Vele Disneyfans op dit forum en ook op twitter en facebook plaatsen schitterende foto's van beide parken.
Helaas is het ook mogelijk om foto's te maken van dingen die gewoon niet mooi zijn, of ergens niet horen. Het twitter-account @DLPRehabs heeft een fotoserie online geplaatst.
Bad Show!
Bad Show of gewoon typisch Disneyland Paris? 
Een klein beetje bas show van het weekend opgelost! Bij het popcornverkooppunt op Central Plaza (aan de Frontierland kant) stonden al maanden stoelen opgeslagen voor de VIP locatie voor Dreams. Deze werden nooit gebruikt en zijn eindelijk verwijderd!

bron: insideDLParis

Soms kan het inderdaad wraak roepend zijn als je dat allemaal ziet ;zoals afbladerende verf.
Maar bedenk ook dat men niet overal tegelijk kan zijn en ook maar een job tegelijk kan doen.
Maar dit betekend ook dat men niet op de verkeerde plaatsen moet besparen.
Maar bedenk ook dat men niet overal tegelijk kan zijn en ook maar een job tegelijk kan doen.
Maar dit betekend ook dat men niet op de verkeerde plaatsen moet besparen.
- Prins Adam
- Beheerder

idd zo donkerTwiggy schreef:Is jammer dat de verlichting uit is, het ziet niet uit:-)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik denk persoonlijk dat je dan niet de enige bent die zulke bedenkingen heeft.Jeroen schreef:Ik vraag me nog steeds af als de ik foto`s bekijk of dit allemaal wel Disney waardig is.
Soms denk ik wel eens dat daar de hele directie maar mag opstappen.
Tijdens het installeren van de ster van Dreams is de toren van het kasteel beschadigd geraakt onder het grote bewegende raam. Om niet de hele toren te hoeven verven is een soort van banaan achtige band geplaatst. Lelijk of niet?
VOOR:

NA:

VOOR:

NA:

-
juniordisneyfan
- Member

Bron @DLPtownSquare op twitter