Proficiat
Café Mickey bestaat 5 jaar!
- Maria-Anna
- Member

- BerichtenCOLON 440
- GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04
Ik kom hier ook al bijna 5 jaar graag op bezoek, op naar de volgende 5 jaar!
Proficiat
Proficiat
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
- dennisz1986
- Member

- BerichtenCOLON 36
- GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012, 23:56
Gefeliciteerd!!! Op naar de volgende 5 jaar!!! 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Een supercalifantastishe verjaardag gewenst
5 years of online magic
5 years of online magic
Gefeliciteerd jongens!
5 jaar geleden is deze club opgezet door een paar mensen met het idee dat er een forum nodig was met wat meer diepgang en kwaliteit, met wat ups en downs vind ik dat ik mijn hoedje mag afnemen voor degene die het nu runnen!
Jullie maken er goed werk van mannen en ook al ben ik zelf niet meer zo actief op de fora etc, ik wens jullie nog 5 succesvollere jaren toe!
5 jaar geleden is deze club opgezet door een paar mensen met het idee dat er een forum nodig was met wat meer diepgang en kwaliteit, met wat ups en downs vind ik dat ik mijn hoedje mag afnemen voor degene die het nu runnen!
Jullie maken er goed werk van mannen en ook al ben ik zelf niet meer zo actief op de fora etc, ik wens jullie nog 5 succesvollere jaren toe!
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Ik ben zelf ongeveer een jaar lid van dit forum en ik hoop dat het nog lang meegaat!
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.