kunnen gaan.
groetjes diana
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
welkom allemaal
Second star to the right and straight on until morning,
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom en een fijne dag morgen!twiggy71 schreefCOLONHallo Allemaal
groetjes diana

twiggy71, van harte welkom. En heel veel plezier morgen!! Hopelijk vind je hier ook wat reismaatjes!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
Goofycollector
- Member

- BerichtenCOLON 108
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37
Hey mede disney fans!
Ook ik ben nieuw op dit forum dus zal mij meteen even voorstellen. Ik ben Joey (20), woonachtig in Nederland en groot disney fan.
Als kleine jongen meedere keren in Disneyland Parijs geweest en toen al aangestoken met het virus. Op mijn 5e jaar kwam daar echter een specifiek "virus" bij, namelijk die voor Goofy. Kreeg in Disneyland California namelijk een Goofy knuffel, en van het één is het andere gekomen. Ondertussen telt mijn verzameling meer dan 700 Goofy's in een daarvoor speciale ingerichte kamer. Tevens na mijn 5e, nog veel vaker in Disney geweest, waaronder ook alle parken in Walt Disney world en zelfs een cruise mogen maken met de DCL.
Ik lees dus graag mee hier op het forum en zal misschien zo af en toe ook wat berichtjes plaatsen.
Meteen een vraag, is er al zoiets als een topic waarin mensen elkaar vragen misschien iets voor ze te willen meenemen uit Disney? Ik zie natuurlijk wel is wat aan foto's op internet verschijnen aan merchandise en als je dan geen reisje naar Disney op de planning hebt staan is het "frustrerend, haha" dat je de betreffende Goofy niet kunt kopen.
Ook ik ben nieuw op dit forum dus zal mij meteen even voorstellen. Ik ben Joey (20), woonachtig in Nederland en groot disney fan.
Als kleine jongen meedere keren in Disneyland Parijs geweest en toen al aangestoken met het virus. Op mijn 5e jaar kwam daar echter een specifiek "virus" bij, namelijk die voor Goofy. Kreeg in Disneyland California namelijk een Goofy knuffel, en van het één is het andere gekomen. Ondertussen telt mijn verzameling meer dan 700 Goofy's in een daarvoor speciale ingerichte kamer. Tevens na mijn 5e, nog veel vaker in Disney geweest, waaronder ook alle parken in Walt Disney world en zelfs een cruise mogen maken met de DCL.
Ik lees dus graag mee hier op het forum en zal misschien zo af en toe ook wat berichtjes plaatsen.
Meteen een vraag, is er al zoiets als een topic waarin mensen elkaar vragen misschien iets voor ze te willen meenemen uit Disney? Ik zie natuurlijk wel is wat aan foto's op internet verschijnen aan merchandise en als je dan geen reisje naar Disney op de planning hebt staan is het "frustrerend, haha" dat je de betreffende Goofy niet kunt kopen.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom
Het is echt de MAX
dat er hier nog een Goofy fan is
Al ben jij wel een echte Fan Fan ik hou het met de meets en de filmpjes op dvd
Het is echt de MAX
Al ben jij wel een echte Fan Fan ik hou het met de meets en de filmpjes op dvd
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Hey welkom hoor! Leuk dat je al zoveel parken bezocht hebt... en ook DCL. Evenveel als mij en ik ben al 35Goofycollector schreefCOLONHey mede disney fans!
Heb je ook leuke foto's van die Goofy's die kan je ook altijd posten hier... http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=31
Het grote meebrang topic hebben wij (nog) niet maar mag je gerust openen in ons Cafe....
http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=1