kan iemand mij vertellen ofdat de Halloween tickets al verkocht worden?
ik had vanaf juni gehoord

laatst is ad telefoon gezegt vanaf juni ergens verkrijgbaarPrins Adam schreef:Volgens mij zijn ze nog niet te koop momenteel
Ik meld het wel.Miss Ariel schreef:laatst is ad telefoon gezegt vanaf juni ergens verkrijgbaarPrins Adam schreef:Volgens mij zijn ze nog niet te koop momenteel
iemand meer info?

dank je wel. wil het dit jaar weleens meemaken en omdat het dit jaar op een vrijdag valt en zaterdag een feestdag is kan ik eens gaanArthur schreef:Ik meld het wel.Miss Ariel schreef:laatst is ad telefoon gezegt vanaf juni ergens verkrijgbaarPrins Adam schreef:Volgens mij zijn ze nog niet te koop momenteel
iemand meer info?

ow is dat elk jaar zo?sofie1977 schreef:Wij zitten ook ongeduldig te wachten tot de tickets voor de Soirée verschijnen... en wachten kan lang duren hé

online vind ik er precies nog niks van maar kan iets over het hoofd zienPrins Adam schreef:Je kan deze mss online bestellen, zeker telefonisch of in Disney zelf kopen!
Maar de verkoop komt langzaam op hang hoor ze zijn meestal nog te koop in oktober

Er is altijd een programma die je krijgt zodra je je polsbandje ophaalt. Maar meestal staan er geen namen bij, mocht er iets mis gaan dan is niemand teleurgesteld dat diegene waarop ze hoopten niet op set is gekomen. Zo staat er bv 'Disney Villains 20.30 - 23.00 Castle Courtyard'.Laura schreef:Is er van te voren bekend welke characters waar en op welke tijd te vinden zijn?
Kan het ook zo zijn dat er verschillen characters komen in de tijd van bv. 20.30-23.00?Wezz schreef:Er is altijd een programma die je krijgt zodra je je polsbandje ophaalt. Maar meestal staan er geen namen bij, mocht er iets mis gaan dan is niemand teleurgesteld dat diegene waarop ze hoopten niet op set is gekomen. Zo staat er bv 'Disney Villains 20.30 - 23.00 Castle Courtyard'.Laura schreef:Is er van te voren bekend welke characters waar en op welke tijd te vinden zijn?

dit wist ik nietLaura schreef:Kan het ook zo zijn dat er verschillen characters komen in de tijd van bv. 20.30-23.00?Wezz schreef:Er is altijd een programma die je krijgt zodra je je polsbandje ophaalt. Maar meestal staan er geen namen bij, mocht er iets mis gaan dan is niemand teleurgesteld dat diegene waarop ze hoopten niet op set is gekomen. Zo staat er bv 'Disney Villains 20.30 - 23.00 Castle Courtyard'.Laura schreef:Is er van te voren bekend welke characters waar en op welke tijd te vinden zijn?
hoop ik ook!!Thomas schreef:Hopelijk zie ik Anastasia en drizella !!!:):)
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
dank je welPrins Adam schreef:Aan de kassa's gewoon volgens mij en als ze online komen plaats ik een link