Disney COSplay!

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

Hallo disneymaatjes,

Ik weet niet wie hier onder jullie bekend is met de term: Cosplay.

Cosplay= costume play, wat betekent dat je je verkleed als je favoriete film/boek/manga personage!
Ik zit in de belgische community cosplaycloud en hierbij gaan we dus elke conventie in Belgie in en Nederland af, om zo in een personage te kruipen en natuurlijk de bezoekers te entertainen!

Jullie weten dat ik van villains houd en dan voornamelijk theodora, the wicked witch.

Wanneer de film uitkwam in Amerika hebben ze 300 exacte replica's in de wereld te koop gezet en ik ben één van de gelukkigen om zo een replica te hebben in mijn bezit :sorc:

Ik gebruik dit kostuum voor mijn COSplay, maakte zelf een bezem, 3 uur make-up aanbrengen en...

AANSCHOUW THEODORA IS GEBOREN!! :sorc:

(ik ben zelf wel trots op deze COSplay, deze heeft enrom veel succes op de conventies)



Afbeelding
ps: als je meer foto's wil zien, moet je me maar even toevoegen op facebook!
Wat vinden jullie ervan??

~ Lady Levaenen
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Leuk om ook andere cosplayers te zien hier! :-)
Zelf cosplay ik al sinds 2007 en heb tot nu alleen Ariel en Elsa gecosplayed.
Op het moment ben ik bezig met Merida, Alice, Cinderella, en Tinkerbell.

Ik hoop met mooi weer Tinkerbell aan te doen naar de Elf Fantasy Fair volgende maand.
Anders misschien Ariel. Ik denk niet dat ik de rest op tijd af krijg omdat ik met andere kostuums bezig ben voor wedstrijden.

Dit is mijn fb: https://www.facebook.com/foxladycosplay?fref=ts

]

Ariel's roze jurk (deze heb ik gekocht)
Afbeelding

Elsa: Zelfgemaakt
Afbeelding
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Boomerke
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 201
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Waaw! super mooi allemaal.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. ~Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Echt schitterend gedaan dames!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
PrincessGianna
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2013, 10:39

Super mooi!
Hoe doen jullie dat toch?
ik wil ook zo graag een keertje, maar heb geen idee hoe ik moet beginnen :(
If you can dream it, you can do it.
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

@pupyy: aah geweldig!! ik ga ook naar haarzuilen en EFF!!!! misschien kunnen we dan meeten dit jaar? als je ook gaat? ^^


@princessGianna: wel je start gewoon met een personage te kiezen, je kostuum zelf maken is geen verplichting, ik heb een kostuum maar zelf gemaakt maar omdat dit me zoveel problemen gaf, heb ik theodora (uiteraard) gekocht :)
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Deze vinden jullie vast leuk...

Huge Disney cosplay photo meet at MegaCon 2014 in Orlando



http://www.insidethemagic.net/2014/03/d ... reativity/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

@Prins Adam: Ja geweldig! :D Vooral die Roger Rabbit! Wauw!

@PrincessGianna: Hihi, dankje! Ik cosplay al jaren hoor! Daarnaast studeer ik mode, omdat ik graag met theater kostuums aan de slag wil, dus ik maak alles zowat zelf. Die Ariel jurk heb ik toen gekocht omdat hij een koopje was, en ik geen tijd/kennis had voor de jurk. Ik kies een personage die ik graag zou willen zijn, of een outfit die me aansprekt :-) Je kan idd iets kopen of (laten)maken! :-)

@LadyLevaenen: Ik weet nog niet welke dag ik ga naar de EFF, welke dag ga jij? Het lijkt me heel erg leuk om je te ontmoeten! :D
Ik wil het liefste als Tinkerbell of Merida gaan, maar dat hangt nog af of ik het af krijg, en Tinkerbell als het niet te koud is. Anders doe ik denk ik Ariel's roze jurk aan :-) Mijn andere cosplays zijn te onhandig om daar rond te lopen! XD haha

Hier is nog een video van mijn Elsa optreden:



Hier is ook nog een andere video van mij als Ariel.
We spreken vaak af met vrienden om te filmen/fotoshoot, ik cosplay voornamelijk Anime, maar ook Games en Disney :-)



(edit: YouTube links aangepast Prins Adam)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 22 Nov 2013, 17:10

Ohhh wauw superknap gemaakt!! Prachtig!!
You don't know much about witches, do you?
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

@puppylikesyou: ik weet zelf nog niet welke dag ik juist ga, het probleem is dat het niet mag regenen, anders loopt men make-up uit en ben ik niet meer dan een groen mosnter xD! :D
Ik stuur je anders wel een PB, als ik meer weet!
@theodora: thanks! :D
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Bedankt voor het aanpassen van de links Prins Adam! Ik dacht al dat ze het niet deden :$

@LadyLevaenen: Haha okok! Ja veel vrienden van mij gaan Zondag. Maar ook een aantal Zaterdag, ik weet het zelf ook nog niet! Ik wil sowieso lekker weer, anders ga ik niet eens, haha. En wat ik aan doe hangt daar ook van af.. :p zucht jammer dat het niet gewoon lekker zomers was en ik zeker Tinkerbell aan kon doen! haha.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Vorige week mijn Tinkerbell pruik binnen gekregen! :D hij is super!
En vandaag de onderjurk voor mijn Ariel Designer af gemaakt, ik heb nog 1 week om deze jurk af te maken...pfoe..
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Die pruik ziet er echt super uit!!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Ramona1981
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2014, 09:55

De andere jurken waren ook geweldig mooi dus die van tinkerbell wordt ook vast prachtig. De pruik ziet er idd erg goed en gelijkend uit
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

wauw vind dit echt supergaaf om te zien!!
zou ook niet weten hoe ik eraan moet beginnen maar lijkt me super om eens te doen
natuurlijk zou ik Ariel willen doen :oops: :P vind erg leuk om te zien dat ze populair is :D
vind die kostuums zooooo mooi!! waar kan ik er een bestellen :P of wie wil er een voor mij maken :P
in Amerika doen ze dat ook vaak en vind er weleens filmpjes van en das leuk om te zien

Wow Theodora!! wat een werk zeg :lol: knap!
@PuppyLikesYou: je Ariel is super!! :D
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar