Bron InsideDLParis

werkt dit beter? is de wachtrij nu sneller?vercruz
Re: Crush's Coaster
waar je vroeger stond te wachten zijn er nu meer zigzagrijen , de rijen zijn dus smaller geworden.

Je zal nog steeds lang moeten wachten hoor, er kunnen nu niet meer mensen per uur ingaan....Miss Ariel schreef:werkt dit beter? is de wachtrij nu sneller?vercruz
waar je vroeger stond te wachten zijn er nu meer zigzagrijen , de rijen zijn dus smaller geworden.

Naar mijn gevoel wel, je schuift constant door. wij hebben er 60min gestaan terwijl 75 stond aangegeven en de 2e dag ook zoiets.Miss Ariel schreef:werkt dit beter? is de wachtrij nu sneller?vercruz

oke volgende trip eens uitproberenvercruz
Miss Ariel schreef:
Citaat:
vercruz
werkt dit beter? is de wachtrij nu sneller?
Naar mijn gevoel wel, je schuift constant door. wij hebben er 60min gestaan terwijl 75 stond aangegeven en de 2e dag ook zoiets.

vrees er ook voorRe: Crush's Coaster
Miss Ariel schreef:
mijn vriend hoop dat als de nieuwe attractie er is,
iedereen s'morgens direct naar die toe rent en
hij lekker naar de crush kan lopeni want to see that happen
Talle schreef :
zou idd heel erg handig zijn natuurlijk :p maar ik denk dat er wel meer mensen zo zullen denken

Laat ons hopen, vrees er wel voor!bvdisney schreef:of juist niet door dat ze er single's riders wachtrij er bij gemaakt hebben