Countdown
-
Roodtomaatje
- Member

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON 29 Dec 2013, 18:07
Nog maar 2 nachtjes te gaan! Kan haast niet meer wachten 
Verzonden met behulp van Tapatalk
Verzonden met behulp van Tapatalk
Hoi,
Wat leuk om te zien dat er mensen zijn die al zo snel weer naar Disneyland gaan! En het aftellen en de "voorpret" is bijna net zo leuk als de vakantie zelf
Ik ben voornemens om van donderdag 4 t/m zondag 7 september met de bus naar Disneyland te gaan en dan te overnachten in het Kyriad Hotel. Dat zou het voor mij de eerste keer zijn dat ik helemaal in mijn uppie ga. Zijn er mensen die deze periode ook naar Disneyland gaan?
Gr. Tessa
Wat leuk om te zien dat er mensen zijn die al zo snel weer naar Disneyland gaan! En het aftellen en de "voorpret" is bijna net zo leuk als de vakantie zelf
Ik ben voornemens om van donderdag 4 t/m zondag 7 september met de bus naar Disneyland te gaan en dan te overnachten in het Kyriad Hotel. Dat zou het voor mij de eerste keer zijn dat ik helemaal in mijn uppie ga. Zijn er mensen die deze periode ook naar Disneyland gaan?
Gr. Tessa
Hahaha, ik voel HIER zelfs de spanning!!! 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik heb hier een heel leuke Countdown app gevonden voor op de iPad/iPod /iPhone
T-Zero gewoon het uur en de datum instellen en een titel invoegen.
En hij telt heel mooi af met Maanden/weken/dagen/ uren/ minuten en seconden
Ik zoek een leuke app voor een android telefoon!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb hier een heel leuke Countdown app gevonden voor op de iPad/iPod /iPhone
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk
daar heb je een leuke disney app voor.ElsV schreefCOLONIk zoek een leuke app voor een android telefoon!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb hier een heel leuke Countdown app gevonden voor op de iPad/iPod /iPhone
Ik ga dat direct eens opzoekenTwiggy schreefCOLONdaar heb je een leuke disney app voor.ElsV schreefCOLONIk zoek een leuke app voor een android telefoon!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb hier een heel leuke Countdown app gevonden voor op de iPad/iPod /iPhone